zaDymek Napisano 2 Marca 2010 Udostępnij Napisano 2 Marca 2010 Do Mendoza. Nie zastanawiałeś się nad wymianą ramy na karbon? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 2 Marca 2010 Udostępnij Napisano 2 Marca 2010 Odnosnie tarcz i kierunku ich mocowania: http://www.gramslightbikes.com/2009/08/ashima-airotor-review.html ''Ashima now states that their rotors should be run the normal direction!; The reason is that the AiRotors lightweight struts perform significantly better under tension, since under compression, they are subject to bending forces.'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodyasg Napisano 2 Marca 2010 Udostępnij Napisano 2 Marca 2010 (edytowane) Nic dodać nic ująć, też dowiadywałem się u źródła odnośnie kierunku i ostatecznie ashima w nowej partii zmieniła kierunek montowania tarcz na taki jak ma większość. I tak jak pisze sorcerer u dystrybutora zostały tylko 140 ze "źle" oznaczonymi strzałkami. Generalnie chodziło coś o rozciąganiu albo ściskaniu tarczy podczas hamowania, ściskanie jest podobno lepsze tak jak zacytował chris. Pozostawiam to pod interpretację indywidualną pozdr. Edytowane 2 Marca 2010 przez mlodyasg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 3 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2010 (edytowane) Zastanawiam się nad zamiana korby na to: http://img43.imageshack.us/img43/1770/raceface.jpg W sumie to powrót ( dosc szybki ) do 3 blatów. Ale nie wiem czy nie będzie lepiej bo ostatnio jak podjeżdzałem na 29T pod sporą górkę to poczułem że może być "dętka" na maratonach... Edytowane 3 Marca 2010 przez Mendoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 3 Marca 2010 Udostępnij Napisano 3 Marca 2010 Wheel Front: 728 gr Wheel Rear: 651 gr Chyba na odwrót Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 3 Marca 2010 Udostępnij Napisano 3 Marca 2010 Ale nie wiem czy nie będzie lepiej bo ostatnio jak podjeżdzałem na 29T pod sporą górkę Na 29t tez nie wyobrazam sobie, dla mnie 26 jest optymalnym rozwiazaniem przy kasecie 34t. Porownujac do zebatki 22t indeks 0.64 i 0.76. Ale ty masz kasete 32? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 3 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2010 Kaseta jest 34, ale pomimo to czuje, że 29t to na płaskie pagórki jak dla mnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyex Napisano 3 Marca 2010 Udostępnij Napisano 3 Marca 2010 Sam przez moment miałem K-force light'a 42/29 z kasetą 32...Dla mnie przełożenia były znakomite dla XC i maratonów (nie gorskich). Problem właśnie pojawił by się w górach, mimo dosyć mocnej nogi i kręcenia zawsze na małej kadencji. Niestety mój k-force light nie podszedł pod przerzutkę czy coś, ale nie działało to płynnie dlatego musiałem to oddać, ponieważ męczyć się z tym na zawodach nie miałem zamiaru. Za cholere nie dało rady tego ustawić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 3 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2010 Ja zauważyłem objaw przeskakiwania, co chwile czyłem jakby łańcuch na chwilę tracił kontakt z kasetą, ale to akurat może byc sprawa współpracy kmc z xtr...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FUNKYKOVAL Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 Mógłbyś napisać więcej na temat siły i modulacji R1 względem XTR.Chcę sobie takie sprawić ,ale zastanawiam się czy warto wydać tyle kaski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 Nowy lancuch i kaseta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 8 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 (edytowane) W sumie hamulce maja bardzo fajna modulację. Siła jest troche większa niż w XTR... Na pewno nie jest to kosmiczna różnica ale wyczuwalna. Więcej na temat siły może powiedzieć Chris ( większy przebieg) , tylko nie wiem czy miał wcześniej xtr... A co do wymiany kasety i łańcucha, hm kaseta na 1k przebiegu a łańcuch jakieś 100 kilometrów:) Czyżby Kmc nie hulał z Kaseta XTRa? Edytowane 8 Marca 2010 przez Mendoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 To jest moj drugi sezon na zestawie xtr kmc. Kaseta z przebiegiem grubo ponad 2x tyle co twoja, teraz trzeci lancuch i wszystko gra i buczy. Pamietaj ze w standardzie dostajesz zywiczne okladziny, nie wiem jakie miales w xtr ale porownujac do np metalikow roznica powinna byc jeszcze wieksza. Tak mialem xtr ale dc Jakos obecne klocki nie chca sie zuzywac tak szybko, ale nastepne zapodam cos w stylu sintered, ceramik dla porownania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 dla mnie róznica między xtr tarcze 203/180 klocki metaliczne, formula r1 tarcze 180/160 klocki firmowe zamontowane w kupionych była bardzo wyczuwalna - na korzyść formuli. podobne odczucie miał kolega który odziedziczył po mnie xtry. w jego przypadku porównanie było do avidow juicy 7 na tarczach 185. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 9 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2010 (edytowane) Ja jeszcze będę miał okazje przetestować R1 i spodziewam sie dobrych rzeczy. Tymczasem w najnowszym Magazynierowerowym zrobili test tarczówek i xx jest według nich najlepszym hamulcem.... Co do łańcucha i kasety hmmm, na weekendzie pojeżdze na Race Facie i zobacze czy utrzyma się przeskakiwanie. Edytowane 9 Marca 2010 przez Mendoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 9 Marca 2010 Udostępnij Napisano 9 Marca 2010 Z czym je porownywali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fotobiker Napisano 9 Marca 2010 Udostępnij Napisano 9 Marca 2010 (edytowane) Z R1 właśnie, poza tym w tej cenie najwyższy model Hayes'ów, Hope, Magura i Hygia Edytowane 9 Marca 2010 przez fotobiker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FUNKYKOVAL Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 Jeżeli to nie tajemnica to u kogo nabyłeś R1 ,bo mi jeden francuz żąda dopłaty Vat-u do ceny z Ebay. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sorcerer Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 bo cfaniak sprawadza z azji I liczy pewnie ze raz przejdzie bez vatu i cla, a raz sie nie uda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 To raczej nie ten przypadek, formule kupuje sie w europie z wiadomych przyczyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sorcerer Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 (edytowane) Ale przyznam ze widzialem ta aukcje jak szukalem hampli ostatnio, i rzucilo mnie sie w oczy ze dolicza VAT mimo bycia w EU co jest niezrozumiale. Wyjscia sa 4: - Nie ma działalnosci i dolicza sobie koszt jaki powinien prowadzac działalnosc gospodarcza, wliczajac sobie pozniej to do PITu w razie jakby US doczepil sie do niego. - Sprowadza z azji bezposrednio/podsrednio - Podaje cene netto na ebay? Chociaz nie wiem czy tak mozna - Cholera go wie, ale moze kupuje w azji duty free? Chociaz kompletnie nie wiem czy tak mozna. Akurat w przypadku USA<->EU jak najbardziej chociaz nie do konca wiem jak to dziala. Edytowane 10 Marca 2010 przez Sorcerer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 Dokladnie dla klientow zza oceanu zakupy w EU sa tansze, w porownianiu do klientow z EU, o stawke vatu w danym kraju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FUNKYKOVAL Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 chris ,kupowałeś na Ebay-u?Jeżeli tak to u kogo i czy polecasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 Jak kupowalem swoje to jeszcze nie bylo ich na ebayu. W CRC. Jak chcesz dostac kolorowe wersje to ebay jest jedynym zrodlem i z tego co wiem to sporo ludzi kupuje je via ebay. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2010 (edytowane) Koleś ( clood69 ) na Ebay.it jest dość komunikatywny w ang. tylko nie na każde pytanie odpowiada... Do końca nie wiedziałęm czy wylicytowałem hamulce z tarczami czy bez.... Przesyłka szła ok 7-9 dni więc ok. Chciałbym sie jeszcze odnieść do testu w tarczówek w Magazynierowerowyn... Zadziwjaące są podane masy hamulców r1 w sumie masa to ok 375 wedug testerów ( selekcja negatywna:)) Masa XX oczywiście bez apapterów... Poza tym zabrakło testu XTR ( w zamian slx i xt) oraz najwyższej Magury Magnesium. Nie bardzo rozumiem też kryterium wytrzymałości w ogólnej ocenie...testerzy mieli pewnie hample pare tygobi więc naprawdę nie wiem jak sprawdzono wytrzymałość.... Pomysł fajny ale czytelność testu mierna.... Edytowane 11 Marca 2010 przez Mendoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi