1415chris Napisano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2010 jeszcze pare drobiazgow i beda tez zdjecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 7 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2010 Czyli co HT come back ? Pierwsze jazdy, jest inaczej niz na ht a kto mowi ze nie buja to ...buja Czysta prawda . . . Jeździłeś kiedykolwiek na jakimś innym fs, czy to pierwszy kontakt ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2010 1-wszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelEBZ Napisano 7 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2010 Zależy co rozumie pod hasłem bujanie. Dla jednych to będzie huśtawka, dla innych praca zawieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 7 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2010 Czyli co HT come back ? ? Jakieś zmiany jeszcze planujesz ? No i w końcu przenoś do projektów i dawaj rozpiske ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2010 Ze wzgledu na poniesione naklady, bez wzgledu na wszystko to bedzie super rower Jak pisalem potrzeba troche czasu zeby sie przyzwyczaic i zaczac jazde na powaznie, na razie to lekkie przymiarki i sprawdzanie sprzetu. Dzisiaj zalozylem PC, dziala identycznie jak stalowe linki. Na ten sezon to plan wykonany z nadmiarem, moze jeszcze pare gram tu i tam, czekam jeszcze na waleczki Macka i czarne przewody do r1, aaah i teflonowe sruby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 9 Lutego 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 Czyli co mówisz, że przy depnięciu nie ma takiego odejścia jak HT ... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 Takie mam pierwsze wrazenia. Moze to tylko kwestia przyzwyczajenia sie do pracy zawieszenia, jazda jeszcze na pol gwizdka (etap ustawien) no i mam zalozone gumy wazace 500g wiecej od furiosow, to tez swoje robi. Jak zaczna sie konkretne jazdy wtedy bedzie mozna pokusic sie o jakies porownanie, chociaz jesli chodzi o ten aspekt o ktorym wspomnialem to sztywniak zawsze bedzie lepszy (IMO jak na razie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 Chris ścigasz się ? Nareszcie porządny moderator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 Najbardziej to z samym soba Na ten sezon planuje kilka startow i cos dluzszego tak zeby sobie udowodnic ze nie jest jeszcze tak zle... Niestety tutaj nie ma takiego wyboru imprez jak w kraju nad wisla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 10 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2010 Dzisiaj kolejna jazda zapoznawczo-testowa, tym razem teren. Nie ma szans zeby nawet myslec o powrocie do ht, rewelacja. Rower jest niesamowicie zwrotny i powiedzialbym ze ostry w zakretach ale to chyba z powodu krotszej ramy i ostrzejszych katow. Wczesniej pisalem o bujaniu zawieszenia ale wyglada ze to jest normalna praca nie ma roznicy czy po plaskim czy ostro w gore zawieszenie ugina sie jednakowo do 5mm. Amor kolejne mile zaskoczenie, prawie ideal. - nie ma miekkosci foxa i nie wybiera tak dokladnie jak fox tzn malo wybiera - lekki 200g lzejszy od poprzednika - zero bujania!!! pod wiekszym obciazeniem ugina sie i pozostaje w takiej pozycji do momentu az mu ulzymy lub najedzie sie na przeszkode - wiekszy zakres ugiecia niz w foxie - platforma albert sl skutecznie eliminuje blokade jest zupelnie niepotrzebna, wybiera to co ma wybrac i nie buja, czego wiecej trzeba? Super amor do xc Podsumowujac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 14 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2010 BB: Lightning steel 85.8g Brakes (Front): Formula R1 152.6g - Rotor Hope Pro Light 160mm 79.5g - Calliper Bolts Ti 5.9g - Rotor Bolts Ti 7.7g Brakes (Rear): Formula R1 167.4g - Rotor Hope Pro Light 160mm 79.7g - Calliper Bolts Ti 12.2g - Rotor Bolts Ti 7.7g - Adapter Custom alu/carbon 9.1g Cables: Mini I-link /Power Cordz 1.2 37.6 Cassette: Shimano XTR 970 11-34 244.7g Chain: KMC 10sl ti n gold 105+link 231.9g Chainrings: FRM Pro 40/26 68.7g Chainring bolts: XTR/Lightning + spacers 20.2g Crank: Lightning SL 382.8g Derlr (Front): Dura Ace 7900 + speen 82.2g Derlr (Rear): Shimano XTR RD-972 Ti bolts, AFC wheels 163.8g Fork: Magura Durin SL 100 19cm 1344.8g - Expander: Tune GumGum 8.3g Frame: Pronghorn PR6 SW 20.5" 2097g Grips: HiTemp42 7.7g Handlebar: AX Lightness Poseidon 580mm 82.7g Hanger: 27g Head Set: FRM D-Set Team/Tune BuBu 73g Pedals: Crank Brothers Egg Beater 4Ti 168.9g Seat: Tune Speedneedle Alcantara 85.6g Seatpost: Thomson Masterpiece 31.6 x 350 carbon craddle, Mack, Ti bolts 148.9 Seatpost clamp: FRM 34.9mm 12.8g Shifters: Microshift Nobu Alu bolts 91.2g Skewers: Kcnc mtb 43.6g Spacers: BBB Ultra Space 7.4g Stem: Syntace f99 105mm 101.6g Top Cap: Tune 5.0g Tyre (Front): Furious Fred 26x2.0/sealant 329.1g Tyre (Rear): Furious Fred 26x2.0/sealant 329.2g Tube: Stan 2 x 50g 100 Wheel Front: ZTR Olympic, King, Sapim CX-Ray, valve + tape 661.2g Wheel Rear: ZTR Olympic, Kong, Sapim CX-Ray, valve + tape 733.7g Total 8298.2g Cables: http://img6.imageshack.us/img6/4104/68888975.jpg http://img651.imageshack.us/img651/8618/miniilink.jpg Brakes front and rear: skrocone przewody Rama: wyminione 2 sruby stalowe na ti, 4 alu na nylonowe, 3 C klips na paski zaciskowe Zdjecia beda wkrotce Na ten sezon to byloby na tyle, bez dodatkowych wydatkow bedzie ponizej 8200g, karbonowe dolne widelki.. i moze cos jeszcze, ponizej 7kg zostawie sobie na nastepny sezon, tak zeby nie pozbawic sie przyjemnosci za jednym strzalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 14 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2010 No, to teraz już śmiało mogę zrobić: Gratuluję orientacji w temacie i zaangażowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodyasg Napisano 14 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2010 Hell yeah!!! Chciałbym się kiedyś na takim przejechać Ten full pewnie lepiej przyśpiesza od mojego sztywniaka...świetna maszyna!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 15 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2010 Brawo ! Chyba jeden tak przygotowany projekt na forum, wraz ze zdjęciami wag ponizej 7kg Chris, wiem literówka, ale to byłby chyba(?) rekord świata dla fs Chyba nie wliczyłeś wagi front derlr Jest pare miejsc, w których da się swobodnie zejść z wagi. Ale plan osiągnąłeś. Fs lżejszy od starego Ht Gdybyś miał ht, byłaby piękna waga max. 7,29 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 15 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2010 ponizej 7kg zostawie sobie na nastepny sezon, tak zeby nie pozbawic sie przyjemnosci za jednym strzalem Ja to odebrałem jako żart Świetny pomysł z tymi zdjęciami. Też tak sobie zrobię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 15 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2010 Sorry, literowki, brak przedniej przerzutki i jakis belkot o wadze ponizej 7kg, to sa rezultaty robienia takich rzeczy w nocy. Poprawione A z waga to i owszem mozna jeszcze ale teraz to bym chcial na nim troche pojezdzic. Jak dostane karbonowe dolne widly to waga powinna pojsc w dol o ok 100-130g. Moglbym znalezc lzejsze furiosy bez nano ok 50g w dol. Nie wydajac kasy lub jak w przypadku opon wydajac niewiele mozna lzej ok 180g. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 15 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2010 Nie myślałeś o lżejszych tarczach? Scrub, FRM? 140mm z tyłu powinna w zupełności wystarczyć. Z zacisku sztycy do zdjęcia 6-7g No ale i tak projekt kompletnie wymiata, toż to musi latać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyex Napisano 15 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2010 No i doczekaliśmy sie rozpiski...Genialnie! Gratuluję projektu i wytrwania, ja nie potrafię tak długo czegoś składać, ja muszę mieć wszystko na tzw. WCZORAJ:) hehe Czekam na PRO zdjęcia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 15 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2010 (edytowane) Sprzęt pierwyj sort, rozpiska nie pozostawia niedomówień i godna pozazdroszczenia wytrwałość. Zazdraszczam, jak już wcześniej wspomniałem. Chapeau bas! Edytowane 15 Lutego 2010 przez Gothic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodyasg Napisano 15 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2010 Chris a może maxxis maxxlite 285?? jak już robić projekt LB to na maxa. Nie wiem jak z używalnością tych oponek ale chyba nie może być aż tak źle biorąc pod uwagę, że używasz FF. Tanie nie są ale w tym przypadku to najtańsze gramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 15 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2010 A mówił, że nie będzie walczył o każdy gram, a tu proszę . . . Jak naprawdę chcesz super lekko to tak jak mlody maxxlite 285 (podobno dobrze się uszczelniają), zacisk sztycy, zaciski kół, kaseta no i niestety koła I jak w końcu kupujesz Eclipsy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 15 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2010 można też trochę zejść z wagi kupujący kasetę formy Ceradure Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 15 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2010 Nie zmieniajac kol (na to juz nie moge sobie pozwolic, nie ta kategoria wagowa jezdzca, chociaz przednia piaste to spoko), to co podaliscie plus hak lekkie odchudzenie pedalow daje prawie 200g. Na razie to nie wiele zmieni, jak pisalem czekam na upgrade karbonowych dolnych widel (deal przy zakupie ramy) tu min 100g, wtedy bedzie mozna pomyslec o reszcie bo spokojnie bedzie mozna zejsc ponizej 8kg. Teraz mam malego zgryza z kaseta, xtr nie chce sie dogadac z nowym lancuchem, nie wiem czy to kwestia ustawienia czy juz lekko zuzytej kasety. Potrafif przeskoczyc pod duzym obciazeniem na najczesciej uzywanych zebatkach. Pojezdze jeszcze troche moze sie dogadaja jak nie to trzeba bedzie pomyslec o kasecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 16 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2010 (edytowane) Kurde, mostek masz ciężki:) Waga jest naprawdę świetna mając na uwadze to, że rower nie jest "przegięty". Korba wyszła bardzo fajnie. Edytowane 16 Lutego 2010 przez Mendoza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.