Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Że się tak zapytam:

Czy Twoja stara Stumpjumper-owa (HT) rama nie pojechała czasami do "krawaciarni"??? ;)

Coś mi się blado wydaje ...............

pozdrawiam

marcin

Napisano

Toć prawda.

Po czym wnosisz? ;)

 

Poza tem to przed dylematem stanąłem...

 

XTR 970 + specialites 42-28 - 724 gr

 

czy

 

Aerozine X12SL - ok 725 gr

 

Chodziły mi po głowie : FSA i Race Face ale odpuściłem z uwagi na cene.

Napisano

Toć prawda.

Po czym wnosisz? ;)

 

Aerozine X12SL - ok 725 gr

Well...

fusy, mój drogi fusy ;)

Rama ma się dobrze i jest już używana acz patrząc na EPICa coś mi chodzi po głowie .....

 

Właśnie sam te korby chce zamówić. Jak masz gdzie źródełko taniej niż na alledrogo to może byś na prv wysłał gzie ono jest i czy nie wyschło :)

Napisano

Korba xtr 537g

specialites 28t 32g

specialites 42g 72g

sruby xtr skrocone 13g

podkladki do malej tarczy 2g

bb xtr 89g

 

total 745g

 

xtr z zebatkami frm 26/40 712g

Napisano

Tak mi coś ten Twój nick sie skojarzył...

Fantastic, uwierz że z żalem sie z nią rostawałem.

Zwiazałem sie ;)

 

A co do Aerozine to prponuje sie skontaktować z chłopakami z allegro żeby puścili taniej poza.

Poza Allegro nie widziałe by ktoś miał w Polszy.

 

Z zagranicy podobno z wysyłka ok .730 PLN.

 

Opinie mówią, że jest mocna ( nawet w DH ), ale kilka razy spotkałem sie narzekaniem, że sie rozkręca co kilkanaście kilometrów.

Napisano

Tego to ja nie wiem, moze jest cos o czym nie wiem....

 

Mozesz sam zrobic matematyke

 

28082009615.th.jpg albumpicjk.th.jpg albumpicp.th.jpg albumpice.th.jpg

 

plus srubki i podkladki 13-15g

 

zebatki chyba te same, suport?

 

960 jest zupelnie inaczej mocowana i sto razy latwiejsza w montazu/demontazu

Napisano

Wizualnie do ramy bardziej bedzie chyba pasowala Aerozine.

Nie wiem ile masz powera w nogach, ale XTR + TA 28/44 wymaga sporej mocy w nogach na stromych podjazdach.

Napisano

Będzie Aerozine:)

 

Tylko że na razie mają niebieską, złotą i różową:) in stock.

Nakręcają mnie na blue ale kompletnie nie pasuje...

Czekam na czarną albo czerwoną....

Waga ( selekcja) ok 710 gr.

 

PS: zastanawiam sie jeszcze nad zamówieniem np. niebieskiej i anodowanie jej w indywidualnym wzorze

z jakimis indywidualnymi aplikacjami:)

Napisano

Potem musiałbym uważać żeby nie stawać na maratonie bo niektórzy uznaliby to za znak:)

 

Cóż na pinki sie nie skusze, nawet blue rozkrzacza mi cały project.

Napisano (edytowane)

To mało podsumowanko:

 

W trakcie wymiany:

 

Korba na Aerozine - zysk ok 85 gr

Pianki na Bontrager - zysk ok 40 gr

Kiera- zysk ok 20 gr

siodło- zysk ok 60 gr

koła- zysk ok 250 gr

tarcze- zysk ok 50 gr

śruby do mostka ti - zysk ok 7 gr

 

Wygląda na poniżej 9800.

Jednak nie ważyłem go w całości juz długo, także jak wyjdzie poniżej 9900 będzie bomba.

 

W planie

 

-obniżenie wagi thomsona - zysk 25 do 30 gr

-Eclipse

 

Trochę tytanu i będzie blisko...

 

Mam zamiar zaóżyc speed kingi SS ale jak okażą się tak fatalne jak piszą to przechodzę na Race Kingi z Ecplisem.

 

co do korby to poczekam na czarną....

Edytowane przez Mendoza
Napisano

Prawda - działam szybko.

 

Mam nadzieje, że dokonałem dobrych wyborów i że projekt bedzie jeżdził i wyglądał wspaniale.

Napisano (edytowane)

W domu Ci się chyba źle nie przelewa ? :unsure:

 

Dziwne troche te zakupy robisz. Jak idziesz w light to już idź, a nie takie pół środki.

Edytowane przez mati199
Napisano (edytowane)

Czemu dziwne?

 

Zawsze szukam dobrej ceny tak FSA ( 726 gr ) jak Aero ( ok 710 gr) są kupione w cenach bardzo okazyjnych.

Wiem że jest wiele lżejszych komponentów niż Syntace, FSA czy Aerozine ale...ceny mają zupelnie z innej planety.

 

Mati rzuc jakieś propozycje poza oponami FF.

 

PS: poza tym nie bardzo rozumię " w domu Ci się źlę nie przelewa"

 

a i tarcze Ashima powinny dojść jutro:)

Edytowane przez Mendoza
Napisano (edytowane)

Propozycje już ci mówię i kiedyś o tym wspominałem. Liczysz każdy gram to hamulce do odstrzału, bo do super lekkich nie należą. Dalej rozumiem, że kierownicy prostej nie chciałeś ? Przeszedłbym na 160 z przodu. Pancerze i linki na Alligatory lub Nokony chyba, że już to zrobiłeś.

 

PS.: Bo ktoś z okrojonym, tj. ciułającym każdy grosz żeby kupić sobie wymarzoną część nie kupowałby 2x jednego elementu żeby zobaczyć, która lepiej podpasuje :unsure:

Edytowane przez mati199
Napisano (edytowane)

Fakt tu masz racje :unsure: ale przypuszczam że jak puszcze tak aerozine( 22 % taniej)

jak FSA ( 45 % taniej) to znajdzie się amator:)

Nie chciałem prostej kiery ( miał byc Syntace Vector ) ale wagowo wychodziło 180 d0 200 gr więc w końcu odpuściłem.

Jednolity kokpit - zawsze mi się podobał - więc padło na Syntace Duraflite.

Nokony już są.

Hamulce zostają.

Edytowane przez Mendoza
Napisano

No to teraz prosiłbym o aktualną rozpiske z wagami, bo już się ciężko połapać. Ale z tego co tak na szybko zobaczyłem to jeszcze pedały i zaciski kół na imbus. Myślę, że jakieś 100 gram lżej. No i oczywiście tam gdzie da się tylko upchnąć śruby Ti/Al :unsure:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...