1415chris Napisano 2 Grudnia 2009 Autor Napisano 2 Grudnia 2009 Jaka przesada, kup sobie fula i zobaczymy, tzn uslyszymy... Cytuj
wojtekkrakow Napisano 2 Grudnia 2009 Napisano 2 Grudnia 2009 (edytowane) Można się przestraszyć jak niektóre ramy potrafią pływać na boki Że sobie pozwolę na offt.. No ja tak testowałem swoje rowery i o dziwo full jest spooooro sztywniejszy niż mój poprzedni sztywniak. Edytowane 2 Grudnia 2009 przez wojtekkrakow Cytuj
Rulez Napisano 2 Grudnia 2009 Napisano 2 Grudnia 2009 Taa to jeszcze dorzuc life waranty i bedzie cacy...poza tym konstrukcja jak tysiace innych..... Oooo , strasznie się przejąłeś swoją ramą, a mi sie poprostu nie podoba , wolno mi ??? Cytuj
1415chris Napisano 2 Grudnia 2009 Autor Napisano 2 Grudnia 2009 (edytowane) Rulez z calym szacunkiem ale to Ty sie przejmujesz i nie tylko w tym temacie wiec chlopie wyluzuj, zanim atmosfera zagestnieje... jak masz cos konstuktywnego do powiedzenia to bardoz prosze a jak nie to chyba jestes na tyle rozsady zeby wiedziec co zrobic, zeby nie byc doslownym... Wracajac do tematu... Kubus18, wojtekkrakow, nigdy tego nie robilem, ciekawe, mam jeszcze speca i tak jak mowi wojtek spec wygina sie duzo bardziej niz ten full, roznica jest spora, a dla mnie spec jest wyznacznikiem sztywnej ramy... Edytowane 2 Grudnia 2009 przez 1415chris Cytuj
Gość R3surrection Napisano 2 Grudnia 2009 Napisano 2 Grudnia 2009 czekaj aż się po kostce brukowej przejedziesz Cytuj
1415chris Napisano 2 Grudnia 2009 Autor Napisano 2 Grudnia 2009 Nie jezdze po kostkach asfaltach itp ale gdyby to chyba bedzie nieco bardziej komfortowo niz na ht...? Cytuj
Kubus18 Napisano 2 Grudnia 2009 Napisano 2 Grudnia 2009 (edytowane) Wracajac do tematu... Kubus18, wojtekkrakow, nigdy tego nie robilem, ciekawe, mam jeszcze speca i tak jak mowi wojtek spec wygina sie duzo bardziej niz ten full, roznica jest spora, a dla mnie spec jest wyznacznikiem sztywnej ramy... Ja po zbadaniu 2,2 kg ramy Kellysa HT i 2.6 kg ramy Gianta full(z damperem) również mam odczucia wyższej sztywności fulla...zastanawia mnie jak to możliwe, w końcu Gianta mam dość mocno wycieniowanego...wydaję mi się że to dzięki zawiasom całość konstrukcji się dodatkowo usztywnia, dla przykładu C'dale Rush jest zdecydowanie bardziej "elastyczny"(tylko 1-zawias). Teoretycznie im full sztywniejszy tym lepiej dla dampera, gdyż działają na niego mniejsze siły boczne, co może wydłużać jego żywotność. P.S. Kostkę brukową to wybiera elastyczność włókien węglowych, wyściółka siodła, wkładki w spodniach, chwyty na kierownicy...amortyzacja nie zajmuje się takimi pierdółkami. Edytowane 2 Grudnia 2009 przez Kubus18 Cytuj
Gość R3surrection Napisano 2 Grudnia 2009 Napisano 2 Grudnia 2009 miałem na myśli carbonową ramę Cytuj
tomeks Napisano 3 Grudnia 2009 Napisano 3 Grudnia 2009 P.S. Kostkę brukową to wybiera elastyczność włókien węglowych, wyściółka siodła, wkładki w spodniach, chwyty na kierownicy...amortyzacja nie zajmuje się takimi pierdółkami. Moja sie zajmuje Cytuj
Mendoza Napisano 3 Grudnia 2009 Napisano 3 Grudnia 2009 Jeden z niewielu filmików na temat tej ramy. Zdaje sie że z pracą dampera bedzie wszystko wporządku:) Pozdro Cytuj
mako7 Napisano 3 Grudnia 2009 Napisano 3 Grudnia 2009 Opinie na temat tego DT są tak skrajne że już się zastanawiam czy te pozytywne to nie jest tylko "tłumaczenie" sobie wydanej kasy. Na pewno jest lekki... Mam nadzieję że kolega nam się pochwali co i jak..., jak już złoży się.... Cytuj
1415chris Napisano 3 Grudnia 2009 Autor Napisano 3 Grudnia 2009 (edytowane) Ale do takich skrajnosci to juz powinnismy sie przyzwyczaic. Taka sama historia z opiniami na temat roznych amorow, siodelek, manetek, shimano vs sram itd itd. Jakby tak wszystkich sluchac na serio.... Poza tym dla mnie to pierwszy full na jakim bede jezdzil, wiec moje opinie beda raczej malo warte. I moze dobrze bo nie mam zadnych wygorowanych oczekiwan odnosnie dampera, bardziej mnie interesuje jak cala rama bedzie sie zachowyac. To jest rower do scigania nie do komfortowego przemieszczania sie. Edytowane 3 Grudnia 2009 przez 1415chris Cytuj
mako7 Napisano 3 Grudnia 2009 Napisano 3 Grudnia 2009 To fakt, ja sam na DT pewnie pojeżdżę w święta bo dane mi będzie testowanie Mojo SL a znajomy ma w nim takowego i jego opinia jest pozytywna, a nie ma tendencji do przesadyzmów tym bardziej że wiem że ma też RP23 a jednak wrócił do DT. Ale czekam na twoja opinię. Choć może to jest tak jak z tym faktem że "jedni lubią blondynki a inni brunetki"..., ja tam nie wiem wszystkie lubię... Cytuj
1415chris Napisano 3 Grudnia 2009 Autor Napisano 3 Grudnia 2009 jeszcze raz ufff... po tygodniu ciezkiej 'pracy' prawie wszystko zamowione, zostaly jeszcze tylko stery, tzn byly z rama ale 17g mozna lzej... Teraz tylko czekac az graty zacznal splywac. Cytuj
mati199 Napisano 8 Grudnia 2009 Napisano 8 Grudnia 2009 Według mnie jak już robią lekkiego sprzęta, stricte do wyścigów to dlaczego nie sklepią go z carbo rurą ? Oczywiście waga z ori długością rury ? Cytuj
wojtekkrakow Napisano 8 Grudnia 2009 Napisano 8 Grudnia 2009 Za duzo...1390g Chyba nie śledziłem dokładnie wątku... Ale jakiej wagi się spodziewałeś? Cytuj
1415chris Napisano 8 Grudnia 2009 Autor Napisano 8 Grudnia 2009 Jak to jakiej... nizszej Duriny sl, nie wiem jak inne magurowate, mialy to do siebie ze w 'duzej ilosci' ich rzeczywiste wagi byly mniejsze od deklarowanych. Ale bedzie drugie podejscie amor odeslany, wkurzyla mnie ta waga Cytuj
mati199 Napisano 8 Grudnia 2009 Napisano 8 Grudnia 2009 Ale bedzie drugie podejscie amor odeslany, wkurzyla mnie ta waga Hmm Skoro lubisz takie wagowe eksperymenty to może było się pchać w R7 Carbon ? Ale twoja waga by go zabiła Cytuj
1415chris Napisano 8 Grudnia 2009 Autor Napisano 8 Grudnia 2009 No dobra widze ze nikomu nic nie przeszkadza...... podpowiedz - co jest nie tak z tym amorem? Pomijajac jego wage Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.