Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Napisano (edytowane)

W oczekiwaniu na części tj: korbę , tarcze, kiere i zacisk smuda:)

zastanawiam sie na zasadnością wymiany hampli ....

Chodzi mi po głowie sram xx ( nie ma pewnoścui czy tarcze ashimy będą współpracować)

R1 jakoś mi nie leżą wizualnie...

 

Macie jakieś sugestie do tuningu FSA k- force dwublatowej?

Jakoś nie moge znależć na necie lżejszych koronek.

Duży blat wygląda na strasznego kloca:)

Edytowane przez Mendoza
Napisano (edytowane)

A czy czasem ta FSA nie ma rozstawu 94mm? Coś mi się o uszy ostatnio obiło...zawsze możesz dać alu śrubki i kominy :)

 

Miałem do czynienia z Avidami Cr mag, i jeżeli XX są jeszcze lepsze (a przy tym lżejsze) to możesz śmiało je brać.

Edytowane przez miskov17
Napisano (edytowane)

http://cheapbikeparts360.com/products/fsa-k-force-light-mtb-double-crankset-2008/ czyli nic nie wyszło , 94mm. Nawet alu śruby są w standardzie, suport jest lekki więc niestety nic nie zjedziesz z wagi...

 

Co do tarcz, podobno elixiry niezbyt lubią chropowate tarcze ale z drugiej strony - G3cs idealnie okrągła nie jest. Także myślę, że tarcze ashimy powinny spokojnie podejść.

Edytowane przez miskov17
Napisano (edytowane)

dzięks Miskov:)

 

w tym wypadku należy się zastanowić czy zostac przy fsa czy wrzucić Aerozine i tu się bawić w tuning ....

 

Szkoda że nie będzie mi dane pojeżdzic na obydwóch dla porównania....

 

Aerozine bedzie czarna...

Edytowane przez Mendoza
Napisano (edytowane)

Teraz mi się przypomniało...są jeszcze tarcze Formuli, które będą idealnie współpracować z XX ze względu na kształt (R1 jeszcze bardziej są wrażliwe na kształt tarcz)

formula-r1-180mm-rotor-hardware-kit.jpg

AyJay z LB ma takie na handel, bodajże 90g/szt, 190zł kpl.

 

Co do korby...mogłeś brać RF next sl :)

Edytowane przez miskov17
Napisano (edytowane)

Teraz mi się przypomniało...są jeszcze tarcze Formuli, które będą idealnie współpracować z XX ze względu na kształt (R1 jeszcze bardziej są wrażliwe na kształt tarcz)

formula-r1-180mm-rotor-hardware-kit.jpg

AyJay z LB ma takie na handel, bodajże 90g/szt, 190zł kpl.

 

Co do korby...mogłeś brać RF next sl :)

 

 

z RF to owszem zawsze miałem na myśli, ale pomimo wszytsko założyłem, że na korbę nie wydam więcej niż 1100...

 

Fsa sie mieści, a RF almost 2000 więc odpuścilem.

 

Korci mnie żeby dłubać przy Aero ale zdaje mi sie to chyba nizsze loty niż fsa....

 

PS: wie ktoś ile waży set sram xx bez tarczy?

Edytowane przez Mendoza
Napisano (edytowane)

Jakieś 360g (p+t wraz z u-clamp) + śrubki/adaptery.

 

A aerozine hmmm, dla mnie to alternatywa dla XT :) tak niska waga ramion i koronek dobrze nie wróży...

Edytowane przez miskov17
Napisano (edytowane)

Jeśli 360 to są godne uwagi bo jest 100 do przodu na wadze.

Zastanawia mnie siła hamowania w stosunku do xtr.

Edytowane przez Mendoza
Napisano

Ale zaraz do tej wagi musisz po dodawać 2x10 gram, to jest 20 gram więcej, bo obejma nie jest zważona w zestawie. Dalej nie wiem czy nie musisz dodać wagi 4 śrub skręcających tą obejme. Jednak wydaje mi się, że R1 byłyby idealne :icon_mrgreen: Kolor by ci pod pasował, ew. tylko jeszcze klamki i obejmy pomalować na czarno lub zmienić na carbon :verymad:

Napisano

No i wychodzi na to że R1 to pewnie lżejszy hamulec a siłe hamowani ma podobno wporzo...

Ale jakiś nieurodziwy...:icon_mrgreen:

Sram XX wygląda solidniej ale najbardziej podoba mi się marta magnesium.

Z tym że jest najcięższa...

Will see...

Napisano

Stock z magnezowymi klamkami, ktore juz nie sa produkowane, i oryginalnymi mocowaniami klamek 13.5g wiecej.

Przewody do skrocenia 4-5g.

Mozna kupic na ebay kolorowe z karbonowymi klamkami.

Napisano

Siema,

 

Dzięki śrubką od chrisa mój f99 waży jetzt 93 gr:)

Szał...

Przyszedł Duraflite z uk waga pokazała 116 gr.

Wykonanie tego item'a jest przeza######iaszcze.

na razie jestem szczęsliwy..zobaczymy jak korba zaważy...

Napisano (edytowane)

Jak to jest z duraflitem carbon i uzywaniem rogow?

 

"Syntace CRB Plugs are required for bar end use"

 

Korki do uzywania z rogami sa razem z kiera czy oddzielnie bo nie moge znalezc info ani samych korkow?

 

Nvm, wyjasnilo sie przy probie zamowienia. Korki 7ojro, 14g para. Moze w przyszlym roku jak samochod wyremontuje ;)

Edytowane przez Sorcerer
Napisano (edytowane)

Ciekawe jest że inserty wzmacniające końcówki kiery są 2 razy krótsze niż te w race face next i mają 2-3 cm..

Może dlatego są specjalne plugi?

Przy okazji zważyłem top cap plus śrubę- 15 gr- coś z tym trzeba zrobic:)

 

Nie wiem co i jak z tym f99 ale chyba mam poprostu jakiegoś anorektyka:) oczywiście 105...

 

hample...waham się...poza tym nie widziałem tych kolorowych

Edytowane przez Mendoza
Napisano

W takiej wersji dobrez wygląda tylko nie wiem czy nie wolałbym biało-carbonowej wersji.

Te hamulce są oryginalne czy ktoś wrzucił anode?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...