Skocz do zawartości

[10000g] Spec Stumpjumper 2009 Custom


Mendoza

Rekomendowane odpowiedzi

Przejechałem się i wrażenia są naprawdę pozytywne.

Pokrycie karbonu jest bardzie miekkie niż to w SLR TT które miałem kiedyś.

Cała skorupa pracuje, jest znacznie bardziej elastyczna niż w poprzednim full carbonie.

 

Sztyce kompletnie nie pasuje wizaulnie ale dobrze, że jest offset bo bez niego to siodło

było by zbyt przesunięte do przodu.

Sztyca Ax zrobiłaby robotę:)

Jutro może zaciski.

Ciekawe czy będzie 43 gr czy więcej.

 

Siodło poprzednie na sprzedaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Mod Team

Siodełko sie pojawiło.

miało być 91 a jest 101 gr.

Hm...ale w sumie i tak mi się podoba.

Ciekawy jestem czy dłuższe przejazdy będa bezbolesne:)

 

http://img571.imageshack.us/img571/6126/20100506278.jpg

 

Siodeło wypasione :thumbsup: Jak możesz dodaj fote do galerii to nie zniknie :D ile teraz waży maszyna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkońcu doszłu zaciski.

Wygląd mają zacny, i do tego jakośc wykonania i sposób w jaki chodzi dźwignia...

Pierwsze wrażenie świetne.

Do tego długość tylniego o ok 5-6 mm dłuzsza niż KCNC.

Nie zdązyłem jescze zważyć więc nie wiem czy mają deklarowane 43 gr.

Cena jest zdecydowanym minusem.

 

Doszły też FF po 319 gr sztuka.

Za kilka dni dotrze w końcu łódeczka od Smuda.

Bedą testował wzmocniona wersje bo waże 90 a limit na normalną wersje to 80 kilo.

 

Rower powinien zejśc z wagi ok 204 do 205 gr.

Powinno być ok 9395 finalnie.

Za kilka dni zważe go w całości.

Edytowane przez Mendoza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damper padł.

Dzisiaj zamknął się w połowie trasy, jakieś 20 km zrobiłem na zamkniętym.

Nie wiem czy to uszczelka puściła..ale wygląda to tak jakby ktoś spuścił z niego powietrze.

Lipton.

Może byc, że mój agresywny styl jazdy po trudnym terenie nie przyczynił się do tego.

Jutro reklamuje.

Edytowane przez Mendoza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że wymaga serwisu, u mnie pierwsze szwankowanie wyszło po około 1000km i wychodzi na to że systematycznie muszę go serwisować. Objawy zawsze te same: ograniczenie skoku do 40%, usztywnianie w najmniej oczekiwanych sytuacjach, brain upośledzony, a jak już działał to bardzo mulasto.

 

Tydzień temu odebrałem z serwisu, póki co jest bajka. Koszt 400zł mimo że jest gwarancja, lepiej się przygotuj na to.

W tamtym roku mi się udało, ale tylko dlatego że były partie fabrycznie wadliwe.

Pozdro

Edytowane przez worms
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydatków sie spodziewam.

Będę sie starał żeby od razu go wymienić na foxa, nawet jeśli bedzie jakaś dopłata.

Wole mieć święty spokój.

Mam nadzieje że nie będzie tak delikatny jak poprzednik.

 

PSL:WTF...znowu leje.

Edytowane przez Mendoza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damper już w reklamacji.

Ale zapowiada się trochą czekania i kaska poleci pewnie.

W miedzy czasie skusiło mnie i pożyczyłem testbika.

Stumpjumper Expert FSR:)

Mam go 2 dzień.

Podjezdzanie nie jest tak przyjemne jak na moim "chudzielcu".

Ale zjazdy, "ożesz ###### ja ######e", poprostu popłynołem sobie w dół kamienistym szlakiem.....

Teraz to zamażył mi się taki Stump tylko w granicach 10,5 kg.

Od obecnego jakieś 2,4 kg lżejszy.

Myślę, że wtedy podjazdy byłyby równie przyjemne jak na Epicu.

Kurdeczka:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że wymaga serwisu, u mnie pierwsze szwankowanie wyszło po około 1000km i wychodzi na to że systematycznie muszę go serwisować. Objawy zawsze te same: ograniczenie skoku do 40%, usztywnianie w najmniej oczekiwanych sytuacjach, brain upośledzony, a jak już działał to bardzo mulasto.

 

Tydzień temu odebrałem z serwisu, póki co jest bajka. Koszt 400zł mimo że jest gwarancja, lepiej się przygotuj na to.

W tamtym roku mi się udało, ale tylko dlatego że były partie fabrycznie wadliwe.

Pozdro

 

 

 

 

dlaczego koszt serwisu mimo gwarancji wynosi 400 zł? za co chcą tyle? uznali że problem nie jest natury gwarancyjnej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zdrowe przegiecie, rozumiem, chociaz tez z oporami, ze czesci moga kosztowac podobnie 'tu i tam' ale serwis... :whistling:

To sie chlopaki niezle cenia.

 

W podobnej cenie, w zaleznosci od kursu funta, robia u nas takie rzeczy w autoryzowanym serwisie foxa!

worms a co ci z nim zrobili albo co bylo z nim nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, że zważę.

 

Teraz zastanawiam się o czym mówił przedstawiciel Speca

zachęcając mnie do zakupu w autoryzowanym punkcie speca zamiast sciąganiu bika z zagranicy z aukcji.

Jego argumentem była gwarancja.

Rozumiem, że gwarancja na ramę to fajna rzecz.

Ale ciekawy jestem czy i przy złamaniu ramy nie ma opłaty np za złomowanie ramy:)

Śmieszy taka gwarancja...

Edytowane przez Mendoza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, dobre.

 

Dokładnie to się nigdy nie dowiem co zostało zrobione, mam tylko nadzieje że wszystko zostało wymienione i wolałbym żeby niekoniecznie musiało być zużyte, przynajmniej uszczelki. Kasa słona, ale jak się dowiedziałem, to jest to standardowa procedura: ustawienie pływaków, wymiana oleju, uszczelek, ogólna regulacja.

Konkretniej co u mnie zostało zrobione nie dowiem się, chyba żebym stał nad serwisantem, jednak jest to objęte taką tajemnicą, bo jeszcze ktoś by załapał i sam zaczął robić.

Cene dodatkowo podbijają pośrednicy. Serwis twardo się upiera żeby oddawać przez sklep w którym się zakupiło rower, bądź w najbliższym punkcie sprzedaży, a Ci oczywiście sobie też liczą, za np. odkręcenie dampera od ramy. Jaki jest faktyczny koszt nie dowiem się, ceny wahają się od 300, do 550zł. Płaci się za to że te części się ekploatują i trzeba je wymienić, dla mnie za często, nie pamiętam dokładnie ile km i godzin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaseta Xt..?

A skąd takie przypuszczenie...

 

Damper po serwisie.

Koszt - 350 PLN.

Odnośnie wymiany na Foxa to polski serwis twierdzi, że nie ma mowy o czymś takim...

Wydaje mi się że ich wiedza jest chyba troszkę ograniczona.

 

Damper pracuje.

Wszystko jest jak dawniej.

Jednak po przejażdzce na Stumpie pozostaje niedosyt przy zjazdach.

Oczywiście nie mam wątpliwości że na Epicu można popędzic szybciej...

 

Zaciski zważone .

 

39 gram ze sprężynkami no i 38 bez:)

http://img180.imageshack.us/img180/5170/dsc3282.jpg

 

http://img33.imageshack.us/img33/2234/dsc3283s.jpg

 

Co ciekawe dopiero teraz zaczynam odczuwać brak sztywności tylnego koła.

Bez przerwy wydaje mi sie że mam mało powietrza z tyłu , i mam uczucie jakby koło tańczyło na nierównościach...

Do tyłu zakładam CX- y , ciekawy jestem jaka będzie różnica.

Edytowane przez Mendoza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...