netta1987 Napisano 15 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 Witam dziś chce wam przedstawić coś czego nikt nie opisywał na tym forum. Mój SCOTT ma na tą chwile przebieg 1,3kkm czyli mogę go opisać co nieco. Specyfikacja: Wymiary L Rama Scott Scale Carbon CR1 technology Widelec Rock Shox Reba SL Motion Lockout 100 mm travel SteryFSA Nr.9 / 1 1/8" semi integrated 44/50mm Przerzutka (tył)SRAM X-9 długi wózek Przerzutka (przód)Shimano SLX FD-M660 mocowana do suportu ManetkiSRAM X-9 Trigger zintegrowana obejma z klamkami Klamki hamulców Avid Juicy 3.5- białe Hamulce Avid Juicy 3.5 185 i 160 Korbowód Truvativ Firex 3.3 Giga X Pipe 44Ax32Ax22 Oś korbowodu Truvativ GXP Kierownica Scott Hot Rod OS 31.8mm 600 mm / 5° wzniosu Mostek Scott Comp 31.8mm 6° wzniosu Pedały CRANKBROSS CANDY C Sztyca Scott RC 34.9mm Siodło Scott Racing Piasta (Przód)Scott Disc Comp Piasta (Tył)Hope Pro II Rear czerwona Łańcuch Shimano CN 7701 XTR Kaseta Shimano CS-HG770 11-34 Szprychy DT Swiss Champion Black 1.8mm Obręcze Mavic XM-317 32 otwory Opony Schwalbe Rocket Ron 26 x 2.25 Rogi Boplight team To co podkreśliłem to moje zmiany fotki są tu A teraz do rzeczy czyli opisu jazdy. Pierwsze wrażenie było drogi jak na ten osprzęt ale myślę co SCOTT to SCOTT i staną u mnie w domu. Pierwszą jazdę zaliczył po asfalcie przy obfitym deszczu nie czułem rewelacji niby 2kg mniej niż mój wcześniejszy złom. Potem zaczęły się jazdy w terenie i tu poczułem za co zapłaciłem rower latał po błocie a nie w nie sie wtapiał Sram 9 oddał to co mógł czyli pokazał że naprawdę działa w błocie. Następne wyjazdy i coraz to nowe wyzwania schody niby strome ale łykną je prawe jak full podjazd pod górę Szelment i tu znowu miłe zaskoczenie poszedł i to bez oporu. Rowerek do jady jest świetny a co jest ważną informacją dla lubiących niską wagę jest lekki a po niskich kosztach można śmiało zejść poniżej magicznych 10kg. Podsumowując: +świetna geometria +niska waga z dużym potencjałem na jeszcze mniejszą + przyzwoity osprzęt +SCOTT +mocne obręcze +dobry amor +sztywny jak diabli + tłumi drgania +przyzwoita kierownica +podziałka na sztycy (duże ułatwienie) -ciężkie piasty zwłaszcza przednia -sztyca o nietypowej średnicy - hamulce za tą kwotę nie najlepsze -oryginalna kaseta hg 50 -zaporowa cena katalogowa 7199zł( można dostać taniej ale trzeba poszukać) I to chyba tyle jeśli popełniłem jakieś błędy lub coś nie tak to proszę o korektę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Root Admin Mieciu Napisano 15 Listopada 2009 Root Admin Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 poza pkt 2c zasad, nie, chociaż test to to nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artro Napisano 15 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 Taa... uwielbiam profesjonalne recenzje: "+ SCOTT" A jakby to byl Giant to co "-"? "Zaporowa cena" jest poniewaz cytuje: "co SCOTT to SCOTT", czyli zaplaciles za marke. Nic wiec dziwnego, ze w rowerze za 7k wpakowana jest kaseta HG-50tka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rockrider Napisano 16 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2009 Ja napiszę coś do wyglądu. Wszystko jest cacy tylko ta torba pod ramą i wysoko ustawione rogi strasznie psują wygląd, siodełko przydało by się cieńsze jakieś np. SLR Ale jak pisałem wcześniej to cud, miód i malina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fotobiker Napisano 16 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2009 i pomyliłeś rogi lewy z prawym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
netta1987 Napisano 16 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2009 co do wyglądu to jest stary teraz rogi są normalnie i nie są w niebo, a co do torebki także znikła:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arth Napisano 17 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2009 Ja zanim kupilem swoj BIKE trafilem na wlasnie twojego SCOTTA, bardzo mi sie spodobal, przede wszystkim lakier i geometria ramy. Osprzet jest bardzo dobry, jednak nie wybralem go ze wzgledu na dosc gruba rure górną (patrzac, gdy siedzi sie na rowerze) i na niemiłego sprzedawce, pozatym rowerk bajka jak dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
netta1987 Napisano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2009 może i ta rura jest gruba ale nie dość że diabelnie lekka rama to i bardzo sztywna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrdi Napisano 21 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2009 Mnie tylko zastanawia jak to może być. Napisałeś "sztywny jak diabli i tłumi drgania" Widzę tu nowe prawa fizyki bo jeśli jest sztywne to nie może tłumić drgań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 21 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2009 carbon power Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krezystof Napisano 21 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2009 Piękna maszyna, napisz później (duże później) jak sprawuje się carbon (wytrzymałość) I przede wszystkim gratulacje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi