Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jesli mowa o klamkach-kablach-zaciskach to chyba tyle, nie jestem swiadom innych patentow...?

 

Ale jak jest mowa o calym zestawie r1 to jest duzo do urwania: sruby do zaciskow stalowe, ja takie dostalem... :voodoo: , tarcze na pajaku zadna rewelacja 88g mozna lzej lub duzo lzej.

 

Co do tarcz, 'nie wiem czy wspominalem' :wallbash: formula juz nie produkuje tych tarcz tzn na alu pajaku, tylko stalowki.

 

....wracajac do tematu kolejna rzecza o ktorej powinno sie zapomniec to adaptery, niezle kloce.

Napisano

Wojtek to nie jest rowet pt 'jak najlzej' bo gdyby tak bylo to waga bylaby duzo nizsza od zakladanej a rower wisalby na scianie :wallbash:

 

Beda sprawdzone wsciekle fredy oczywiscie na plynie ale i tutaj nie ma extremy bo moje lacie waza 2x329g tripple nano, a te opony w innej wersji chodza w granicach 300g.

Plynu bedzie w granicach 50-60g na opone to i tak sporo i sporo lzej od detkowego rozwiazania no chyba ze mowimy o Eclipse, nie wspominajac o 'samolataniu' sie zestawu.

 

System sprawdzony ponad 1000km.

Napisano

Miałem na myśli, że waga "ma znaczenie" ;) delikatnie mówiąc.

A pytałem, bo o ile zbijanie wagi roweru to nie dla mnie, jednak lekkie koła, opony, czy dętki to coś co już chodzi po głowie, tylko szukam sprawdzonych rozwiązań.

Napisano (edytowane)

Myslisz, że Eclipse ma szanse sprawdzić się np na maratonach.

 

Przeznaczenie to xc racers więc nie jestem pewnien czy jak wyląduje

na jakimś korzeniu/kamioeniu dętka za 250 PLN wytrzyma.

Edytowane przez Mendoza
Napisano

Problemów być nie powinno, zapowiedzi były więcej niż opty. A i cena zbliżona do tego co zapowiadano. Jak by nie patrzeć komplet Stan's lub No Tube to wydatek też około 200 zeta.

 

Więc wydaje się ok, jeżeli wytrzymałość jest na przebicia taka jak miała być to warto.

Napisano

Ale jak ci sie ala gwozdz w opone wrabie to nie ma zmiluj sie, jak kiedys zmienialem opony to wyciagnalem 1cm drut z wnetrza opony, nawet nie wiedzialem kiedy i jak, mleczko wszystko uszczelnilo, no ale poczekamy jak to sie bedzie mialo z tymi eclipsami.

Napisano

Szczerze mowiac temat tych detek jakos mnie nie zainteresowal, chyba musze odrobic lekcje :sorcerer:

 

Bo jakby ten patent byl zblizony do wlasciwosci plynu pod wzgledem uszczelniania przebic to byloby super nie packac sie przy zmianie gum.

Gość R3surrection
Napisano

poproszę o wrzucenie linka albo info na pm o tych dętkach i gwoździach ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...