SierakMaster Napisano 19 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 Rower, który kupiłem zaopatrzony był w hamulce hydrauliczne Tektro Auriga Comp. Po pół roku tył wymieniłem na Juicy 7, a z przodu pozostało Tektro (nie licząc tarczy, którą wymieniłem na pływającą Hope 180). Po dość drastycznym upadku poluzowała mi się klamka hamulcowa. Na zdjęciu zamieszczonym poniżej możecie przyjrzeć się klamce. To coś, na czym trzyma się ruchoma część klamki została uszkodzona i nie wiem teraz jak mam to naprawić. Nie jest to śruba, więc nie mogę dokręcić. Co mam zrobić!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
accentinferno Napisano 19 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 Kupić nową klamkę, ewentualnie oddać do serwisu. chyba ze uda ci sie coś włożyć i usztywnić ten bolec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 19 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 Piszesz o nicie na którym obraca się dźwignia, tak? Trzeba to rozwiercić lekko z jednej strony i wybić młoteczkiem. Następnie znaleźć śrubę na wymiar i ładnie skręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ktotek Napisano 19 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 Piszesz o nicie na którym obraca się dźwignia, tak? Trzeba to rozwiercić lekko z jednej strony i wybić młoteczkiem. Następnie znaleźć śrubę na wymiar i ładnie skręcić Nie rozbierałem tej klamki i mogę się mylić ale ten bolec, na którym obraca się klamka nie wygląda jak nit. W klamce jest śruba (widać ją jak się ją przybliży do kierownicy), można ją wykręcić imbusem i wydaje mi się, że ten bolec powinien po prostu wyjść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 19 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 Wydaje mi sie ze bolec o którym piszesz służy do regulacji odległości klamki od kierownicy, jego nie da się wykrecić, wiem bo mam taką klamkę (i myśle ze o to Ci wlasnie chodzi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ktotek Napisano 19 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 Wydaje mi sie ze bolec o którym piszesz służy do regulacji odległości klamki od kierownicy, jego nie da się wykrecić, wiem bo mam taką klamkę (i myśle ze o to Ci wlasnie chodzi) Nie chodzi mi o śrubę regulacji zasięgu dźwigni tylko o śrubę (również imbus) po przeciwległej stronie klamki - od zewnątrz. Jak się dociśnie klamkę do kierownicy widać ją patrząc od przodu roweru... - pod warunkiem, że zasięg klamki jest tak ustawiony, że można to zrobić (duży jałowy ruch). Śrubka jest tam, gdzie zaznaczyłem. Sorki za post pod postem ale nie mogłem już edytować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 19 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 no to spróbuj wykręcic tą śrubę i wtedy wybić sworzeń. Użyj punktaka i młoteczka. To musi wyjść. Pewnie przy upadku sworzeń się wygiął, stąd problem z wyjęciem. Ja bym wywalił to tektro i szukał używki J7 do kompletu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SierakMaster Napisano 19 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 Cały czas "wywalam to tektro" , jak pisałem w temacie, ale klamki akurat nie miałem zamiaru wymieniać(nie mam teraz forsy, muszę się przygotować do wiosny), dlatego właśnie pytam się, czy da się to naprawić. Skoro da się rozwiercić ten nit to bardzo dziękuję . Temat do zamknięcia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ktotek Napisano 23 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2009 Rozebrałem tą klamkę. Tak jak pisałem wcześniej - to nie jest nit tylko walcowaty sworzeń. Można b. łatwo go wybić po wcześniejszym wykręceniu śrubki o której pisałem wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.