Mendoza Napisano 6 Maja 2010 Autor Napisano 6 Maja 2010 (edytowane) Siodełko sie pojawiło. miało być 91 a jest 101 gr. Hm...ale w sumie i tak mi się podoba. Ciekawy jestem czy dłuższe przejazdy będa bezbolesne:) http://img571.imageshack.us/img571/6126/20100506278.jpg Edytowane 6 Maja 2010 przez Mendoza
1415chris Napisano 6 Maja 2010 Napisano 6 Maja 2010 Ladnie wyglada, co do wagi to selle jest w tym naprawde dobre
worms Napisano 6 Maja 2010 Napisano 6 Maja 2010 Można było się tego spodziewać, ale jak będzie wygodne to te 10g można sobie podarować, bo to niewielka różnica, na swoim 135g miałem 25g nadwagi.
Mendoza Napisano 6 Maja 2010 Autor Napisano 6 Maja 2010 Przejechałem się i wrażenia są naprawdę pozytywne. Pokrycie karbonu jest bardzie miekkie niż to w SLR TT które miałem kiedyś. Cała skorupa pracuje, jest znacznie bardziej elastyczna niż w poprzednim full carbonie. Sztyce kompletnie nie pasuje wizaulnie ale dobrze, że jest offset bo bez niego to siodło było by zbyt przesunięte do przodu. Sztyca Ax zrobiłaby robotę Jutro może zaciski. Ciekawe czy będzie 43 gr czy więcej. Siodło poprzednie na sprzedaż.
mlodyasg Napisano 6 Maja 2010 Napisano 6 Maja 2010 Siodełka Morgaw to też może być niezła alternatywa.
Mendoza Napisano 6 Maja 2010 Autor Napisano 6 Maja 2010 Myślałem o nich, tylko te w skórze są wyjątkowo nieaktrakcyjne.
1415chris Napisano 16 Maja 2010 Napisano 16 Maja 2010 Jak tam mocowanie siodla, dalej cale, jest juz pierwszy raport o dupnietej lodeczce smuda Moja 'heniowa' dalej sie trzyma.
Mod Team Lookas 46 Napisano 16 Maja 2010 Mod Team Napisano 16 Maja 2010 Siodełko sie pojawiło. miało być 91 a jest 101 gr. Hm...ale w sumie i tak mi się podoba. Ciekawy jestem czy dłuższe przejazdy będa bezbolesne:) http://img571.imageshack.us/img571/6126/20100506278.jpg Siodeło wypasione Jak możesz dodaj fote do galerii to nie zniknie ile teraz waży maszyna ?
Mendoza Napisano 24 Maja 2010 Autor Napisano 24 Maja 2010 Maszyna waży teraz 9599 na Geaxach. i 9779 na S-worksach na których ostatnio częsciej jeżdze.
Mendoza Napisano 28 Maja 2010 Autor Napisano 28 Maja 2010 (edytowane) Wkońcu doszłu zaciski. Wygląd mają zacny, i do tego jakośc wykonania i sposób w jaki chodzi dźwignia... Pierwsze wrażenie świetne. Do tego długość tylniego o ok 5-6 mm dłuzsza niż KCNC. Nie zdązyłem jescze zważyć więc nie wiem czy mają deklarowane 43 gr. Cena jest zdecydowanym minusem. Doszły też FF po 319 gr sztuka. Za kilka dni dotrze w końcu łódeczka od Smuda. Bedą testował wzmocniona wersje bo waże 90 a limit na normalną wersje to 80 kilo. Rower powinien zejśc z wagi ok 204 do 205 gr. Powinno być ok 9395 finalnie. Za kilka dni zważe go w całości. Edytowane 28 Maja 2010 przez Mendoza
Mendoza Napisano 3 Czerwca 2010 Autor Napisano 3 Czerwca 2010 (edytowane) Damper padł. Dzisiaj zamknął się w połowie trasy, jakieś 20 km zrobiłem na zamkniętym. Nie wiem czy to uszczelka puściła..ale wygląda to tak jakby ktoś spuścił z niego powietrze. Lipton. Może byc, że mój agresywny styl jazdy po trudnym terenie nie przyczynił się do tego. Jutro reklamuje. Edytowane 3 Czerwca 2010 przez Mendoza
1415chris Napisano 3 Czerwca 2010 Napisano 3 Czerwca 2010 Przykro Ale potwierdza sie to co ludzie pisza na wielu forach o doswiadczeniach z tymi damperami, sa wysoce wadliwe. Uszczelki!
worms Napisano 4 Czerwca 2010 Napisano 4 Czerwca 2010 (edytowane) Możliwe że wymaga serwisu, u mnie pierwsze szwankowanie wyszło po około 1000km i wychodzi na to że systematycznie muszę go serwisować. Objawy zawsze te same: ograniczenie skoku do 40%, usztywnianie w najmniej oczekiwanych sytuacjach, brain upośledzony, a jak już działał to bardzo mulasto. Tydzień temu odebrałem z serwisu, póki co jest bajka. Koszt 400zł mimo że jest gwarancja, lepiej się przygotuj na to. W tamtym roku mi się udało, ale tylko dlatego że były partie fabrycznie wadliwe. Pozdro Edytowane 4 Czerwca 2010 przez worms
Mendoza Napisano 4 Czerwca 2010 Autor Napisano 4 Czerwca 2010 (edytowane) Wydatków sie spodziewam. Będę sie starał żeby od razu go wymienić na foxa, nawet jeśli bedzie jakaś dopłata. Wole mieć święty spokój. Mam nadzieje że nie będzie tak delikatny jak poprzednik. PSL:WTF...znowu leje. Edytowane 4 Czerwca 2010 przez Mendoza
worms Napisano 4 Czerwca 2010 Napisano 4 Czerwca 2010 Mała prośba, jak byś zmienił to daj znać jaki dokładnie model, jak się sprawuje porównując do byłego? Fox-a nie trzeba tak często serwisować(2kkm~3kkm), jakie później ewentualne koszta?
Mendoza Napisano 6 Czerwca 2010 Autor Napisano 6 Czerwca 2010 Damper już w reklamacji. Ale zapowiada się trochą czekania i kaska poleci pewnie. W miedzy czasie skusiło mnie i pożyczyłem testbika. Stumpjumper Expert FSR:) Mam go 2 dzień. Podjezdzanie nie jest tak przyjemne jak na moim "chudzielcu". Ale zjazdy, "ożesz ###### ja ######e", poprostu popłynołem sobie w dół kamienistym szlakiem..... Teraz to zamażył mi się taki Stump tylko w granicach 10,5 kg. Od obecnego jakieś 2,4 kg lżejszy. Myślę, że wtedy podjazdy byłyby równie przyjemne jak na Epicu. Kurdeczka:)
tobo Napisano 6 Czerwca 2010 Napisano 6 Czerwca 2010 Możliwe że wymaga serwisu, u mnie pierwsze szwankowanie wyszło po około 1000km i wychodzi na to że systematycznie muszę go serwisować. Objawy zawsze te same: ograniczenie skoku do 40%, usztywnianie w najmniej oczekiwanych sytuacjach, brain upośledzony, a jak już działał to bardzo mulasto. Tydzień temu odebrałem z serwisu, póki co jest bajka. Koszt 400zł mimo że jest gwarancja, lepiej się przygotuj na to. W tamtym roku mi się udało, ale tylko dlatego że były partie fabrycznie wadliwe. Pozdro dlaczego koszt serwisu mimo gwarancji wynosi 400 zł? za co chcą tyle? uznali że problem nie jest natury gwarancyjnej??
1415chris Napisano 6 Czerwca 2010 Napisano 6 Czerwca 2010 To zdrowe przegiecie, rozumiem, chociaz tez z oporami, ze czesci moga kosztowac podobnie 'tu i tam' ale serwis... To sie chlopaki niezle cenia. W podobnej cenie, w zaleznosci od kursu funta, robia u nas takie rzeczy w autoryzowanym serwisie foxa! worms a co ci z nim zrobili albo co bylo z nim nie tak?
mlodyasg Napisano 6 Czerwca 2010 Napisano 6 Czerwca 2010 Mendoza, jak Twój epic wróci z serwisu zważyłbyś dla mnie te zaciski new ultimate? Zastanawiam się nad zmianą moich A2Z, coś mi się zdaje, że brak im sztywności. Przy braniu zakrętów "na ostro" tarcza ociera mi o klocki...
Mendoza Napisano 7 Czerwca 2010 Autor Napisano 7 Czerwca 2010 (edytowane) Jasne, że zważę. Teraz zastanawiam się o czym mówił przedstawiciel Speca zachęcając mnie do zakupu w autoryzowanym punkcie speca zamiast sciąganiu bika z zagranicy z aukcji. Jego argumentem była gwarancja. Rozumiem, że gwarancja na ramę to fajna rzecz. Ale ciekawy jestem czy i przy złamaniu ramy nie ma opłaty np za złomowanie ramy:) Śmieszy taka gwarancja... Edytowane 7 Czerwca 2010 przez Mendoza
worms Napisano 11 Czerwca 2010 Napisano 11 Czerwca 2010 Hehe, dobre. Dokładnie to się nigdy nie dowiem co zostało zrobione, mam tylko nadzieje że wszystko zostało wymienione i wolałbym żeby niekoniecznie musiało być zużyte, przynajmniej uszczelki. Kasa słona, ale jak się dowiedziałem, to jest to standardowa procedura: ustawienie pływaków, wymiana oleju, uszczelek, ogólna regulacja. Konkretniej co u mnie zostało zrobione nie dowiem się, chyba żebym stał nad serwisantem, jednak jest to objęte taką tajemnicą, bo jeszcze ktoś by załapał i sam zaczął robić. Cene dodatkowo podbijają pośrednicy. Serwis twardo się upiera żeby oddawać przez sklep w którym się zakupiło rower, bądź w najbliższym punkcie sprzedaży, a Ci oczywiście sobie też liczą, za np. odkręcenie dampera od ramy. Jaki jest faktyczny koszt nie dowiem się, ceny wahają się od 300, do 550zł. Płaci się za to że te części się ekploatują i trzeba je wymienić, dla mnie za często, nie pamiętam dokładnie ile km i godzin.
Mendoza Napisano 17 Czerwca 2010 Autor Napisano 17 Czerwca 2010 (edytowane) Kaseta Xt..? A skąd takie przypuszczenie... Damper po serwisie. Koszt - 350 PLN. Odnośnie wymiany na Foxa to polski serwis twierdzi, że nie ma mowy o czymś takim... Wydaje mi się że ich wiedza jest chyba troszkę ograniczona. Damper pracuje. Wszystko jest jak dawniej. Jednak po przejażdzce na Stumpie pozostaje niedosyt przy zjazdach. Oczywiście nie mam wątpliwości że na Epicu można popędzic szybciej... Zaciski zważone . 39 gram ze sprężynkami no i 38 bez:) http://img180.imageshack.us/img180/5170/dsc3282.jpg http://img33.imageshack.us/img33/2234/dsc3283s.jpg Co ciekawe dopiero teraz zaczynam odczuwać brak sztywności tylnego koła. Bez przerwy wydaje mi sie że mam mało powietrza z tyłu , i mam uczucie jakby koło tańczyło na nierównościach... Do tyłu zakładam CX- y , ciekawy jestem jaka będzie różnica. Edytowane 17 Czerwca 2010 przez Mendoza
Rekomendowane odpowiedzi