Cox Napisano 15 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 No ja dodam na początek 2 filmiki o Rock Shox Tora 318 solo air Filmy nakręciłem telefonem w pokrowcu przyklejonym taśmą do ramy, nie jest to nic trudnego, więc każdy może tak zrobić, chyba że ma kamerę z uchwytem ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 15 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 calkiem niezla jakosc jaki to telefon i czym przykleiles? bo widac ze mocno z rama jest spojony, nie rusza sie ani troche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 calkiem niezla jakosc jaki to telefon i czym przykleiles? bo widac ze mocno z rama jest spojony, nie rusza sie ani troche czarna taśma izolacyjna, i telefon w pokrowcu (nokia 5610) wrzucajcie swoje filmy i oceniajcie innych w skali 1-10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arroyo Napisano 15 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 Wiesz, to nie jest konkurs piękności a forum rowerowe, ocenianie filmów mija się z celem. Dobrze jest widzieć jak pracuje konkretny amor, powinieneś jednak podać informacje na temat swojej wagi oraz zastosowanego ciśnienia, powiedz też w których momentach jedziesz siedząc na siodle a kiedy stojąc na pedałach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 15 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 Wklejam filmik przedstawiający pracę Suntour Rux'a podczas przejażdżki po lesie. w 1:08 i 1:37(zwróćcie uwagą na kundla, który z trudem uszedł z życiem:P) słychać jakie piękne odgłosy wydaje tylny hamulec Moja waga : 70kg Ciśnienie w amorku - niemierzalnie niskie Cały czas siedzę w siodle. PS. tora z pierwszego posta chodzi jak drewniany kołek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artro Napisano 15 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 Wszystko zalezy od cisnienia i wagi bikera, oraz od osobistych upodobań Jeden woli twardszy amor a drugi ustawi pod liscie. Ps. moja Tora chyba chodzi gorzej ;p Waga 90 cisnienie ok 160psi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 16 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2009 No cisnienie jest troche za male na moja wage, (73kg) powinno byc 120 psi, jest troche mniej, dlatego sag jest duzy i amor nie pracuje EFEKTOWNIE (nie efektywnie), jadnakże wybiera prawie wszystkie nierownosci i nie mozna mu nic zarzucic, amortyzator ma wybierac nierownosci a nie skakac jak sprezyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 16 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2009 ja was nie rozumiem... w moim Marzocchi XC600 TST2 o skoku 140mm, mam ciśnienie 40 PSI a waże 70kg, wtedy pracuje w miarę efektywnie i nie nurkuje za bardzo. Jak miałem go ustawionego typowo do DH czyli ok. 80-90 PSI to był twardy jak kołek, a wy tu piszecie o ciśnieniu rzędu 120 - 160 PSI(takie mam w damperze ) czy ja czegoś nie wiem o amortyzatorach czy to wy za mocno pompujecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team IvanMTB Napisano 16 Listopada 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Listopada 2009 Klaniam, To chyba zalezy od tego jakie to sa systemy powietrzne. Marcoki sa niskocisnieniowe takze inna broszka. Co do RS'owskiego Dual Air'a to jak pamietam mialem cos w granicach 40-60PSI w obu komorach. W Minecie miedzy 35-40PSI, w Nixxon'ie nie przewiduje duzo wyzszego... Solo Air chyba trzeba trochu bardziej nadac... Waga w granicach 65kg Szacunek... I. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriansocho Napisano 17 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2009 ja was nie rozumiem... w moim Marzocchi XC600 TST2 o skoku 140mm, mam ciśnienie 40 PSI a waże 70kg, wtedy pracuje w miarę efektywnie i nie nurkuje za bardzo. Jak miałem go ustawionego typowo do DH czyli ok. 80-90 PSI to był twardy jak kołek, a wy tu piszecie o ciśnieniu rzędu 120 - 160 PSI(takie mam w damperze ) czy ja czegoś nie wiem o amortyzatorach czy to wy za mocno pompujecie? To jest tak, że nie możesz porównywać różnych amortyzatorów bo mają inną powierzchnię tłoka w komorze powietrznej. Marzocchi bardzo się chwali swoim systemem niskociśnieniowym - np ja mam starego MXC Air i jak go napompuję pompką do kół to jest twardy jak sztywny widelec, pompką do amora nie daje rady bo za niska podziałka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Housik Napisano 19 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 bardzo dobry temat tylko byłbym za dodawaniem tylko filmików własnych! ...jak kazdy doda coś i parę osób zacznie komentować to zrobi sie burdel na kilkaset stron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 19 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 i wlasciwie bardzo slusznie - temat jest filmowy i taki powinien zostac. UPRASZA SIE O WKLEJANIE TYLKO FILMOW Z EWENTUALNYM OPISEM AUTOROW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 19 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 Dobra idea, z tym pomyslem o komentarzach to nie byl dobry pomysł, tylko ze na razie swoje filmiki dodaly 2 osoby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moojmisiu Napisano 19 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 Epicon LOD z 2009 roku : http://www.youtube.com/watch?v=W1LHZrq_ISc - kolejny. Praca już została skrytykowana przez tobo Ważyłem wtedy jakieś 82 kg, ciśnienie było ustawione na trochę ponad 100 psi (sag wynosił wtedy około 15-16 mm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 19 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 takie pytanie odnosnie mojej tory z filmu w 1 poscie : czy nie mam za malego cisnienia na moja wage? czy sag nie jest za duzy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 19 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 jak dla mnie to amor ustawia sie pod styl jazdy, tak aby pracowal calym skokiem, ale nie dobijal na byle przeszkodzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 19 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 no wlasnie moj nie pracuje calym, dopompowac troche? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel1315 Napisano 19 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 Chyba trochę spuścić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.