goldbloom Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 Na następnym etapie wziąłbym Cresty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 4 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 Jaką mają przewagę nad Alpine'ami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 2. zastąpiwszy taśmą kondomiki Schwalbe 20' zyskuję jakieś 50 g., To ile one ważą, 30g/szt? Yellow tape to 5g/koło... Oczywiście opłacalność to inna sprawa, po prostu nie wiedziałem czy jesteś tego świadom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 Na pewno są szersze i podobno sztywniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 4 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 To ile one ważą, 30g/szt? Yellow tape to 5g/koło... Oczywiście opłacalność to inna sprawa, po prostu nie wiedziałem czy jesteś tego świadom. Do swego Ghetta użyłem: SCHWALBE EXTRA LIGHT 20x1-1/8/1.50. Zanim wyciąłem z niej opaskę uszczelniającą, każda sztuka ważyła 65 g. To co z niej zostało dało właśnie bardzo zbliżony wynik. Na pewno są szersze i podobno sztywniejsze Czy równiez wytrzymalsze? Tak czy inaczej, kolejna większa zmiana nie będzie dotyczyła kół lecz napędu. Od dłuższego czasu przymierzam się do zmiany koronek na Q-Rings od Rotora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 Szczerze mówiąc to nie mam zielonego pojęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 4 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2011 W takim razie zwracam honor, myślałem, że ich waga była znacznie większa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 26 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 Znalazłem wreszcie chwilę czasu aby wpleść nową piastę w tylne koło i założyć tarcze Shimano XT SM-RT 76 mej kozie. Mam nadzieję, ze na dniach śnieg zejdzie i będę wreszcie mógł korby przewietrzyć. Zmianie ulegają pozycje: 4. Brake (Front) (Hamulec przedni): Avid Elixir CR, 393 g. 5. Brake (Rear) (Hamulec tylny): Avid Elixir CR Mag, 391 g. 31. Wheel Rear: (Koło tylne) Custom (Hub (Piasta): Novatec D712SB 32 h, Rim (Obręcz): DT Swiss 4.2 D 2009, Spokes (Szprychy): DT Swiss Revolution Black, Nipples (Nyple): DT Swiss Alu Prolock.), 822 g. dziś waga wygląda następująco: 9.485 g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 6 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2011 Wyszło słońce, czas przewietrzyć Garego. Jednak zanim wyruszyłem w trasę, tylnego Furious Freda zastąpiłem Rocket Ronem. Baaaaardzo lekkim egzemplarzem, bo ważącym 401 gram . Gary przytył i od dziś waży 9.577 g., a prezentuje się tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 30 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2014 Projekt do zamknięcia. Gary ma godnego następcę z pełnym zawieszeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi