Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

a co do obręczy to dlaczego nie pasują? hę?

 

Alexrims kojarzy mi się raczej z niszowym sprzętem, może i są lekkie ale jakoś patrząc na całość w postaci niesamowitej ramy i części na bazie grupy xtr taka obręcz daje do myślenia. To tylko moja opinia.

Napisano

To prawda że alexy się kojarzą z tanio ale jakość tych obręczy jest wysoka

Co do masterpiece z ti to jest rzeczywiście mocna rzecz:)

hamulców nie zmieniam, bo robią robotę...

Zastanawia mnie ta dyskusja na temat wadliwości dampera w epicu, co właściwie się dzieje?

A o magurze zaczynam mysleć... to troche gorzej dla mojego portfela:(

Jeśli chodzi o koła to macie jakiś lepszy pomysł niż wymiana obręczy na ztr i szprych na revolution?

Napisano

Obecnie 91 kilo , w sezonie jakieś 86 do 87 kilo.

miały być piasty dt w komplecie ale upolowałęm okazyjnie tylko przód

a potem czekałem i się nie doczekałem okazyjnej do tyłu.

W zaprzyjaźnionym serwisie był xtr i tak powstały moje kółeczka heeheh:)

  • Mod Team
Napisano

mati czy Ty w ogóle czytasz czy tylko piszesz ... ?

 

...

Ważę ok 91 kilo więc to jest podstawowe ograniczenie w doborze komponentów.

...

 

Przy tej wadze trzeba uważać z lajtowaniem a kół to już w szczególności ;)

Napisano

Ja bym proponował zmianę kół tzn. tylna piasta na 240, szprychy na np. aerolite'y i obręcze na Olimpic'i. A poza tym to jeszcze amortyzator, proponował bym Fox'a lub Sid'a. No i zmiany pierół typu koszyk na bidon, chwytów itp.

Napisano

Właśnie, czy Ztry Olympic są tak trwałe jak o nich piszą.

Zawsze mnie to zastanawia skąd wytrzymałość przy takiej wadze.

Przeginać oczywiście nie chce wszytko jak w książce piszą...

Napisano

Mnie wlasnie do tych obreczy przekonaly opinie bikerow o slusznej wadze, co do ktorych i ja sie teraz przylanczam, tzn do opinii :)

 

Jak jestes pierwszym wlascicielem ramy, to masz 5 lat spokoju, tyle spec daje gwarancji na swoje amory i nawet jak cos sie stanie, czego Ci nie zycze, i wymienia Ci damper na foxowy to dalej jestes pod gwarancja 5 letnia.

Natomiast damper foxa to juz tylko 2 lata, jest pokryty gwarancja foxa a nie speca.

W poczatkowej fazie byly spore problemy z uszczelkami, ktore nagminnie puszczaly i znam opisy ludzi z roznych for ktorzy mieli wymieniay damper 3-4 krotnie.

Napisano

Apropo Magury miałem dziś cieklawą rozmowę z której dowiedziałem się,że Pan Diabeł nie jest zadowolony z Magury Durin,

podobno twierdzi że strasznie buja. Chętnie przesiadł by się na Foksa ale ma zobowiazania:( ciekawe to dosyć.

Sądziłem że MAgura to świetna solidna niemiecka rzecz a to jednak ideał nie jest.

Chyba będzie RLC100 2010 może i cięższy ale za to best sh*t:)

Napisano

Hehe, widze ze nie nie zasypiasz gruszek w popiele.

 

Upewnij sie czy to jest setback czy tez nie.

 

Potem tylko w miare tani upgrade Ti co powinno Ci dac 181g ewentualnie waleczki dodatkowych kilka g nizej.

Nie bede Ci proponowal mojego masterpiece bo kolorystycznie nie halo.

Moj nowy seatmast ponizej 140g :thumbsup:

Napisano (edytowane)

Sorry za duzo ostatnio rozmawiam z goscmi po drugiej stronie wielkiej wody, dla nich seatmast to seatpost po naszemu sztyca :thumbsup:

 

Co so Durina to rlc tez buja jak sie go nie zablokuje, duzo zalezy co jezdzisz, w xc nie ma zbytnio czasu na zabawe w blokowanie amora bo teren zmienia sie za szybko.

 

Fakt przeniesione pokretlo ustawienia sily blokady teoretycznie powinno pomoc ale w tym momencie masz do dyspozycji trzy parametry do ustawienia na gornej golenii, jak ktos chce mi powiedziec ze to jest fajne to nawet nie chce sobie wyobrazac co ten ktos jezdzi.

Edytowane przez 1415chris
Napisano

Słuchajcie,

 

Przy mojej wadze ( 91 kg) zestaw ZTR Olympic plus Aerolite da radę?

Może macie jakieś inne propozycje tak by koła z pisatami dt240s przód plus xtr tył osiągnęło wagę ok 1400 gr.

A jeśli nie skąłdaki to może jakieś lekkie DT >? albo Roval>? jeżdził ktoś na tym?

Napisano

O Rovalach raczej zapomnij, maja opinie wiotkich a na pewno przy tej wadze.

 

Z tym xtr moze byc ciezko, nie warto zmienic? Jak dostaniesz obrecze Alpine po 330g, wszystko bedzie zalezalo od szprych a z tym to roznie bywa loteria, alu nyple zawory stana i tasma i przy odrobinie szczescia moze wyjdzie ponizej 1400g.

 

Ja mam xc-ray, kola bardzo sztywne i mocne.

Gość R3surrection
Napisano

znajomy ma tune na ztr olympic ok 1300gram chcesz to pisz na gg. cena ok 2500zł

Napisano

Nie sądzę, że 1415chris mówił poważnie o tym, że elita się oddaje jak wymienia sie na masterpiece...

Ale pomyślałem F**k it, oddam go za darmoszke komuś kto przekona mnie do tego najbardziej.

Każdy kto chce spróbować, ma jedną szanse i musi się zmieścić w 100 słowach:)

Czekam do 4 grudnia.

Wtedy wysyłam elita 350 mm , 30,9 setback komuś na mikołaja:)

Gość R3surrection
Napisano (edytowane)

a jest masterpiece w długości 410? bo mi elite troszkę ciąży xD może zrobimy loterię ogólnoforumową xD?

a darczyńca otrzyma na święta status świętego mikołaja xD

Edytowane przez R3surrection
Napisano (edytowane)

Kilka drobnych zmian

 

- łańcuch kmc - 30 gram

- mastepiece - 61 gram

- koszyk na bidon carbon -27 gram

- wykręciłem rogi kcnc - 45 gram

 

W sumie lżej o 163 gram:)

 

a co do dalszych planów to pewnie amor...

 

Fotka niebawem

Edytowane przez Mendoza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...