Gość R3surrection Napisano 28 Października 2009 Udostępnij Napisano 28 Października 2009 Z założenia rower ma być solidny ale bez zbędnych gramów gdzie nie musi ich być. W planach kokpit wcs white albo boplight race, choć będę tęsknił za szeroką kierą.... opony będą pewnie Mezcale + RoRo, ogólnie lightowania tego elementu nie będzie w rodzaju FF albo FW 330... dalej korba-będzie kasa-będzie lekka. Na 100gram lżejszą zmieniać nie będę. Dalej już nie ma zbytnio czego wymienić. Miałem brać R7 MRD ale jednak fox dla mnie znacznie lepiej pracuje. Rama: XTC carbon L 08 + bottom bracket + clamp: 1536 Amortyzator: Fox RL 100 1555g / Reba Team Popolock 1650g Stery: Accent 78g Mostek: Race Face Evolve xc 120mm 31.8 184g Kierownica Pro XCR 660 31.8 25mm 227+6g bar ends Opony: NN 2.25 EVO / RR 2.1 EVO 559g/569g------444g/432g Dętki - Schwalbe XXX-light 102g+102g Obręcz przód: Mavic XC 717 732g Obrecz tył: Mavic XC 717 860g Piasta przód: XTR 975 inc Piasta tył: XTR 975 inc Szprychy: DT Revo 1.8-1.5-1.8 inc Korba: Shimano Deore HT 893g Suport: Race Face inc Pedały: CB Egg Beatter C 286g Kaseta: Shimano SLX 11-28 220g Łańcuch: SRAM PC 950 273g Spinka: SRAM Powerlink inc Pancerze: Nokon 77g Przerzutka przednia: Sram X-9 167g Przerzutka tylna: Sram X-9 GS 220 Hamulec Przedni: Avid Elixir 244 Hamulec tylny: Avid Elixir 256 Tarcze: Shimano XTR 160/140 108+135 + adapter tył 36g Manetki: Sram X-9 246g Sztyca: Thomsion Elite 30.9 410 setback 265g Siodło: SI SLR XC Gel Flow 181g Linki:incl Osłonka: 15g Wynik light:9783g Wynik terenowy:P(NN+ koszyk ,osłonka):10035g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 28 Października 2009 Udostępnij Napisano 28 Października 2009 Czy to juz finalny produkt, bo jakos mam wrazenie ze projekt pojawia sie i znika, jakies poprawki itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 28 Października 2009 Udostępnij Napisano 28 Października 2009 ewoluuje jednak na razie jest finalny. Z czasem kokpit i opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 28 Października 2009 Udostępnij Napisano 28 Października 2009 Wrazenia z jazdy na carbonowej ramie, pomijajac te psychologiczne? ok, pomylilly mi sie dzialy, witamy w ML Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 28 Października 2009 Udostępnij Napisano 28 Października 2009 no na pewno tłumi drgania...i to nie jest mit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 28 Października 2009 Udostępnij Napisano 28 Października 2009 Czy Revo 1.8 nie będą za słabe? Jestem ciekawy ile mogą udźwignąć z tarczami, bo sam sie zastanawiam nad 2.0 w przednim kole (a ważę 87 kg). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtekkrakow Napisano 28 Października 2009 Udostępnij Napisano 28 Października 2009 Fajnie złożona maszynka, zdjęcia mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 28 Października 2009 Udostępnij Napisano 28 Października 2009 zdjęcia jutro bo było już ciemno, wstępna jazda, ostre hamowanie elixirami i koła się nie rozsypały a mam 90kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 28 Października 2009 Udostępnij Napisano 28 Października 2009 A ile ty ważysz, bo wysoki to jesteś , te kółka to pod wagę max 75 kg. , w dodatku DT nie zaleca szprych Revolution pod tarcze , dla mnie przy >80 kg takie kółka były mocno wiotkie (taki zestaw tylko na obręczach DT 240 pod V-ki oddałem synowi - 53 kg. u niego się sprawdzają ) Czy Revo 1.8 nie będą za słabe? Jestem ciekawy ile mogą udźwignąć z tarczami, bo sam sie zastanawiam nad 2.0 w przednim kole (a ważę 87 kg). Nie radzę,przeczytaj co napisałem powyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 28 Października 2009 Udostępnij Napisano 28 Października 2009 (taki zestaw tylko na obręczach DT 240 pod V-ki oddałem synowi - 53 kg. u niego się sprawdzają ) Nie ma obręczy DT 240. Co miałeś na myśli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 28 Października 2009 Udostępnij Napisano 28 Października 2009 Nie ma obręczy DT 240. Co miałeś na myśli? Taki zestaw tylko piasty dt 240 Nie jest dla spaślaków > 75 kg. Spaślakom pozostaja szprychy DT Supercompetition I radzę pozostać przy obręczach 719, panie spaślak (bez urazy, sam podobnie ważę ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 29 Października 2009 Udostępnij Napisano 29 Października 2009 Hehe, nie jest ze mną tak źle. Mam 185cm i ciężkie kości Chociaż fakt, mam małe obawy przed xc717. Może jednak wezmę DT 4.2D ? Hmmm... Poszukam jeszcze info o wytrzymałości Revo, zanim się zdecyduję. @R3surrection - Czy kierowała Tobą tylko chęć maksymalnego wylajtowania kół? Przynajmniej na tył od kasety bym dał Compy (a może nawet mosiężne nyple )... Jeśli mógłbym coś zasugerować, to w pierwszej kolejności zmieniłbym mostek i suport (suport RF sam mam i wiem, że spokojnie 20g mniej może być, nie wiem po co robią takie ciężkie). A co do korby, to chyba zapomniałeś dodać właśnie wagi suportu (info z pierwszej ręki - 112g)? W takim wypadku zmiana na powiedzmy Aerozine FX byłaby całkiem na miejscu Ps. Aha, zwracam honor , suport jest zaznaczony przy ramie. Tak w ogóle, jaki to rozmiar? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 29 Października 2009 Udostępnij Napisano 29 Października 2009 stara L-ka czyli +- obecna XL tyle co do rozmiaru a propos kół....dosyć miałem słuchania ludzi którzy revo na oczy nie widzieli jako i sam nie widziałem WIęc zamiast słuchać kupiłem koła zobaczymy co się będzie działo. a mostek i kiera polecą, tylko nie mogę znaleźć fajnej prostej o długości 600mm.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 29 Października 2009 Udostępnij Napisano 29 Października 2009 ja ważę koło 75 kilo i w czasie jazdy asfaltowej w zakrętach czuć było że szprychy się poddają - magnes zaczepiał o odbiornik oddalony normalnie ok 3 mm. szprychy dt revo, obrecz mavic xm 317, extremistą nie jestem, w mailu od whizz wheels - chyba największej niemieckiej firmy zajmujacej sie budową kół na zamówienie - odradzali do hamulców tarczowych revo a na to miejsce sugerowali supercompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 29 Października 2009 Udostępnij Napisano 29 Października 2009 Jeżdżę na Revo na tarczach i nie narzekam ale ważę trochę mniej. Może coś ze stajni Sapim? Co do korby słyszałem, że ta korba jest wiotka ( w porównaniu do Shimano). Według mnie Noir będzie dobrym wyborem. A tak w ogóle fajny rowerek wyszedł w rozpisce, ciekawe jak zdjęcia:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 29 Października 2009 Udostępnij Napisano 29 Października 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pichu Napisano 29 Października 2009 Udostępnij Napisano 29 Października 2009 Ładnie się prezentuje, ale siodło to wygląda jakby miało odlecieć w kosmos, wyżej się nie dało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 29 Października 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 29 Października 2009 Dt revo na tarczach pod osobę 90kg to jak na moje oko przesada ale wolnoć tomku w swoim domku Choć niby obręcze mocne - sama ich masa to prawie 1,6kg ! W rozpisce są 2 amory mógłbyś wyjaśnić ;> R3surrection podeślij mi na pw lub gg rozpiskę ułożoną alfabetycznie to podmienię. http://www.forumrowerowe.org/topic/46206-zasady-dodawania-projektow/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sime Napisano 29 Października 2009 Udostępnij Napisano 29 Października 2009 IMO nie pasują mi w nim dwie rzeczy: - pacerze bym wymienił na czarne alebo dodał więcej złotych akcentów - przewd hamulcowy z przedniego hamulca jest chyba za długi Pozatym fajny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 29 Października 2009 Udostępnij Napisano 29 Października 2009 kable do skrócenia, nokony miały być złote bo to rower cygana xD dojdą śrubki rogi pewnie zaciski złote... ale kokpit hmm... myślicie że biały nie będzie odpustowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 29 Października 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 29 Października 2009 Będzie ZA dużo białego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sorcerer Napisano 29 Października 2009 Udostępnij Napisano 29 Października 2009 Ja bym dobral kolorystyke kokpitu do ramy, ale to marzenie tylko tych ktorych stac na takie zabiegi jak ponizej. Przod - jasny bialy kokpit, bialy mostek, kiera moze byc czarna, biale rogi, z przodu RoRo z bialym paskiem, bialy elixir () Tył - czarno pod rame, czyli sztyca, siodlo, czarny elixir (Wiem ), czarna oponka Czarno Bialy koszyk na podsiodlowce Bialo Czarny koszyk na dolnej rurce Brakuje czarnych sprzych, jak chcesz zlote akcentyw rowerze to zlote nyple, srubki, zaciski i pancerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trucho Napisano 29 Października 2009 Udostępnij Napisano 29 Października 2009 Ciekawie to kolorystycznie wymyśliłeś, zastanawiam się jakby takie zestawienie na żywo wyglądało. Ja myślę, że przy biało-czarnej ramie biały kokpit nie będzie bardzo odpustowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodyasg Napisano 29 Października 2009 Udostępnij Napisano 29 Października 2009 Nie uważam mojego kokpitu za odpustowy a mam podobnie jak napisał wyżej Sorcerer ogólnie to siodło mam białe zamiast czarnego i też wygląda cool. Biała kiera to przesada, wystarczy spojrzeć na jeden z rowerów Focus'a gdzie wsio jest białe i wygląda odpustowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 29 Października 2009 Udostępnij Napisano 29 Października 2009 Osobiście uważam, że biały kokpit jest po prostu brzydki jaki to by rower nie był...walnij sobie Smice Lite Pro + http://extremebike.pl/kierownica-carbon-kforce-318600-p-20.html?cPath=7_24 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.