supakro Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 Na początek witam wszystkich forumowiczów Zastanawiam się nad kupnem roweru Kona Stinky Six z tej aukcji. Cena wydaje mi się bardzo przystępna, jeżeli ktoś z was widział taniej to proszę o info. Mam 185 cm wzrostu i ważę 83 kg tak więc z doświadczenia wiem że 17 cali będzie idealne dla mnie. Będzie to mój pierwszy full, na rowerze jeżdżę od ponad 10 lat, przez ostatnie pare lat jeździłem na DC pitbull z rs psyllo, niestety rama się połamała i inne części też już nie pierwszej świeżości. nie mam ochoty inwestować już w ten rower, chcę mieć nowy . Czy ktoś z was jeździł już na tej Konie? Jakie są wasze opinie na temat tego roweru? Słyszałem wiele niepochlebnych opinii na temat tego przedniego amortyzatora chodzi o 55. I jeszcze jedno pytanie, czy ktoś z was posiada te hamulce bo w jednym z testów czytałem że mają kijową modulacje. Dziękuje z góry za wszystkie opinie i rady.
Grondag Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 http://allegro.pl/item808603738_norco_shore_2_two_na_rok_2009_nowka_17.html moim zdaniem dobry wybór chociaż ja bym brał coilaira no ale ja to raczej enduro/fr a nie fr/dh
supakro Napisano 14 Listopada 2009 Autor Napisano 14 Listopada 2009 to Norco jest bardzo fajne, ale niestety cena
afly Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 to Norco jest bardzo fajne, ale niestety cena To może nam coś o tej cenie przybliżysz informacji?
supakro Napisano 14 Listopada 2009 Autor Napisano 14 Listopada 2009 maks 5000zł im mniej tym lepiej a ta kona jest za 4500 tak więc dla mnie idealnie, wydaje mi się ze nic tańszego raczej nie będzie.
Grondag Napisano 14 Listopada 2009 Napisano 14 Listopada 2009 no raczej nie...nie zajmuj się kilkoma częściami bo sobie je za jakiś czas wymienisz(hamulce na przykład) moim zdaniem bierz, ale nie musisz się śpeszyć- aukcja jest wystawiona już chyba ze 2 miechy