Artro Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 Siema, udalo mi sie jak na razie zaoszczedzic 450zl na studiach (nie pracuje) i chcialbym te kase wpakowac w modyfikacje roweru, co byscie mi polecicili? Wymyslilem, ze kupie: manetki: Sram X0 gripshift przerzutke tyl: Sram X9 (aukcja konczy sie za 2 godziny!) Jakby co moja waga 90kg Specyfikacja bike'a Macie moze jakies lepsze propozycje na czym moglbym zejsc duzo z waga? Czesci kupuje z mysla o nowym bike'u, lub ewentualnie dokupie w nast miesiacu klamki Avid FR5
zgud Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 za ile ta przerzutkę tył możesz kupić?? bo może będę miał dla Ciebie lepszą propozycję na 3 miesięczną x-9
Artro Napisano 14 Listopada 2009 Autor Napisano 14 Listopada 2009 220zl "nufka" sztuka xD Ewentualnie wyczailem wlasnie: http://www.allegro.pl/item817940662.html http://www.allegro.pl/item817894257.html Bardzo by mi sie przydala taka kolarka do dojazdow na uczelnie, tylko cos pod 187-190cm W sumie, to bardziej jestem teraz sklonny kupic sobie kolarke niz przerzutke i manetki Warte swojej ceny?
zgud Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 nie wiem czy taka kolarka Ci się przyda... ja mogę za 190 załatwić x-9 jak nowe po 3 miesiącach
Artro Napisano 14 Listopada 2009 Autor Napisano 14 Listopada 2009 Jakbys byl sklonny wrzucic jakies zdjecia, to czemu nie A jaki przebieg i z ktorego rocznika?
zgud Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 przebieg do 500 km, fotki jak kumpla złapie postaram się zaraz ci przekazać, aczkolwiek mogę się nie wyrobić przed zakończeniem aukcji
manta980 Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 Mój odnośnik Przerzutka x.0 i do tego kupujesz prawa manetke x.9 i bedzie cacy A moze korbe na xt?
zgud Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 dzwoniłem sory za małe zamieszanie, ale właśnie przerzutka poszła za 200 zł, także nie masz czego żałować jeszcze raz sory za nadzieję ;p
mati199 Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 Wydaję mi się, że pakować 450 zł w przerzutkę i manetkę to trochę za dużo. Dla mnie za przyjmijmy 500 zł ma 3 opcje: 1. Czekasz i po świętach kupujesz koła lub amor 2. Kupujesz hydraulike + manetki + sprzedajesz DC 3. Nie kupujesz nic i dokładasz kasę do zupełnie nowego napędu, oprócz korby , ofc zmieniasz zajechane blaty . Pozdro
Artro Napisano 15 Listopada 2009 Autor Napisano 15 Listopada 2009 1) Po pierwsze za 500zl nie kupie zadnego sensownego amora lepszego niz moja Tora... Koła to co najwyzej z V na Disc przejde, ale wagowo bedzie to samo wiec bezsensu... 2) Hamulce hydrauliczne w swoim czasie, najpierw kola musza byc, potem manetki i dopiero hydraulika. Na 99% bede zbieral na Formule k24, choc nie wiem czy nie lepiej od razu na R1 3) Poki co musialbym dozbierac kasy na kasete i lancuch Myslalem tez nad siodelkiem, ale zysk wagowy w porownaniu do kosztow zbyt duzy... W sumie zysk wagowy przechodzac z DC na Gripshifty i X9 duzy Lepsza praca
zgud Napisano 15 Listopada 2009 Napisano 15 Listopada 2009 a i pomyśl nad manetkami x-9, wagowo 200 gram na parę praca taka sama jak x-0, a cena dużo niższa, szczególnie jak okazję trafisz....
Artro Napisano 27 Listopada 2009 Autor Napisano 27 Listopada 2009 Wyboru juz dokonalem, kupilem nowe gripshifty X0 za 230zl i nowa przerzutke X9 '08 za 220zl!!! Zysk wagowy spory ale przede wszystkim licze na lepsza prace. Coz, z mojej tylnej przerzutki LX jestem srednio zadowolony... Nie sprawdzila sie w warunkach maratonowych... Generalnie bardzo solidna, nie ma luzow, tylko skonstruowana w taki sposob, ze bloto nie ma ujscia :/ Z DC tez jestem zadowolny, aczkolwiek na maratonach tez nie bylo kolorowo... Podczas duzych wybojow z duza predkoscia przednia potrafila zrzucic z blatu na najnizsza koronke... W blocie byl spory problem z wrzuceniem blatu, a i z rzadka na polnej drodze potrafila swiergotac pol minuty nim przerzucilo na blat... Jadac bez rekawiczek, majac spocone dlonie i bedac wyczerpanym palce uslizuja sie na klamkach, co tez przy wyscigach ma nie male znaczenie.. Nie moge odmowic jakosci i solidnego wykonania No ale generalnie LX nie jest dedykowane do maratonow, wiec w sumie nie ma sie do czego przyczepic. Jesli chodzi o codzienne uzytkowanie to nie mam najmniejszych zastrzezen Mysle ze LX jest idealne dla ludzi uprawiajacych ambitna turystyke W porownaniu do Deore, LX jest o niebo lepsze i nie lapie luzow i nie zuzywa sie tak szybko. Solidne, nie do zajechania, niestety troche przyciezkawe... Poza tym duza czesc osob mowi, ze do scigania gripshifty sie swietnie sprawdzaja
mati199 Napisano 28 Listopada 2009 Napisano 28 Listopada 2009 Poza tym duza czesc osob mowi, ze do scigania gripshifty sie swietnie sprawdzaja Bo się nadają, ale nie jest zbyt kolorowo przy hamowaniu Klamki jakie kupiłeś ?
Artro Napisano 9 Stycznia 2010 Autor Napisano 9 Stycznia 2010 Hamulce? Po co mi hamulce! Hamowanie jak w ostrym A tak serio to kupiłem od tutejszego forumowicza Avidy FR5 i sobie chwale
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.