mlodyasg Napisano 17 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2009 a co do obręczy to dlaczego nie pasują? hę? Alexrims kojarzy mi się raczej z niszowym sprzętem, może i są lekkie ale jakoś patrząc na całość w postaci niesamowitej ramy i części na bazie grupy xtr taka obręcz daje do myślenia. To tylko moja opinia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2009 To prawda że alexy się kojarzą z tanio ale jakość tych obręczy jest wysoka Co do masterpiece z ti to jest rzeczywiście mocna rzecz:) hamulców nie zmieniam, bo robią robotę... Zastanawia mnie ta dyskusja na temat wadliwości dampera w epicu, co właściwie się dzieje? A o magurze zaczynam mysleć... to troche gorzej dla mojego portfela:( Jeśli chodzi o koła to macie jakiś lepszy pomysł niż wymiana obręczy na ztr i szprych na revolution? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 17 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2009 Ile ważysz wogóle ? Jak już zmieniać koła. To fajnie by było mieć komplet 2 takich samych piast. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2009 Obecnie 91 kilo , w sezonie jakieś 86 do 87 kilo. miały być piasty dt w komplecie ale upolowałęm okazyjnie tylko przód a potem czekałem i się nie doczekałem okazyjnej do tyłu. W zaprzyjaźnionym serwisie był xtr i tak powstały moje kółeczka heeheh:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 17 Listopada 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Listopada 2009 mati czy Ty w ogóle czytasz czy tylko piszesz ... ? ... Ważę ok 91 kilo więc to jest podstawowe ograniczenie w doborze komponentów. ... Przy tej wadze trzeba uważać z lajtowaniem a kół to już w szczególności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WojteK# Napisano 17 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2009 Ja bym proponował zmianę kół tzn. tylna piasta na 240, szprychy na np. aerolite'y i obręcze na Olimpic'i. A poza tym to jeszcze amortyzator, proponował bym Fox'a lub Sid'a. No i zmiany pierół typu koszyk na bidon, chwytów itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2009 Właśnie, czy Ztry Olympic są tak trwałe jak o nich piszą. Zawsze mnie to zastanawia skąd wytrzymałość przy takiej wadze. Przeginać oczywiście nie chce wszytko jak w książce piszą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 17 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2009 Mnie wlasnie do tych obreczy przekonaly opinie bikerow o slusznej wadze, co do ktorych i ja sie teraz przylanczam, tzn do opinii Jak jestes pierwszym wlascicielem ramy, to masz 5 lat spokoju, tyle spec daje gwarancji na swoje amory i nawet jak cos sie stanie, czego Ci nie zycze, i wymienia Ci damper na foxowy to dalej jestes pod gwarancja 5 letnia. Natomiast damper foxa to juz tylko 2 lata, jest pokryty gwarancja foxa a nie speca. W poczatkowej fazie byly spore problemy z uszczelkami, ktore nagminnie puszczaly i znam opisy ludzi z roznych for ktorzy mieli wymieniay damper 3-4 krotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2009 Apropo Magury miałem dziś cieklawą rozmowę z której dowiedziałem się,że Pan Diabeł nie jest zadowolony z Magury Durin, podobno twierdzi że strasznie buja. Chętnie przesiadł by się na Foksa ale ma zobowiazania:( ciekawe to dosyć. Sądziłem że MAgura to świetna solidna niemiecka rzecz a to jednak ideał nie jest. Chyba będzie RLC100 2010 może i cięższy ale za to best sh*t:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 18 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2009 Hehe, widze ze nie nie zasypiasz gruszek w popiele. Upewnij sie czy to jest setback czy tez nie. Potem tylko w miare tani upgrade Ti co powinno Ci dac 181g ewentualnie waleczki dodatkowych kilka g nizej. Nie bede Ci proponowal mojego masterpiece bo kolorystycznie nie halo. Moj nowy seatmast ponizej 140g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2009 Kto robi setmasty? nie słyszałem o takich rurkach:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 18 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2009 (edytowane) Sorry za duzo ostatnio rozmawiam z goscmi po drugiej stronie wielkiej wody, dla nich seatmast to seatpost po naszemu sztyca Co so Durina to rlc tez buja jak sie go nie zablokuje, duzo zalezy co jezdzisz, w xc nie ma zbytnio czasu na zabawe w blokowanie amora bo teren zmienia sie za szybko. Fakt przeniesione pokretlo ustawienia sily blokady teoretycznie powinno pomoc ale w tym momencie masz do dyspozycji trzy parametry do ustawienia na gornej golenii, jak ktos chce mi powiedziec ze to jest fajne to nawet nie chce sobie wyobrazac co ten ktos jezdzi. Edytowane 18 Listopada 2009 przez 1415chris Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2009 setback na szczęście, dobry price, mam nadzieje że i dobrze sobie wygląda, a tymczasem elita muszę pogonić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 18 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2009 Regula tego forum jest ze jak ktos sie przesiada z elite na mastepiece to tego pierwszego oddaje za free Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2009 powołam się na precedens Goodman vs MacKenzie i powinno się udać obejsc ten przepis:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 18 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2009 Blebleble, zasady sa zasadami i trzeba je kultywowac.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 19 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 Słuchajcie, Przy mojej wadze ( 91 kg) zestaw ZTR Olympic plus Aerolite da radę? Może macie jakieś inne propozycje tak by koła z pisatami dt240s przód plus xtr tył osiągnęło wagę ok 1400 gr. A jeśli nie skąłdaki to może jakieś lekkie DT >? albo Roval>? jeżdził ktoś na tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 19 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 O Rovalach raczej zapomnij, maja opinie wiotkich a na pewno przy tej wadze. Z tym xtr moze byc ciezko, nie warto zmienic? Jak dostaniesz obrecze Alpine po 330g, wszystko bedzie zalezalo od szprych a z tym to roznie bywa loteria, alu nyple zawory stana i tasma i przy odrobinie szczescia moze wyjdzie ponizej 1400g. Ja mam xc-ray, kola bardzo sztywne i mocne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 19 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 znajomy ma tune na ztr olympic ok 1300gram chcesz to pisz na gg. cena ok 2500zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2009 Nie sądzę, że 1415chris mówił poważnie o tym, że elita się oddaje jak wymienia sie na masterpiece... Ale pomyślałem F**k it, oddam go za darmoszke komuś kto przekona mnie do tego najbardziej. Każdy kto chce spróbować, ma jedną szanse i musi się zmieścić w 100 słowach:) Czekam do 4 grudnia. Wtedy wysyłam elita 350 mm , 30,9 setback komuś na mikołaja:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 22 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2009 Skoro z ciebie taki dobry wujek to i ja już myślę co by tu do ciebie napisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 22 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2009 (edytowane) Ja nie zartowalem.... I tak sie rodzi tradycja Edytowane 22 Listopada 2009 przez 1415chris Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 22 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2009 (edytowane) a jest masterpiece w długości 410? bo mi elite troszkę ciąży xD może zrobimy loterię ogólnoforumową xD? a darczyńca otrzyma na święta status świętego mikołaja xD Edytowane 22 Listopada 2009 przez R3surrection Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2009 Masterpiece 410 mm raczej nie ma http://www.lhthomson.com/masterpiece_sizes.asp Jak wejdzie to jako coroczna tradycja to będzie git:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 29 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2009 (edytowane) Kilka drobnych zmian - łańcuch kmc - 30 gram - mastepiece - 61 gram - koszyk na bidon carbon -27 gram - wykręciłem rogi kcnc - 45 gram W sumie lżej o 163 gram:) a co do dalszych planów to pewnie amor... Fotka niebawem Edytowane 29 Listopada 2009 przez Mendoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi