Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Można się przestraszyć jak niektóre ramy potrafią pływać na boki :voodoo:

 

Że sobie pozwolę na offt..

No ja tak testowałem swoje rowery i o dziwo full jest spooooro sztywniejszy niż mój poprzedni sztywniak.

Edytowane przez wojtekkrakow
Napisano
Taa to jeszcze dorzuc life waranty i bedzie cacy...

poza tym konstrukcja jak tysiace innych.....

Oooo , strasznie się przejąłeś swoją ramą, a mi sie poprostu nie podoba :voodoo: , wolno mi ???

Napisano (edytowane)

Rulez z calym szacunkiem ale to Ty sie przejmujesz i nie tylko w tym temacie wiec chlopie wyluzuj, zanim atmosfera zagestnieje... jak masz cos konstuktywnego do powiedzenia to bardoz prosze a jak nie to chyba jestes na tyle rozsady zeby wiedziec co zrobic, zeby nie byc doslownym...

 

Wracajac do tematu...

Kubus18, wojtekkrakow, nigdy tego nie robilem, ciekawe, mam jeszcze speca i tak jak mowi wojtek spec wygina sie duzo bardziej niz ten full, roznica jest spora, a dla mnie spec jest wyznacznikiem sztywnej ramy...

Edytowane przez 1415chris
Gość R3surrection
Napisano

czekaj aż się po kostce brukowej przejedziesz :voodoo:

Napisano (edytowane)

 

Wracajac do tematu...

Kubus18, wojtekkrakow, nigdy tego nie robilem, ciekawe, mam jeszcze speca i tak jak mowi wojtek spec wygina sie duzo bardziej niz ten full, roznica jest spora, a dla mnie spec jest wyznacznikiem sztywnej ramy...

Ja po zbadaniu 2,2 kg ramy Kellysa HT i 2.6 kg ramy Gianta full(z damperem) również mam odczucia wyższej sztywności fulla...zastanawia mnie jak to możliwe, w końcu Gianta mam dość mocno wycieniowanego...wydaję mi się że to dzięki zawiasom całość konstrukcji się dodatkowo usztywnia, dla przykładu C'dale Rush jest zdecydowanie bardziej "elastyczny"(tylko 1-zawias). Teoretycznie im full sztywniejszy tym lepiej dla dampera, gdyż działają na niego mniejsze siły boczne, co może wydłużać jego żywotność.

 

P.S. Kostkę brukową to wybiera elastyczność włókien węglowych, wyściółka siodła, wkładki w spodniach, chwyty na kierownicy...amortyzacja nie zajmuje się takimi pierdółkami.

Edytowane przez Kubus18
Napisano
P.S. Kostkę brukową to wybiera elastyczność włókien węglowych, wyściółka siodła, wkładki w spodniach, chwyty na kierownicy...amortyzacja nie zajmuje się takimi pierdółkami.

 

Moja sie zajmuje post-69.gif

Napisano

Opinie na temat tego DT są tak skrajne że już się zastanawiam czy te pozytywne to nie jest tylko "tłumaczenie" sobie wydanej kasy. Na pewno jest lekki...

 

Mam nadzieję że kolega nam się pochwali co i jak..., jak już złoży się....

Napisano (edytowane)

Ale do takich skrajnosci to juz powinnismy sie przyzwyczaic.

 

Taka sama historia z opiniami na temat roznych amorow, siodelek, manetek, shimano vs sram itd itd.

 

Jakby tak wszystkich sluchac na serio.... :)

 

Poza tym dla mnie to pierwszy full na jakim bede jezdzil, wiec moje opinie beda raczej malo warte.

I moze dobrze bo nie mam zadnych wygorowanych oczekiwan odnosnie dampera, bardziej mnie interesuje jak cala rama bedzie sie zachowyac.

 

To jest rower do scigania nie do komfortowego przemieszczania sie.

Edytowane przez 1415chris
Napisano

To fakt, ja sam na DT pewnie pojeżdżę w święta bo dane mi będzie testowanie Mojo SL a znajomy ma w nim takowego i jego opinia jest pozytywna, a nie ma tendencji do przesadyzmów tym bardziej że wiem że ma też RP23 a jednak wrócił do DT.

 

Ale czekam na twoja opinię. Choć może to jest tak jak z tym faktem że "jedni lubią blondynki a inni brunetki"..., ja tam nie wiem wszystkie lubię... :woot::devil:

Napisano

jeszcze raz ufff... po tygodniu ciezkiej 'pracy' prawie wszystko zamowione, zostaly jeszcze tylko stery, tzn byly z rama ale 17g mozna lzej... :rolleyes:

 

Teraz tylko czekac az graty zacznal splywac.

Napisano

Według mnie jak już robią lekkiego sprzęta, stricte do wyścigów to dlaczego nie sklepią go z carbo rurą ?

 

Oczywiście waga z ori długością rury ?

Napisano

Jak to jakiej... nizszej ;)

 

Duriny sl, nie wiem jak inne magurowate, mialy to do siebie ze w 'duzej ilosci' ich rzeczywiste wagi byly mniejsze od deklarowanych.

 

Ale bedzie drugie podejscie amor odeslany, wkurzyla mnie ta waga :)

Napisano
Ale bedzie drugie podejscie amor odeslany, wkurzyla mnie ta waga ;)

 

Hmm :) Skoro lubisz takie wagowe eksperymenty to może było się pchać w R7 Carbon ? Ale twoja waga by go zabiła ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...