goldbloom Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 Jak zużywają Ci się klocki z tymi tarczami? Na jakich klockach jeździsz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodyasg Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 Może zmiana sztywności koła jest spowodowana przez wylightowane zaciski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2010 (edytowane) Jest taka możliwośc. Kcnc nawet w rękach gnie sie mniej. Praca zamykacza w KCNC to "chińczyzna" w porównaniu z New Ultimate, ale wydają się sztywniejsze. Za kilka dni wymienię szprychy w tylnym kole na sztywniejsze i sprawdzę czy wystarczy. Praca Durina na łagodnych sekcjach jest irytująca. Rower skacze...jest nerwowy...tak nie miało byc:) No cóż, chciałbym miec możliwośc przejechania się 10 kilowym Stumpem FSR dla porównania, ale to dosyc ciężkie w praktyce. W ciągu 2 najbliższych dni muszę zdecydowac czy zmieniam ramę na Stumpa Carbon 2009 plus Fox RLC 120 mm czy zostaje z Epic'iem. Jeśli chodzi o wagę to Stump powinien zaważyc mniej więcej 9,9 na oponach do codziennej jazdy... Kuszące. A klocki ...schodzą znacznie szybciej niż przy xtr, ale w sumie to nie jest jakichś diabelny koszt. Edytowane 20 Czerwca 2010 przez Mendoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2010 Jak juz bedziesz sie decydowal na wieksze zmiany proponuje sprobowac inne rozwiazania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2010 No racja. Chodzi mi po głowie jeszcze Genius. Masz jakieś inne pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2010 Widze ze cisnie cie w strone 'wiekszej zawiechy' a to zupelnie inna para kaloszy, jak jezdziles na stumpym to wiesz o czym mowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2010 Właściwie to ciśnie i nie ciśnie. Nie wiem jak podjeżdza w miarę lekki 9,5 do 10 Stump albo Genius. Pozycja jest zupełnie inna niz na race bikach... Mało osób lajtuje takie rowery w Polsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2010 Bo to raczej z zalozenia do lajtowania sie nie nadaje. Lekki scigant jest ok ale wylajtowany all mountin to juz raczej nie pasi. Bo niby w imie czego ma byc wylajtowany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2010 (edytowane) S-Works Stumpjumper 2010 waży 10,2-10,3 i są zawodnicy którzy startują na tym sprzęcie i są wysoko. Mając na uwadze lajtowanie, myślałem o rowerze w granicach 9,5-10 co jest łatwiejsze do osiągnięcia w Geniusie. Wydaje mi się, że można zachowac walory takiego bika przy takich parametrach. ..lajtowany w imię przyjemności podjeżdzania.... Edytowane 20 Czerwca 2010 przez Mendoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 A klocki ...schodzą znacznie szybciej niż przy xtr, ale w sumie to nie jest jakichś diabelny koszt. Zdążyłeś już przetestować więcej niż jeden rodzaj klocków? Napisz, proszę, coś więcej o ich działaniu z tymi tarczami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 chcesz wiedziecć jak jeździ lub podjeżdża am o wadze poniżej 10 kilo? trza było przybyć na zlot jeśli przyjedziesz nea kolejny zlot w przyszłym roku, ja również zamierzam to będziesz mógł porównać swojego epica, czy zmienionego na stupy'ego swojego bajka z moim kanapowcem, skok 140 mm. czy lajtowanie takiego roweru ma sens? to zależy jak sensownie podejdzie się do kwestii wagi. w moim niektóre rozwiązania się sprawdziły, inne nie i te z roweru wygnałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 (edytowane) Hej. Żaluje że mnie nie było...po fotkach widac że było swojsko... Zamówiłem już Magure 120 mm, za parę dni będzie ładna carbonowa rama...lżejsza o jakieś 90 gr od obecnej. Widelec będzie ok 130 gr cięższy.... Koła będą wzmocnione lepszymi szprychami, no i kiera na gięta. W sumie rower przytyje niewiele... Trochę gratów będzie do sprzedania... A tak nawiasem nie wiedziałem że mojo to aż 140 skoku, wygodne wozidełko musi byc Edytowane 22 Czerwca 2010 przez Mendoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 oj Mendoza myslalem ze ty scigant jestes a z ciebie to wygodna wozidupa..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dun Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 zmiescisz sie z takim zestawem w 2990pln? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 Sercem ścigant, ja nie potrafię wolno jezdzic, ale problem tkwi w tym, że ostatnie 2 miesiące spędziłem w szpitalu( raz syn, raz zona) Żonka jest w ciązy ( na dodatek kompletnie nie ma słabości do MTB) Prace zaczynam często ok 7 a kończe ok 19. Budowa... Studia...wieczne... Co roku obiecuje sobie że, zrobię formę i lipa z tym:( Do tego ekipa z którą jeżdze to wylajtowane chłopaki na AM-ach. Wydaje mi się że Stump to chyba rower, który może dac mi więcej frajdy, jak już zdołam się wyrwac.... A komplecik wyniesie mnie ok 5k. minus: rama Epica amor Durin R Kiera Durafllite Korba FSA ( ciągle leży sobie i fajnie wygląda) Więc powinienem wyjśc na lekkim plusie w kasie i w skoku:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2010 fotki ramki. http://picasaweb.google.pl/skoczii/SpecializedStumpjumperExpert2009Carbon?authkey=Gv1sRgCNmB-tPP7YLDJQ# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2010 Ladna 'Znam ta rame', znajomy z tej samej wsi z ktorym jezdze od czasu do czasu, pomyka na niej. Co mnie zaintrygowalo to przekroj dolnej rury, prawie jak kanalizacyjna 100-tka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2010 (edytowane) Czy znajomy sie wyraża jakoś pochlebnie albno nie na jej temat? Edytowane 25 Czerwca 2010 przez Mendoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 8 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2010 (edytowane) Nowa specyfikacja: Bottle Cage: Carbon - 20 gr Brake (Front): r1 Brake (Rear): r1 Brake Levers: r1 ( hamulce razem z tarczami Ashima ( 160 plus 160) i klamkami waża 535 gr Cables:Nokon dla przerzutek - ok 120 gr Cassette: XTR 970 - 243 gr Chain: KMC SL Silver- 250 gr Crankset:FSA K-Force 42-29 Carbon - 705 gr Derlr (Front): XTR E-type 970 - 134 gr Derlr (Rear): XTR 972 - SGS, shadow cabonowy wózek 182 gr Fork: Fox RLC 120 mm 2010 - 1467 gr Rear Shock: specialized ( fox) plus brain - ? Frame: Specialized Stumpjumper Carbon Expert 2009 2644 gr ( L ) - waga z damperem i systemem brain Grips: Bontrager XXX - piankowe 15 gr Handlebar: Syntace duraflite carbon 25,4 - 116 gr Headset: Crank Brothers Cobalt - 69 gr Pedals: Look Quartz Carbon - 250 gr Seat:Selle Italia CX Zero Teknologika - 101 gr Seatpost: Thomson Masterpiece Setback ti - 179 gr Seatpost clamp: Specialized - 46 gr Shifters: XTR 970 220 gr Skewers: New Ultimate - 39 gr Stem: Syntace f99 ti - 93 gr Tire (Front): Forious Fred - 319 gr Tire (Rear): Forious Fred - 318 gr Tubes: Stan's Solution - 120 gr Wheel Front: 651 gr -Hub: Tune King-Rim: ZTR Olympic -Spokes: Sapim ( cieniowane ) -Nipples: dartmoor -Rim tape: ZTR Wheel Rear: 728 gr -Hub: Tune Kong -Rim: ZTR Olimpic -Spokes: Sapim ( cieniowane) -Nipples: Dartmoor -Rim tape: ZTR W sumie : w wersji light - 9566 w wersji treningowej - 9890 (na Race Kingach SS 2,2) Korba Next strzeliła w miejscu styku z dużym i średnim blatem. Prawdopodobnie kolega z Light-Bike sprzedał mi już lekko dupnietą. Zacisk jest trochę nie teges ale zmieniła się średnica... W sumie rower wygląda równie fajnie jak Epic. Geo się trochę zmieniło ale poza tym wydaje się że będzie szybko i fajniej na zjazdach... Zacisk i pewnie docelowo korba się zmieni...will see Na razie nie mogę doczekac jazdy na weekendzie.... Edytowane 8 Lipca 2010 przez Mendoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 25 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 Wypadaloby zalozyc nowy temat, bo co jak co to jest nowy rower. I byloby fajnie zobaczyc go, czytaj zdjecia Jakie wrazenia po przesiadce, bo jednak to spora roznica. Wczoraj mialem okazje przejechac sie troche na tej ramie, z foxem rlc 120 ale z 2008, w sumie caly rower w specyfikacji fabrycznej. Moje pierwsze wrazenie to geo, tak wyobrazalem sobie jazde na rowerze typu 'holender'. Niesamowicie wyprostowana sylwetka, mostek na plus z gieta kiera, jak dla mnie wielkie nie. Poza tym czuc spora roznice w wadze. Milo zaskoczylo mnie zawieszenie, tzn tyl ktory bardzo ladnie wybiera nierownosci, co do przodu to przypomnialem sobie co to znaczy kultura pracy foxa bajka, no moze nie do konca bo duza bolaczka sa podjazdy gdzie niestety fox pracuje. Niemniej caly zestaw sprawia wrazenie roweru do ambitnych wycieczek zapewniajacy bardzo wysoki poziom komfortu. IMO zupelnie nie nadaje sie do scigania, juz pomijam geo nad ktorym mozna popracowac ale te zawieszenie.... Dlatego jestem ciekaw twoich spostrzezen po przesiadce ze sciganta na turyste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 26 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2010 (edytowane) Rower ze specyfikacji jest tyopowym turysta... Fox RLC 2010 zablokowany nie odbiera siły na podjeździe, ma system który włącza sie tylko na dużej przeszkodzie... U mnie jest troche innaczej z geo bo offset i mostek 100 mm troche mnie położyły .... Na pewno nie jestem tak wygiety jak na Epicu ale na dłuższy dystans to Stump wydaje sie lepszy. Najbardziej obawiałem sie podjazów. Okazało się, że niesłusznie, Lekkie koła plus dłuższy mostek niż w ORI robią z niego napompowanego ściga według moich odczuć. Tutaj jest link. W fazie przejsciowej bo pracuje nad inna korbą i kilkoma innymi detalami ...np.. zacisk sztycy http://bikeboard.pl/index.php?d=galeria&gal=1&r=2010&m=7&g=4&art=1113 Edytowane 26 Lipca 2010 przez Mendoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 26 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2010 Kilka fotek mojego ambitnego turysty:) http://img130.imageshack.us/i/dsc3652.jpg/ http://img267.imageshack.us/i/dsc3651.jpg/ http://img695.imageshack.us/i/dsc3653c.jpg/ http://img812.imageshack.us/i/dsc3654.jpg/ http://img228.imageshack.us/i/dsc3655.jpg/ http://img42.imageshack.us/i/dsc3650x.jpg/ na zdjęciach eksperymentalnie Hutche, strasznie szczupłe.... Korba Race Face naprawiona...zobaczymy czy trwale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 26 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2010 Foxa rlc znam bardzo dobrze, jezdzilem na nim sezon. Tego roweru nie ma co porownywac z epicem, zupelnie inne przeznaczenie a co najwazniejsze wrazenia. Tu ma byc miekko i komfortowo, dlatego mowie ze nie jest to rower do scigania. Jest duzo wolniejszy przy przyspieszaniu, na podjazdach i na zjazdach, porownujac ten na ktorym jezdzilem do mojego. Ale jak bedzie mnie kiedys stac na kolejny rower to bedzie to wlasnie taki kanapowiec, szczerze mowiac to bylem bardzo blisko kupienia ramy stumpiego s-worksa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 26 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2010 (edytowane) Ciekawe ile bym dostał od Ciebie na 25 kilometrowym odcinku górskim? Jak czytałem recenzje o Stumpach to parę razy pojawiało się zdanie że to przyszłośc wyścigów. Lekki, wybaczający więcej... Wiem, że to nie s-works ale waży mniej. Na Epicu trochę odchodziłem ekipie pomimo że jeżdzą więcej. Na weekendzie pewnie się ścigniemy jak uda się nam ustawic. Jak robiłem szybką pętle( 14 km ) po lesie byłem 2 minuty wolniejszy od rekordu na ht a 3 km jechałem gadając z koleszką 20-22 km/h. Jutro w końcu wejdzie właściwa korba... Edytowane 26 Lipca 2010 przez Mendoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 26 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2010 W gory to bym sie nie wybieral z moim a na pewno zeby sie tam scigac, bo nie do tego zostal stworzony, u siebie nawet nie wjezdzam na wszystkie single tracki bo szkoda roweru To jeszcze wyjasnijmy o jakich wyscigach mowimy, bo w xc to zdecydowana wiekszosc jezdzi na ht, a gdzie tu mowic o tego typu ramach, to tak jakby startowac terenowym samochodem w F1. Maratony juz bardziej ale caly czas geo i zawiacha beda przeszkadzaly w robieniu wyniku, aczkolwiek bedzie komfortowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi