Skocz do zawartości

[Rama Full] do 800zł jaka ?


kllnTToOn

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

jesli chcesz ramę o tak malym skoku to raczej szans nie ma. to ramy tzw pseudofulli dla nieprzekonanych do sensu istnienia zawieszenia zawodnikow xc :D rama taka raczej bedzie mozliwie lekka i przez to niezbyt tania.

 

realnie szukałbym ramy o skoku 100 mm lub bardzo starej ramy o skoku 80 mm - zabytkowe fulle do xc/maratonu mialy tyle skoku.

zysk komfortu przy 60 mm jest wg mnie symboliczny. podobny efekt do sztycy amortyzowanej o skoku 40 mm i siodła z gruuuba wyściółką. :) musisz nadrabiać psychiką zeby przekonać sie ze masz miętko pod tyłkiem. :P

Napisano

Polecam Gianta NRS, jesli znajdziesz albo wlasnie GT I-drive, tego co podano ci w linku. Jest to wersja I-drive 4 czyli 4" skoku czyli po naszemu niecale 100mm. Zwaz tylko, ze musisz do niej dokupic damper. Jak poczekasz , to w tej cenie kupisz starsza wersje I-drive z 80-100 mm skoku razem z damperem. Ale zapytaj o negocjacje ceny tego GT, sprzedajacy powinien ja puscic od reki za 8 stow bez dampera.

Napisano

Rzekomo carbon coś amortyzuje, ale chyba ma to sens z carbonową sztycą.

Jak chcesz mieć pseudofulla to kup sobie sztycę amortyzowaną . . . hahaha

Napisano

Dlaczego? Jakis czas temu za te cene poszedl GT I-drive 80mm skoku wersja Teamowa w calkiem dobrym stanie technicznym, na poczatek w sam raz i to razem z damperem. Polecam tez opcje znalezienia roweru jako calosci, wymontowaniu ramy i sprzedaniu reszty. Wtedy moze ci sie to oplacac, sam tak zrobilem i za rame zaplacilem mniej niz jakbym ja kupowal osobno.

Napisano

za 800 zl mozna kupic krossa sfxa 500 ktory jest jednozawiasem - po sprzedaniu czesci rame bedziesz mial za darmo lub nawet z malym plusem. przerzutka acera, naped srama, manetki shimano, znosnie kola, amor suntoura, przyzwoity kokpit, korba z zebatkami na sruby nie na nity.

 

sztyca amortyzowana? kibel? a jezdziles kiedykolwiek na takowej? poza tym sztyca o ktorej warto myslec to nie zoom za 40 zl tylko mieszcząca sie w twoim limicie cane creek thudbuster o wadze pi razy drzwi 500 gram i za mniej niz 800 zlotych. temat tej sztycy jest na forum, ja za parę dni bede mial taką w sztywniaku. pantografowa sztyca, skok 76 mm, regulacja twardosci elastomerami, brak podatnosci na luzy tak jak w pseudoamortyzowanych sztycach za nascie zlotych.

Napisano

Co do ram-dalo sie wyrwac np. za 1000zl z damperem rame Ghost ERT /145mm skoku/w stanie praktycznie idealnym,wiec jak sie poszuka ,trafi,ponegocjuje...

Co do sztyc.Ze sztywnych najlepiej pracujaca jaka mialem to topowa kiedys Kalloy Uno z Titanalu,potwornie droga,bardzo duzy kat ugiecia przy max wychyleniu /okolo 1cm/niestety lubialy pekac,mnie pekla,z materialu firma zrezygnowala.Ze sztyc uginajacych sie,to faktycznie pantografowe CC,sa ponoc najlepsze,choc spotkalem sie z opinia,ze ktoras z Suntourow jest dobra-dostaje po jakims czasie lekkich luzow,ale nie wplywa to na jej prace.

Napisano

http://www.forumrowerowe.org/topic/60680-rower-giant-yukon-fx3/ prosze bardzo.

 

Rower : 1500zl

 

WIDELEC: RockShox Dart 2, skok 100mm, TurnKey lock out 150zl

TYLNY AMORTYZATOR: Giant, powietrzny twoj

MANETKI: SRAM X.4, 24 biegi 40zl

PRZERZUTKA PRZEDNIA: Shimano Alivio 30zl

PRZERZUTKA TYLNA: SRAM X.4 30zl

HAMULCE: HAYES MECHANICZNE tarczowe, tarcze 160mm 100zl

DŹWIGNIE HAMULCA: TEKRO 20zl

KASETA/WOLNOBIEG: SRAM PG850 11-32

ŁAŃCUCH:: KMC Z7

MECHANIZM KORBOWY TruVativ ISOFlow 3.0 22/32/42

ŚRODEK: SUPORTU Cartridge w sumie za naped mozna wziasc 150zl

OBRĘCZE: WTB Dual Duty XC

PIASTY: Formula disc

SZPRYCHY: Stal nierdzewna

OPONY: Kenda Nevegal 26x2.1'' Stick-E (F) DTC Ž za cale kola wezmiesz z 250zl

KIEROWNICA: Giant A5 Aluminium, gięta co laska

WSPORNIK KIEROWNICY: Giant A3 aluminium ahead co laska

WSPORNIK SIODŁA: Giant A3 aluminium zostaje

SIODŁO: Giant co laska

PEDAŁY: Platformowe co laska

 

Czyli masz 1500zl - (+-700) i masz rame najprostsza jednozawias w niezlym stanie za kwote 800zl i nie masz problemu z dobraniem sztycy <_<

Napisano

http://allegro.pl/item819613681_retro_full_gt_rts_1_16_2927g.html :) moze troche retro ale pojdzie w cenie do 800zl i jak ladnie wypolerujesz rame bedziesz miec piekny rower

 

głupio ta rama wygląda, ciekaw jestem czy łańcuchem nie szarpie na dziurach (znaczna zmiana odległości oś tylnego koła - suport). Raczej poszukaj coś nowszego.

 

Jakiś miesiąc temu na allegro poszedł ładnie wyglądający Wheeler jednozawiasowy z jakimś tłumikiem za okolice 300zł, także polecam obserwować. Jeszcze trzeba przemyśleć sprawę dampera, sugerowałbym nastawić się na amortyzator powietrzny i odrzucić sprężynowe gdyż nie ma nic gorszego niż za miękka (albo za twarda) sprężyna. Od razu zdecyduj czy chcesz blokadę czy nie.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...