Skocz do zawartości

[Tarcze] Centerlock jakie ?


kllnTToOn

Rekomendowane odpowiedzi

ja nie lubilem standardu cl tak dlugo jak nie mialem mozliwosci uzywac tarcz xtr.

sa rewelacyjne. bardzo sztywne, nie odksztalcaja sie, kolo wyjete z widelca czy ramy i zapiete ponownie nie powoduje ocierania klockow o tarcze. nie maja luzow na nitach. wg mnie zdecydowanie warto odzalowac wiecej i miec cos zupelnie bezproblemowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecę od siebie XTR, czyli stadardowo ;) Są bardzo sztywne. Posiadają także chyba najlepszy wygląd z wszystkich dostępnych na rynku, bynajmniej według mnie ;)

 

Racja, to samo twierdzę :)

XTR to XTR lepszej w Shimano nie znajdziesz :D

Zresztą zawodowe grupy na nich śmigają także są godne polecenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tiaaa a zdradźcie mi jaka to jest ogromna różnica miedzy XTR a XT, że za ten sam produkt przepłaca się 50zł? aaa zapomniałem, przecież XTR jest w tym super ekskluzywnym "kolorze XTR" a XT to zwykła czerń... :)

Bo XT łapią luzy na nitach - wystarczy ???

R3surrection

140 na tyle ma luzy

Bo to chyba lekko powalone, przy 90 kg zakładać 140 mm. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam siebie mam potwierdzać ??? , łapią :)

 

Powalone jest to że blokuję koło lekkim ruchem 1 palca?

To jest hamulec dla lekkich zawodników, owszwm blokujesz koło, ale przy takiej masie poddajesz go znacznie wiekszym obciążeniom niż pezewidywane, ponadto jeśli blokujesz go lekkim ruchem to masz coś powalone z modulacją :):);)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość R3surrection

po prostu nie ma sensu ładować wielgachnych tarcz jeśli nie jeździsz zbytnio po górach gdzie możesz je przegrzać. Elixir hamulcem dla lekkich zawodników, coś Ty dzisiaj brał, ja też chcę xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy odpowiednia ?, dla kogo ? , jest słabo połączona ze środkowym pierścieniem, i to połączenie nie wytrzymuje dużych obciążeń występujących przy zatrzymywaniu ciężkiego bikera, co z tego, że spowalnia , skoro połączenie po pewnym czasie się luzuje, wystarczy niewielki iloraz inteligencji żeby to pojąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość R3surrection

140tka jest na 4 ramiennym pająku co nie zmienia faktu że załapała luz i o to chodziło w temacie. Poza tym im większa tarcza tym większe siły działają na pająk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...