Housik Napisano 13 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2009 A wszystko zaczęło się tak.... Miałem Leader foxa classic (05/06) kupiłem inne opony założyłem tarczówkę mechaniczną na przód z tarcza avida. Kupiłem klocki xt/xtr i zmieniłem amortyzator z rst gila na suntour xcr. W roku 2007 złamała mi się rama. O dziwo udało się wywalczyć nową ramę bo było po gwar. Ale 2 miesiace czekania nakłoniło mnie żeby wszystko posprzedawać i kupić okazyjnie krossa a6 za 1499zł (moment kiedy był najtańszy). Następnie mnie pokusiło na modyfikacje, po cyzm wygladał tak: Galeria - bikeBoard - magazyn rowerowy Po kilku wypadach w góry stwierdziłem że potrzebuje zwrotniejszej ramy i zrobiłem przekładkę na Corrateca bow. Galeria - bikeBoard - magazyn rowerowy Następnie mi na tyle odbiło że sprzedałem telefon cyfrówkę. Zarobilem troche, zebrałem kase no i kupilem ramkę full Rama (marka i model): Mondraker Factor Amortyzator: Reba 07 SL 115mm --> Jest Fox F120 RLC Damper: Fox 09 RP23 165mm Korby: LX starczy Kaseta: XT 08 Przerzutki (przód/tył): XT Shadow/XT Top Swing 08 Manetki: XT 08 Klamki (przód/tył): XT 08 Hamulce (przód/tył): XT 08 Tarcze 180/160 XTR Wspornik kierownicy: Truvativ Team 110mm --> 90mm Wspornik siodła: Token 31,6 350mm Siodło: Selle Italia X2 Pedały: SPD PD-M540 Piasty (przód/tył): XT WH-M775 Obręcze (przód/tył): XT WH-M775 Opony (przód/tył): XT WH-M775 Kierownica: ONOFF 31,8 640mm --> Pro FRS Rizer 20 680mm Po "aktualizacji na lisa": ps. sory co do tematu ale wcięło mi "]" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 13 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2009 tytul tematu skorygowalem. jego tresc tez ciut - noo chyba ze hiszpanczyk byl celowy - jesli tak to daj znac przez pw a poprawie na stara wersje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 13 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2009 tobo - nie skorygowałeś. Powinno być : "Hiszpan" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 13 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2009 Jaka waga całości jak i samej ramy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manta980 Napisano 13 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2009 Fajna miales historie rowerowa.Polski kross corratec no i full. Powiedz mi jak wrazenie po przejsciu z HT na full Rower bardzo ładny i dobrze zgrany osprzetowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Housik Napisano 13 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2009 Wiesz co? na to mam pisać bzdury które os oczywiste ? Odpowiem Ci konkretnie: Nigdy więcej HT ! Albo Full albo szosówka! Waga ramy ? nie szkoda mi było czasu żeby sie martwić o wage, przyszedł Fox poskładałem i tyle Wiem że na kevlarowych oponach 2.0-2.1 waży poniżej 11,8-9kg z tym że mam lżejsza kierownice mostek i sztyce! wiec chyba mniej Chyba z ciekawości policzę ale i tak mi to jedno najważniejsze że koła są lekkie i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProKreator Napisano 16 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2009 Historia fajna. Rower też mi się strasznie podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriansocho Napisano 19 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 Hej, a gdzie się kupuje i ile kosztuje taka rama? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 20 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 Im więcej oglądam takich fulli, tym częściej myślę, że tytanowy full to mój ideał roweru Rispekt Aha, szybko pożałowałem Tokena Mam nadzieję, że więcej problemów nie będziesz miał. P.s. Od tytułu tematu oczy bolą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Napisano 22 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2009 Fajny, i ładniejszy od modelu na 2010. Na polskie górskie szlaki jak znalazł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Housik Napisano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2009 a ja Ci powiem ze wolałbym model 2010 ten zielono-biały największy plus do damperek 190 zamiast 165 podwyższam poziom lansu na dystanse sterów a2z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Napisano 22 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2009 Mi rzadko podobają się te powyginane rurki ale nie powiem, połączenie kolorów mają genialne. Ale to też moja choroba na biało-zielony, szaro-zielony. Te podkładki nieźle pasują... do ogonów lisów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Housik Napisano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2009 mowa o tym oczywiście http://picasaweb.google.com/pawel.kazula/TargiRoweroweBrno2009#5401395405480791938 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Napisano 22 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2009 No nie powiem, wygląda to to i w zestawie te rurki i korba Race Face'a z zielenią! Miód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.