Mendoza Napisano 26 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2010 Zdecydowanie maraton ale nie jakiś ciężki, okolice Gardy podobno obfitują w fajne trasy:) Myslałem o lasach w Krynicy, Szczawnicy czy nawet rejony bliskiego mi Tuchowa, podjazdu na Brzankę... Taki standard maratonów na południu. Jest jakichś koleś w Polsce który jezdzi na Stump fsr S-works i jest wysoko. PS:pytanie czy na ht nie byłby wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 27 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2010 W gory to bym sie nie wybieral z moim a na pewno zeby sie tam scigac, bo nie do tego zostal stworzony, u siebie nawet nie wjezdzam na wszystkie single tracki bo szkoda roweru To jeszcze wyjasnijmy o jakich wyscigach mowimy, bo w xc to zdecydowana wiekszosc jezdzi na ht, a gdzie tu mowic o tego typu ramach, to tak jakby startowac terenowym samochodem w F1. Maratony juz bardziej ale caly czas geo i zawiacha beda przeszkadzaly w robieniu wyniku, aczkolwiek bedzie komfortowo. to do czego został stworzony ten rower? nie jest to mtb xc? rower do ścigania się w górach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 27 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2010 (edytowane) hmm no właściwie to dobre pytanie. Chodzi Ci oczywiście o rower Chrisa. Chris uważa, chociaż wydaje mi się że nie przegiął i nie powinien się bac cięższej trasy. Ja mam 1,3 kg cięższy sprzęt ale powiem szczerze że w terenie to za bardzo się nie ######e... No i chyba rzeczywiście trzeba nowy temat założyc, tylko chciałbym jakoś zachowac posty ze starego. Edytowane 27 Lipca 2010 przez Mendoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 27 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2010 U mnie pojecie gor to powyzej 1000ft, a zapewniam cie ze wszystkie zawody xc sa rozgrywane duuuuzo nizej. Tak poza tym to najwyzszy punkt w pd-wsch anglii mierzy niemilosierne 294mnpm!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 27 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2010 No to przewyższeń jakichs diabelnych nie ma. Rzeczywiście nie ma nawet gdzie przegiąc... Byłeś kiedyś w Afan Forest? strasznie mnie tam ciągnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 28 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2010 czyli wynika z tego że są rowery w góry i rowery do xc wynika z tego też że wszystkie wylajtowane maszyny zawodników xc nie nadają się w góry - bo nie rozumiem jak może być szkoda roweru mtb do jazdy w górach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 28 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2010 tobo zeby to zrozumiec wybierz sie kiedys ze swoja maszyna na zawody xc i wszystko bedzie jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 28 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2010 Tobo przecież jest rozróżnienie na AM i XC... Ale ja nie czuł bym sie dobrze gdyby mój rower nie dawał mi możliwości na szaleństwo po trudniejszym szlaku.... Byc może dlatego nie idę w kierunku 8 kg i wybieram trochę cięższe komponenty. PS: ale i na Pronghornie i na Ibisie chętnie bym się garnął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 28 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2010 Dokladnie kazdy robi to co lubi. Tego typu ramy: stampy czy tez ibis zupelnie nie nadaja sie do wyscigow xc, juz lepiej dawalyby sobie rade w maratonach ale zawsze to nie bedzie to. Tzn oczywiscie ze mozna na takich konstrukcjach jezdzic w w/w dyscyplinach z takim samym rezultatem jak ja moge z moim rowerem jezdzic po gorach, da sie ale to nie jest to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 28 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2010 wiem czym jest rower do xc, wiem czym am. co nie zmienia faktu, ze roweru mtb nie powinno być "szkoda" góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 28 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2010 tobo wydaje mi sie ze patrzysz na to z perspektywy 'universalnego roweru' do wszystkiego gdybym mial zamiar jezdzic po gorzystych kamienistych drogach zapewne takiego roweru bym nie skladal ale ze nie jezdze, a tam gdzie jezdze i jak jezdze taki rower spisuje sie na 100% wiec jest taki a nie inny wiecej jest we mnie sciganta niz gorskiego pomykacza co do 'szkoda' mialem na mysli spore roznice w jezdzie na light bike i rowerze do gorskich szlakow stworzonym i jeszcze raz sie powtorze tak samo ma sie to do gorskiego bike jak do wycinaka xc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 19 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2010 Hej, Chciałbym prosi Admina by zmienił nazwe tematu z Spec Epic 2009 Custom na Stumpjumper 2009 Custom. Rower spisuje się świetnie. Fun z jazdy 2 razy większy niż przy Epicu. Zdecydowanie sprzęt everyday use. Nie zmusza ( Epic mnie zmuszał) do dawanie 110 % z siebie. Ale kiedy chcesz popędzic niczym wiatr to fajnie współpracuje. 20 mm wiecej zawiechy to niby nie wiele ale czuc flow którego mi brakowało. Niebawem zmienię pancerze z czarnych na białe, pewnie na Ripcord'a. Ostatnio zakupiłem klocki swiss stop, niebawem będę testował. Duraflita zastąpił Syntace Vector Carbon 660 mm. A Korba Race Face po złamaniu zastąpił poczciwy xtr 970 170 mm plus ringi specialites. Rower przytył o jakieś 150 gr. Brain wymaga serwisu bo nie pracuje zbyt dobrze i zamierzam stestowac (polecane) Vario bike. Dzięki wielkie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rauf Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 Rower spisuje się świetnie. Fun z jazdy 2 razy większy niż przy Epicu. Zdecydowanie sprzęt everyday use. Mój ulubiony projekt w tym dziale, gratsy Spociłem się jak zobaczyłem tą wagę.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 1 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2010 Dzięki za miłe słowa. Teraz chce go trochę dopracowac wizualnie. Niedługo wrzucę jakieś fotki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rauf Napisano 4 Października 2010 Udostępnij Napisano 4 Października 2010 Dawaj, dawaj, imo ten obszar do dopracowania, wyraźnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sorcerer Napisano 19 Października 2010 Udostępnij Napisano 19 Października 2010 (edytowane) Mendoza, tez masz moze efekt katapultowania sie przy mocnym zacisnieniu R1 na tarczy ashimy kiedy jest zimna? Dopiero lzejsze i potem mocne nacisnienie powoduje bardziej liniowa prace? Mozesz przetestowac? Edytowane 19 Października 2010 przez Sorcerer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 23 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2010 (edytowane) na razie jest ciepło, ale to że r1 działa lepiej po rozgrzaniu to prawda. Na półmetalicznych jest naprawdę wporządku. Edytowane 23 Października 2010 przez Mendoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 21 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 (edytowane) Rower sporo przytył Obecna Waga to 10 kg. na razie pełni funkcje roweru wycieczkowo-relaksacyjno-przygodowego. Edytowane 21 Stycznia 2011 przez Mendoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mustek36 Napisano 26 Maja 2012 Udostępnij Napisano 26 Maja 2012 Ehh... według mnie chyba najładniejsza rama Speca. Naprawdę cieszy oko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rauf Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 Fakt, Stumpi wyględny był zawsze. Choć umiejscowienie dampera poprawiono w następnych latach kosztem pkt ciężkości Ciekawe, co tam u kolegi Mendoza, w profilu nie widzę ostatnich odwiedzin, azaliż kontuzja wyleczona?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mustek36 Napisano 27 Maja 2012 Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 Nie chodzi mi o całość Stumpów. Najbardziej podoba mi się ten konkretny rocznik, damper zamontowany poziomo jakoś tak mniej cieszy oko. A zawieszenie zawsze można wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koser Napisano 18 Września 2012 Udostępnij Napisano 18 Września 2012 Coś pięknego, gratulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 (edytowane) Sto lat mnie tu nie było. Rower, z wielkim bólem sprzedałem. Proszę o przeniesienie wątku do "nieistniejących":( Obecnie jestem na etapie budowy nowego śmigacza. W zupełnie innym stylu, ale powinno wyjść dobrze. Gdy projekt nabierze rumieńców pojawi się tutaj. Tymczasem udanych startów i wypadów rowerowych. M Edytowane 1 Sierpnia 2013 przez Mendoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi