mati199 Napisano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2010 Te hamulce są oryginalne czy ktoś wrzucił anode? Kto by się bawił w anodowanie tego ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 31 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2010 Białe są naprawdę git. no no coraz bliżej R1:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2010 Czesciej pojawiaja sie czerwone i czarne. Biale moga byc jutro albo za rok Tak jak pisal miskov17 kolorowe wersje sa OEM, przynajmniej nie sa dostepne u oficjalnych dystrybutorow. Jak myslisz o topowych hamplach, najlzejszych i super dzialajacych to r1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 31 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2010 Chris Możesz porównac siłe hamowania xtr do r1? Jak z tarczami? czy muszę te dedykowane czy mogę inne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2010 XTR mialem duale i z metalicznymi klockami byly ostre, r1 mam z zywicznymi i jest wystarczajaco dobrze choc czasami wolalbym miec metaliki. Sila r1 to nie jest mistrzostwo swiata ale to nie jest ich cel, do xc wystarczajaco silne hample. Jak chcesz miec prawdziwe killery to moze nowe the one tylko ok 90-100 ciezej niz r1. Nie musisz uzywac tarcz formuli, ja zrezygnowalem z tarcz r1 bo sa za ciezkie, mam hopy mini pro 10g lzej na tarczy, w ktorych ustawienie trzeba troche wlozyc wysilku, umieszczenie i rozmiar nitow nie pozostawia wiele miejsca w zaciskach. Co nie oznacza ze nie mozna ich ustawic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 31 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2010 (edytowane) Ja mam ekipe która lubi ostro napierac długie zjazdy. Boje się ze r1 nie dadzą rady i będzie mnie woziło po krzaczorach:) Xtr dają radę... Słyszałem że marta magnesium jest silna...tylko pewnie z 40 do 50 gram cięższa na secie Edytowane 31 Stycznia 2010 przez Mendoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2010 Poczytaj na mtbr, ww, lb, troche ludzi juz na tym jezdzi od dluzszego czasu. Sam zobaczysz ze jak nie jezdzisz dh to jest to wybor nr 1 imo i nie tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 31 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2010 Są białe na it. No i teraz mam dilema. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sorcerer Napisano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2010 (edytowane) Jak sie ksztaltuje calkowity koszt R1 bez tarcz + adapter tył jesli nie jest w zestawie? I porownanie OEM do Release i roznych wersji. Cena tarcz R1 zabija ... R1 w ogole lubi wszystkie tarcze? Bo jesli juz bym sie pokusil to wzialbym pewnie nowe tarcze ashimy/dartmoora jesli tylko wyjdzie niebieska. Ewentualnie hope/avid. Edytowane 31 Stycznia 2010 przez Sorcerer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 31 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2010 myślę że za 400 euro z wysyłka wylicytujesz bez tarcz takie z carbonem i w kolorze. Ja sam myślę nad zakupem bez tarcz i wrzuceniu ashimas rotors Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sorcerer Napisano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2010 (edytowane) Cena poraza ;/ Moze nie tyle cena co jej wolniejszy od zakladanych przyplyw Hample beda jedne z ostatnich wiec moze sie to zmieni. Duza roznica w cenie ze zwykla nie carbon klamka? Edytowane 31 Stycznia 2010 przez Sorcerer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 31 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2010 szczerze to nie za bardzo... W Polszy jest na allegro set z tarczami za 1500 w alu. A na ebaych to więcej widze setów z carbonem. Ceny to od 350 euro w górę. Drogo a perspektywa wzięcia za moje xtr bez brody <700 PLN mnie przeraża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sorcerer Napisano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2010 To juz zdecydowanie wolalbym dorzucic do ramy niz hampli, zysk wagowo wiekszy, zas reszta praktycznie bez zmian. Bo nawet przy glupim zalozeniu ze elixiry 800zl, R1 z tarczami wyjdzie 1700zl min, roznica prawie 1000zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 31 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2010 (edytowane) No dużo biletów. Mimo wszystko kuszące te r1 bianco. Przemyślę to jeszcze. na razie czekam tylko to korbę ważę i robię sesje. Edytowane 31 Stycznia 2010 przez Mendoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodyasg Napisano 1 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2010 Białe od ręki masz Formula RX ale z tego co widzę to niezłe kloce i chyba nawet cięższe od XTR. Mnie też się strasznie podobają białe R1, z tym że cena i dostępność odstrasza. Zamiana moich XT na RX dałaby znikomy zysk wagowy a mnie bardzo pasuje praca XT. Masz już może tarcze ashimy? Chciałbym wiedzieć jak sprawują się z hamulcami XTR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 1 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2010 (edytowane) Tarcze przyszły przed chwilą, zamontuje i przetestuje jak założe korbe która coś nie może dojśc z taiwanu. Wyglądaja bardzo solidnie. BTW Czy rzeczywiście jak piasł Miskov korby fsa nie da się odchudzić? Może są jakieś domorosłe sposoby. a te nie będą pasić? http://www3.hibike.com/?sessionID=C594d054fa05d7afe3674573305047c95&method=m_product&nodeID=&pageID=&productID=d748e046d66c77058d218d238589b191 Edytowane 1 Lutego 2010 przez Mendoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 2 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2010 Zobacz u nino: http://luckynino.blogspot.com/2009/12/superlight-chainrings.html Ten gosc moze wystrugac ci cos naprawde lekkiego. W sprzedazy nie ma 94bcd 4 sruby ale zapytac mozna. http://www.hellore.se Ten frm jest ok 27t 21g ale duza zebatka do kompletu to juz kowadelko 40t 99g! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2010 (edytowane) Napisałem do MAttiasa email lecz milczy jegomosć Co do r1 to zdecydowałem że za drogie. Idę w innym kierunku. Wymieniam śruby w zacsikach , zamówiłem pokrywki na mineral oil Yumeyi i poprosiłem smuda o wykonanie klamek do xtrów z carbonu. Wagi R1 nie osiągne ale za jakieś 330-360 builetów zejde o ok 45 gramów na hamulcach. będzie troche białego , trochę carbonu i lżej bez wydawania fortuny. Powinno to dobrze wyglądac:) W sumie po wymianie tarcz i powyższym tuningu hamulce będa lżejsze o ok 100 gram. Finalnie chciabym by ważyły poniżej 600 gram z tarczami ( trzeba jeszcze będzie podłubać z przewode hamulcowym:)) Edytowane 3 Lutego 2010 przez Mendoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 3 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2010 Zamiast pokrywek Yumeyi moze cos takiego: http://www.fibre-lyte.co.uk/fl/fl_cycles_carbon_reservoir_cover.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 3 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2010 Takie rozwiązanie z carbonowym dekielkiem i klamką miał Marek Konwa w swoim Scalu, ofc przy XTR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2010 (edytowane) Poza tym Yumta juz leci więc bedzie biało carbonowy set. Wiem że to sie kłóci z WW style ale ja chce żeby było i lekko i piknie:) PS: kurdeczka od kilku tygodni mi się wszystko na FR rojeżdza tak że nie wiem co piszę boo tekst jest zasłonięty przez edytor. Edytowane 3 Lutego 2010 przez Mendoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 3 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2010 Jak już zamawiałeś Yumey'e to od razu było dokupić białe przewody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2010 (edytowane) Jest lżejszy od normalnego czy poprostu ma inny kolor? Edytowane 3 Lutego 2010 przez Mendoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 5 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2010 (edytowane) Bottle Cage: Carbon - 20 gr Brake (Front): XTR 970 Brake (Rear): XTR 970 Brake Levers: XTR 970 ( hamulce razem z tarczami Ashima ( 180 plus 160) i klamkami waża 657 gr) Cables: Obecnie Nokon dla przerzutek i shimano sis dla hamulców - ok 120 gr Cassette: XTR 970 - 243 gr Chain: KMC SL Silver- 250 gr Crankset: FSA K-force Carbon 44-29T - 718 gr Derlr (Front): XTR E-type 970 - 134 gr Derlr (Rear): XTR 972 - SGS, shadow cabonowy wózek 182 gr Fork: Magura Durin Race 100 mm - 1445 gr ( z adapterem ) Rear Shock: specialized ( fox) plus brain - 410 gr Frame: Specialized Epic 2009 Expert 2230 gr ( L ) - okazało się że waga w serwisie mocno ściemnia Grips: Bontrager XXX - piankowe 15 gr Handlebar: Syntace duraflite carbon 25,4 - 116 gr Headset: Crank Brothers Cobalt - 69 gr Pedals: Look Quartz Carbon - 250 gr Seat: XXX - 87 gr Seatpost: Thomson Masterpiece Setback ti - 179 gr Seatpost clamp: no name - 19 gr Shifters: XTR 970 220 gr Skewers: KCNC - 45 gr Stem: Syntace f99 ti - 93 gr Tire (Front): Conti Speedm SS 2.3 - 408 gr Tire (Rear): Conti Speedm SS 2.3 - 410 gr Tubes: (Dętki) Continental Supersonic - 191 gr Wheel Front: 728 gr -Hub: Tune King-Rim: ZTR Olympic -Spokes: Sapim ( cieniowane ) -Nipples: dartmoor -Rim tape: ZTR Wheel Rear: 651 gr -Hub: Tune Kong -Rim: ZTR Olimpic -Spokes: Sapim ( cieniowane) -Nipples: Dartmoor -Rim tape: ZTR W sumie - 9890 W końcu poniżej dyszki:) Z waga ramy były jaja ale wynikło to z nieporozumienia z waga Foxa, który zaważył w serwisie ok 240 gram więcej niz w rzeczywistości ważył. Zorientowałem się dopiero jak ważyłem tam oponki i wyszły mi o 60 więcej niż na mojej wadze. Tak czy innaczej waga powyższa zweryfikowana na wadze sprawdzonej ( do ważenia rowerów ) Dalej - Tuning setbacka ok 30 gr mniej - zacisk sztycy Smud ( pewnie w granicach 11 gram mniej) - śrubi Ti tylnego zaciski xtr zysk ok 5-6 gram. - może eclipse - ok 82-83 gram lżej - pokrywki Yumeya - zysk jakieś 4 gr W sumie jakieś 260 do urwania. Fotki weekendem. Edytowane 5 Lutego 2010 przez Mendoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 5 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2010 Czyli na "papierach" 9690 gram Ładnie . . . Cables: Obecnie Nokon dla przerzutek i shimano sis dla hamulców - ok 120 gr 120 ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi