Kubus18 Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 Świetna, najbardziej podoba mi się podanie wymiarów na każdej z rur! Waga faktycznie taka SE(zdejmij zacisk będzie lżej ), Merida 69 czy choćby Blur są chyba lżejsze. Ciekawe ile będzie ważył carbo Anthem 2010 ... Ile planujesz zbić na karbonowych widłach? 100 g.? Sprawdzałeś jak wygląda sprawa ze sztywnością boczną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 2 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 Wazona bez zacisku Widly z tego co mowia dunczycy to ok 150g roznicy i wtedy robi sie juz ciekawie. Sztywnosc to sprawdze jak wszystko do kupy poskladam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 Kubus, pamiętaj, że to 520mm=20,5" czyli z karbonowymi widłami będzie bardzo zacnie Ramka świetnie się prezentuje, jak dla mnie jeden z najładniejszych fulli jakie są na rynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtekkrakow Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 No i przyszła . Ładne to to, podoba mi się dobra dostępność do dampera, łatwiej pokręcić regulacjami w czasie jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 2 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 (edytowane) miskov17 to chyba nalezysz to tych nielicznych Dla mnie istotne jest ze nawet z ta extra nadwaga i przy tych alu widlach, projekt bedzie lzejszy od mojego speca i caly czas z potencjalem, a co najwazniejsze zminimalizowalem ryzyko spotkania takiego samego roweru wojtekkrakow no nie wiem czy to takie fajne z ta latwa dostepnoscia, mozesz pomylic sie i zaczac bawic sie czyms innym.... Edytowane 2 Grudnia 2009 przez 1415chris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mako7 Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 Nie narzekaj, waga zacna. Gratki z tytułu zakupu. Bardzo jestem ciekawy twej opinii co do dampera DT. i mam nadzieję że z sztywnością boczną nie będzie problemów.. bo jak mniemam z rozmiaru ramy to "gabaryt" masz słuszny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uszolot10 Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 Widziałem tą ramkę na maratonie (ale wersję alu) i bardzo mi się podobała. Jednak zamiast DT wybrałbym damper Foxa, Szwajcar nie cieszy się zbyt dobrymi opiniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 2 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 Ano matka natura nie poskapila w moim przypadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 Male rozczarowanie wazy 48g wiecej niz powinna. No to nie ma wyjścia, trzeba zedrzeć lakier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mako7 Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 Jeszcze można nawiercić w paru miejscach... ...48g to tylko kilka machnięć wiertarą.... Jaki to ma skok ramy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtekkrakow Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 No to nie ma wyjścia, trzeba zedrzeć lakier I nałożyć anodę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 A to malowanie, to żeby nie zapomnieć jaką długość mają poszczególne rury ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 2 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 Tak Rulez to rzebys mogl udzielac prawidlowych odpowiedzi jak cie obudza w srodku nocy z pytaniem o geo ramy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mako7 Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 Zazdrośnicy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 (edytowane) To chyba dla ciebie napisali, ale widzę pewne niedoróbki, brak kątów ramy, bazy kół, wysokości główki ramy,słowem bubel Edytowane 2 Grudnia 2009 przez Rulez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 2 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 (edytowane) Za dlugo juz jestem w angielszczyznie, 'ty' to nie koniecznie 'Ty'... ..no zawsze sie mozna tluc na szarawym aluminiaku Edytowane 2 Grudnia 2009 przez 1415chris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 ..no zawsze sie mozna tluc na szarawym aluminiaku Wypraszam sobie ! Cwaniak zmienił sobie na węgiel, tak jakby nie pamiętał, że sam na szarawym jeździł :D Swoją drogą podoba mi się ta ramcia sama w sobie, coś nowego O napisach z długościami rur się nie będę wypowiadał - są gusta i guściki. P>S Nokon doszedł i zdobi mego szaraka jak zły ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 Z tym lakierem to nie ma co się śmiać Sauser nie pozwala malować swojego speca, ba! Nawet na ozdobną warstwę karbonu się nie godzi, bo to waży! A sama ramka niezła. Zawsze mi się podobała i intrygowała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 Stylistycznie bardziej podoba mi sie ten 4-ro zawias, w dodatku można na tej ramce złozyć lżejszy rower http://www.light-bikes.de/website/new/wp-content/uploads/2009/07/sleek-v-v-1-neu.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 co carbon to carbon Aluminium sux ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 2 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 (edytowane) Taa to jeszcze dorzuc life waranty i bedzie cacy... poza tym konstrukcja jak tysiace innych..... Yep R3 masz racje Wax, sorry niczego nie zapomnialem, mama nadzieje ze wiesz do kogo ten komentarz byl adresowany Edytowane 2 Grudnia 2009 przez 1415chris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 (edytowane) Ta rama może być też genialna dla fetyszystów Można oglądać bez przeszkód rowerowe porno Edytowane 2 Grudnia 2009 przez Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 2 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 (edytowane) Hehe.. Robert wyobraz sobie co sie bedzie dzialo przy karbon ramie i karbon damperze, kto jest gotowy na to Edytowane 2 Grudnia 2009 przez 1415chris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uszolot10 Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 Ale te dźwięki to już przesada . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubus18 Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 (edytowane) Sztywnosc to sprawdze jak wszystko do kupy poskladam. Jak masz jeszcze Speca to można zrobić ciekawe porównanie, chwycić antylopę za rogi czyli za główkę ramy i hak , a mniej więcej na środku zaprzeć się kolanem. Mechanik sprawdzał tak mi moje pierwsze alu(czy nie ma pęknięcia-jakby strzelało to podobno jest...). Można się przestraszyć jak niektóre ramy potrafią pływać na boki Edytowane 2 Grudnia 2009 przez Kubus18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.