Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Stary ty mnie w to nie mieszaj... :icon_mrgreen:

Psychicznie sie nastaw ze to jest najlepszy wybor i sprawa zalatwiona, bez wzgledu na rzeczywistosc...

 

Zaje....ste bedziesz mial klamki, pare gram ciezsze od czarnej anody ale ogolnie super wyglad i super brake :icon_mrgreen:

Napisano

Zacisk sztycy od smuda przyjdzie jutro przygotowany do malowania.

Miał być pamarańcz ale będzie biały.

 

Oczywiście sprawa r1 jest świadomie podjętą decyzją ale byłem bliski wzięcia Magnezium.

Mam tylko nadzieje że siła nie będzie odbiegać od xtr.

Napisano

Sam go malujesz, smudowi zadalem temat i moze byc w kazdym kolorze tylko nie wiem czy kolor jako warstwa zew?

Bo jesli tak to jak z trwaloscia takiej powloki lakieru, chyba niezbyt dobrze...?

Napisano (edytowane)

Dziś rano zauważyłem że śruny mocujące kable pod dolna rurą to stalowe klocki.

Mysle że z 10 gr do urwania.

A i z uwagi na to że r1 jest na PM to adapter idzie w gnój...

Edytowane przez Mendoza
Napisano

Jeszcze brakuje czerwonej wstazki :)

 

ladne, ladne

 

Jakie dostales sruby do zaciskow, i szczerze mowiac to srebrny przewod pasowalby bardziej, mozemy sie zamienic.... :whistling:

Napisano (edytowane)

śruby dostałem tytanowe, w kolorze srebrnym.

Fajne:)

poszły do tył na zacisk i adapter magury:)

A z przodu złote Vincere pozostałość po xtr.

Trochę bazarowo... ale będzie.

Co do kabli to na razie się nie zamieniam:)

W czwartek pierwsza jazda.

 

PS: wstążkę przewiązać na górnej róże :)

 

Teraz pewnie przerwa:)

Po postach na temat rotującego mleczka na LB zastanawiam się poważnie nad alternatywnym rozwiąniem.

Edytowane przez Mendoza
Napisano (edytowane)

Dziś po pierwszej przejażdzce powtierdziły sie złe słowa o Speedach.

Po 30 km jazdy po asfalcie złapałem kapcia.Przednia oponka ma dziurę na wylot...

Przejechałem kawałek po terenie po wielkim błocie i opona radziła sobie nad wyraz dobrze,

bardzo dobrze jechało sie tez po asfalcie, naprawdę szybka guma ale...

To by było na tyle o tych oponach...

Co do Hamulców to są bardzo pewne, siła hamowania jest większa niż w xtr:)

Są strasznie głośne w połączeniu z ashimami jak namokną...

ale to szczegół.

Praca Durina jest trochę za sztywna...właściwie nie czuje żeby amortyzował.

Jest napompowany na 93 kg a ważę obecnie 89, chyba zejdę ddo 87-88 na ciśnieniu i zobaczę...

Najbardziej zaskoczyło mnie siodło, siedziało sie bardzo wygodnie i nic nie wyszło nie bolała wogóle po przejażdzce.

Edytowane przez Mendoza
Napisano

Temat na lb o niemilosiernym spowalnianiu plynu to bym wlozyl w kategorie totalne pier#oly.

 

To ze hample halasuja to w tym wypadku sprawa tarczy, przypuszczam ze masz standardowe zywiczne klocki, u mnie jest calkowicie cicho.

 

Amora ustawisz na sag czy wg tabeli. Jeszcze nie jestem z magura zapoznany na dobre ale dla miekkiej pracy warto ustawiac sag na maxa a i moze lekko powyzej.

Napisano (edytowane)

Bottle Cage: Carbon - 20 gr

Brake (Front): XTR 970

Brake (Rear): XTR 970

Brake Levers: XTR 970 ( hamulce razem z tarczami Ashima ( 160 plus 160) i klamkami waża 535 gr

Cables: Obecnie Nokon dla przerzutek i shimano sis dla hamulców - ok 120 gr

Cassette: XTR 970 - 243 gr

Chain: KMC SL Silver- 250 gr

Crankset: FSA K-force Carbon 44-29T - 705 gr

Derlr (Front): XTR E-type 970 - 134 gr

Derlr (Rear): XTR 972 - SGS, shadow cabonowy wózek 182 gr

Fork: Magura Durin Race 100 mm - 1429 gr

Rear Shock: specialized ( fox) plus brain - 410 gr

Frame: Specialized Epic 2009 Expert 2230 gr ( L ) - okazało się że waga w serwisie mocno ściemnia

Grips: Bontrager XXX - piankowe 15 gr

Handlebar: Syntace duraflite carbon 25,4 - 116 gr

Headset: Crank Brothers Cobalt - 69 gr

Pedals: Look Quartz Carbon - 250 gr

Seat: XXX - 87 gr

Seatpost: Thomson Masterpiece Setback ti - 179 gr

Seatpost clamp: Smud - 6 gr

Shifters: XTR 970 220 gr

Skewers: KCNC - 45 gr

Stem: Syntace f99 ti - 93 gr

Tire (Front): Conti Speedm SS 2.3 - 408 gr

Tire (Rear): Conti Speedm SS 2.3 - 410 gr

Tubes: (Dętki) Continental Supersonic - 191 gr

Wheel Front: 728 gr

-Hub: Tune King-Rim: ZTR Olympic

-Spokes: Sapim ( cieniowane )

-Nipples: dartmoor

-Rim tape: ZTR

Wheel Rear: 651 gr

-Hub: Tune Kong

-Rim: ZTR Olimpic

-Spokes: Sapim ( cieniowane)

-Nipples: Dartmoor

-Rim tape: ZTR

 

W sumie - 9726

 

Korba będzie lżejsza o ok 40 gr.

Spróbuje z FF i z mleczkiem...:D

Edytowane przez Mendoza
Napisano

A co z nowymi hamplami?

 

Fuirosy, chyba nie teraz, jak ci zycie mile.

A moze Maxisy 285?

Smudo-karbonowe mocowanie sztycy, myslalem ze je bedziesz bral...?

Napisano

Hample są , tylko w rozpisce nie ująłem nazwy, a wagę owszem:)

 

Jutro jadę na max sagu, mam nadzieje, że zmięknie...

 

Chris myślisz, że maxxisy dają lepszy grip na śniegu i błotku niż FF?;)

 

Smud jest ujęty , tylko nie mogę znaleźć chwili na malowanie.

 

Jutro jadę na Pythonach, ciekawe jak się spiszą.

Napisano

Mendoza zmieniłeś może te tarcze przed jazdą?? Dziwna sprawa z tym ustawieniem - na tarczach jest strzałka, gdzie przy ustawieniu jak u Ciebie na zdjęciach jest niby prawidłowo - sam mam tak założone. Jednak mlodyasg pokazuje, że jest odwrotnie hmm....

Napisano (edytowane)

Wstępnie przyznałem racje Młodemuasg, ale po chwili stwierdziłem, że są zgodnie ze strzałką.

 

 

 

PS: czyli ja mam ustawić odwrotnie do strzałki?

Edytowane przez Mendoza
Napisano

Ja nie wiem bo na fotkach slabo widac twoje tarcze ;p Ale przyklad masz powyzej co do prawidlowego ustawienia.

 

Dystrybutor stwierdzil jasno ze w innym wypadku tarcza zaczyna sie odginac na boki przy hamowaniu.

Napisano (edytowane)

Tak więc sprawa wyjaśniona. Prawidłowo jest zgodnie ze strzałką :)

 

Mendoza na fotce w piwnicy masz dobrze ustawione.

Edytowane przez mloody
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...