wober Napisano 26 Października 2009 Napisano 26 Października 2009 Stoję przed zakupem amortyzatora i decyzja padła na Rebe. Zastanawiam sie tylko nad modelem i że kompletnie nie znam się na rzeczy wole zapytać o zdanie profesjonalistów - Czym różnią się modele SL, Team, Race. - Czy opłaca się zainwestować bo różnice w cenie są. - Czy skok 100 mm starczy (moja waga 85kg) Z góry dziękuje za każdą radę.
mucher Napisano 28 Października 2009 Napisano 28 Października 2009 Stoję przed zakupem amortyzatora i decyzja padła na Rebe. Zastanawiam sie tylko nad modelem i że kompletnie nie znam się na rzeczy wole zapytać o zdanie profesjonalistów - Czym różnią się modele SL, Team, Race. - Czy opłaca się zainwestować bo różnice w cenie są. - Czy skok 100 mm starczy (moja waga 85kg) Z góry dziękuje za każdą radę. SL - floodgate regulowany imbusem Race - FG ma już pokrętło Team - odchudzony race. Ja mam Race i to bym polecał - team jest lżejszy, ale nie wiem jak ze sztywnością przy tej wadze. Co do skoku - do czego to chcesz wsadzać? jak do hardtaila, pewnie i starczy. Nie wiem niestety jak teraz wygląda kwestia zmiany skoku - kiedyś bezboleśnie przestawiało się pomiędzy 85/100/115 mm.
kello Napisano 28 Października 2009 Napisano 28 Października 2009 Ja polece najtansza SL ze wzgledu na to, ze flood gate'a ustawiasz raz, wiec pokretlo jest niepotrzebne
Gość R3surrection Napisano 28 Października 2009 Napisano 28 Października 2009 ja mam teama na sprzedaż za tysiaczka jak chcesz w idealnym stanie
Schwefel Napisano 28 Października 2009 Napisano 28 Października 2009 Jeżeli piszesz o modelach na 2010 rok to różnica między Team a Race jest duża, bo model wyższy ma nowe tłumienie MC BlackBox i chociażby dlatego warto do niego dołożyć.
ktone Napisano 28 Października 2009 Napisano 28 Października 2009 Istnieje wersja Reby na v-ki? Nie bardzo mogę sobie pozwolić na jednorazową zmianę hamulców, kół, manetek i amorka;)