Skocz do zawartości

[Korba] Truvativ Stylo 3.3 Team


@lek

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Szukam nowych zębatek do korby. Orientuje się ktoś, gdzie w PL można dostać takie tarcze, nie koniecznie muszą być oryginalne? Na allegro znalazłem tylko jedną 22T firmy Lasco. Potrzebuję tarcz 22T, 32T i 44T :rolleyes:

 

Takich potrzebuję jak na fotce poniżej:

 

dsc00956pr.jpg

Napisano

Dystrybutorów mam kilku, Dąbrowa G, Sosnowiec, Katowice. Ale wątpię, żeby ktoś to miał na stanie. Jutro odwiedzę sklepy w pobliżu :rolleyes:

Napisano

To rozkręcę korbę i wezmę ze sobą, może na miejscu ktoś będzie miał i uda się taki zabieg zrobić :thanks:

 

W tym sezonie wymieniałem tarczę 32T na Lasco i musiałem ją podpiłować w miejscu osadzenia, bo była za szeroka, rozstaw otworów pasował :huh:

Napisano

http://allegro.pl/item814141504_nowe_truvativ_firex_sx_mtb_xc_enduro_159zl_wys_0.html 44 alu

http://allegro.pl/item813016122_korba_truvativ_five_d_44_32_22_mtb_xc_super_cena.html wszystkie zebatki stalowe

 

Zebatki alu oryginalne truvativa maja bardzo niska trwalosc, sa miekkie. Polecam zastanowic sie czy kosztem wagi nie zalozyc wszystkich blatow stalowych. Polecam rowniez nie kupowanie oddzielnie blatow tylko kupno jednej z powyzszych korb, rozkrecenie, wsadzenie blatow do swojej korby a pozostalosci sprzedac. Wyjdzie taniej, sam tak robilem z dwa razy

Napisano

Pewnie że Shimanowskie będą pasować. Można też sobie wybierać, np dużą wziąć Deore/LX a środkową XT albo SLX żeby równomiernie rozłożyć zużycie. Shimano ma też duże blaty 26/36/48 i nad taką opcją można się zastanowić.

Napisano

kello to co podałeś w linkach, to dla amatorów jest, ja potrzebuję lekkiej korby do ścigania się ;) Korba Stylo 3.3 team waży około 880g, a te ponad 1kg :down:

W grę wchodzą tylko alu zębatki :thanks:

 

adriansocho z tego co się orientuję, trzeba piłować te zębatki, bo rozstaw pasuje, ale osadzenie już nie :unsure: Co do wielkości, to podane przez Ciebie odpadają, ze względu na maratony, na szosę jeszcze by się nadały ;)

 

Byłem w Twomarku, nowe zębatki będą dopiero po nowym roku. Dowiedziałem się też, że cena kompletu nowych ząbków jest nieopłacalna w zakupie i lepiej już kupić nową korbę :huh:

Napisano

Aaa no to jak dla prawdziwych profesjonalistow to polecam

http://allegro.pl/item813410626_fsa_k_force_light_22_32_44_ceramiczny_suport.html

Bo korba Stylo jest za malo "profesjonalna" z m.in. suportem, ktory jest identyczny jak w firexie gxp "dla ludu". Jesli wszystkie zebatki maja byc z alu, choc trwalosc takiego rozwiazania jest duzo mniejsza, to moze byc

http://allegro.pl/item818542063_korba_truvativ_firex_suport_gxp.html

z czego korba pojdzie osobno za 60zl, suport za 80zl, czyli blaty wyjda za 110zl. Ale blaty alu truvativa maja nikla trwalosc, co chyba wiesz, bo sam je masz. :thanks: Moim zdaniem inwestowanie w trwalsze blaty chyba nie bedzie miec sensu, lepiej chyba zakupic od razu np slxa ktory ma lepsze lozyska

Napisano

adriansocho z tego co się orientuję, trzeba piłować te zębatki, bo rozstaw pasuje, ale osadzenie już nie :excl: Co do wielkości, to podane przez Ciebie odpadają, ze względu na maratony, na szosę jeszcze by się nadały :(

 

Hmm to jak spiłujesz trochę materiału to będzie dobrze bo lżejszy zestaw :) A przymierzałem kiedyś blaty Shimano do jakiejś taniej korby Truvativ na kwadrat i pasowało idealnie bez przycinania.

 

Ja właśnie do roweru na maratony wziąłem zestaw z blatami trekingowymi i pasuje mi idealnie (moja ulubiona kadencja jest ciut mniejsza niż przeciętnie dlatego wolę cięższe przełożenia). Ale oczywiście to tylko propozycja była, bo Shimano ma też standardowe zębatki.

Napisano

kello w linkach w poprzednim poście podałeś korby bez zintegrowanej osi, co w przypadku ścigania się w maratonach ma duże znaczenie. Jeździłem na takiej korbie i średnio na pół roku łamałem oś, więc korba ta nie nadaje się do wyczynowej jazdy :( Stylo jest korbą bardzo sztywną i suport długo wytrzymuje. Blaty też są trwałe, 22T i 44T są oryginalne i jeszcze pojeżdżą trochę, a mają już około dwóch lat i przebieg 10k. Środkową raz na sezon wymieniam, bo najwięcej na niej jeżdzę i nie będę zakładał stalowej. Zastanawiam się nad kupnem nowej korby, znalazłem taką na allegro i się nad nią zastanawiam :excl:

Napisano

Prosze, przeczytaj moj post z 10:31 raz jeszcze.

 

Nie chodzi mi o to, zebys jezdzil na tych korbach, a wykrecil z nich blaty i wsadzil do swojej korby. Mi sie udalo zrobic na oryginalnych blatach z firexa gxp alu, a to sa te same co w Stylo tylko 6kkm i mialy zeby rekina jakich nie widzialem przedtem. Suporty truvativa maja marna jakosc, 5kkm to jest max w moim przypadku. O tej korbie airzone tez myslalem, jest dostepna w fajnych kolorach ale nie widzialem na jej temat zadnych opinii.

 

A co do lamania osi w systemie gxp to mi sie to nie zdarzylo, ale zdarzylo sie, ze rozeszlo sie polaczenie prawa korba z osia, co swiadczy o tym, ze wykonanie szwankuje.

Napisano

Przeczytałem jeszcze raz, obie odpadają ze względu na stalowe zębatki :D

Przebieg Twoich zębatek trochę mały, jedynie środkową udało mi się zajechać dość szybko, ale pozostałe dwie są w dobrym stanie. Na suporcie zrobiłem ponad 10kkm i krakowskie błoto zabiło go :D

 

Nie chodziło mi o łamanie osi w systemie GXP, tylko ISIS :)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...