tobo Napisano 17 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2012 Z reguły w czasie jazdy na rowerze błoto lata w kierunku pionowym. Zastanawia mnie to że wiele osób ma tak drastyczne, traumatyczne przeżycia. Ja w takiej sytuacji wkładam małego imbusa w gniazdo bolta i wydrapuję zawartość. Przed błotnistym maratonem można zakleić smarem gniazdo w bolcie. W błotnistych warunkach traumatycznym przeżyciem wg mnie jest zmiana dętki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
outta82 Napisano 17 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2012 Ehhhhhh..., nawet moja żonka która wogóle nie interesuje się roweromanią powiedziała że ekstra sprzęcik...zapytała oczywiście " a ile taki kosztuje? " heh, jak to kobieta:D Piękna maszyna. Czekam na te profesjonalne fotki i na tło pulpitu wrzucę Pozdrawiam Hej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 17 Listopada 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Listopada 2012 ... W błotnistych warunkach traumatycznym przeżyciem wg mnie jest zmiana dętki. Najlepiej jak montujesz do przeciętej, uświnionej resztkami płynu opony dętkę w błotnistych warunkach wtedy jest kolorowo Tak mi się wydaje że łatwiej imbusem odkręcić zacisk jak odpiąć np. mokry śliski zacisk który często jest solidnie dowalony. Sam mocowałem się już kilka razy głośno wyklinając. Mam pytanko do amorka. Jak oceniasz jego pracę w porównaniu do nowego sida albo reby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 Lepiej pozno niz wcale..... nie odpowiem na to pytanie, z prostej przyczyny, nie mialem do czynienia z ww. amorami Podlinkowane zdjecia, w moim wydaniu, juz bardziej profesjonalne byc nie moga Wlasciwie to chcialem tylko wspomniec o dzialaniu manetek xx z przednia DA. Pare razy wsopminalem, ze ta kombinacja nie dziala w 100% zadawalajaco. W ustawieniu jakie mialem poprzednio, aby przerzutka obslugiwala prawidlowo tarcze korby, musialem zamocowac linke od wew. strony sruby adaptera. Krotsza dzwignia wplynela na znaczny wzrost sily potrzebnej do przepchniecia manetki. Od razu wyjasnie, ze nie potrzeba bylo do tego nadprzyrodzonej sily ale w porownaniu z prawa manetka, roznica byla. Jakis czas temu podkradlem pancerze Mini Ilink do szosy. Dzisiaj z racji niemalej sensacji, jaka jest tutaj snieg, postanowilem zalozyc jakies pancerze, zeby troche pojezdzic. Zalozylem Niro. Tym razem linka poszla od zew. strony srubki. Mala regulacja srubek wysiegu i zdziwienie. Przerzutka dziala tak jak z xtr-em, lekko i precyzyjnie. Nie wiem, czy nie jest to spowodowane nieco innym mocowaniem adaptera do przerzutki. W DA jest zabek, ktory wymusza jedno, sluszne zamocowanie adaptera. A ze niemalze w kazdym przypadku zostaje urwany, mozna dokrecic adapter pod jakim sie chce katem. Chyba moj byl strzalem w 10-tke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xanagaz Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 Wcześniej miałeś koralikowe, a teraz założyłeś całe, nazwijmy je, klasyczne? Miałem u siebie podobnie. Zaobserwowałem znaczący spadek siły potrzebnej do operowania przerzutką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 Na prawej nie odczulem zadnej roznicy. Pancerze koralikowe sa teraz w szosie, tam tez bez roznicy w porownaniu do nie-koralikowych. Lewa, to byl efekt mocowania linki po zew. stronie srubki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 5 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 Pare aktualnych zdjec: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adhed Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 ten rower rządzi i tyle w temacie, piękny, funkcjonalny i lekki jak piórko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 Rower świetny. Nasuwa się jedno pytanie "Czy da się go jeszcze odchudzić?" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 Kiedyś , jeżeli dobrze pamiętam to w roku 2007 w magazynie rowerowym był test pronghorna jeszcze na aluminiowej ramie. Powiedziałem wtedy : cholera , to najpiękniejsza rama jaką widziałem do tej pory. Dziś mija 6 lat a ja nadal uważam że to najpiękniejsza rama jaką kiedykolwiek ktoś zrobił Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 2 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2013 Dzieki za mile komentarze. Co do odchudzania, to mozna cos zyskac na niemalze kazdym komponencie. Dla jasnosci waga podana w tytule odnosi sie do minimalnej, jaka udalo mi sie uzyskac. Opony Furiosy i pare innych drobnych szczegolow. To co widac na zdjeciach, szacuje, dodatkowo ok. 400-500g. Wstyd sie przyznac ale ostatnimi czasy, rower jezdzi z czestotliwoscia wystepowania najwazniejszych swiat w kalendarzu koscielnym. Szosa mnie lyknela i to na dobre... Niemniej fajnie jest sie pobujac od czasu do czasu na czyms takim. Praca zawieszenia, precyzja zmieniarek, no i te tlusciutkie opony, wykrzywiaja twarz w charakterysrystyczny grymas zadowolenia. Nastepstwem sporadycznych jazd, jest dramatyczny spadek techniki i czucia roweru. Niemalze na podworku mam mega typowe XC trasy, bardzo techniczne. Po wczorajszej przejazdzce, widzac miejscowego XC pomykacza i to jak zapyla, przekrecilem pare razy korba i zawitalem w miejscowym pubie Nie ma co sie napinac, kazdy powinien znac swoje miejsce w "peletonie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.