Skocz do zawartości

[rowery] kross A4 czy A6

plechu500

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie

Jestem początkującym rowerzystą (mam na myśli zakup roweru) nie czuje tego tematu prawie wcale. Potrzebuje pomocy dotyczącej roweru do rajdów przygodowych oraz do wyścigów mtb jako jednostka treningowa.

Mam na oku Kross level A4 oraz A6 i ograniczone fundusze do ok 2000zł. Zastanawia mnie czy warto dopłacić do A6 czy wystarczy A4 i jaka jest między nimi różnica tak pod kątem nowicjusza.

Zauważyłem że jest jeszcze mozliwość wyboru w A6 co do hamulców V-brake oraz disc jakie wybrać.

Napisano

Wszystko zależy od warunków jakie preferujesz, terenu po jakim zamierzasz sie poruszac, modeli o jakich piszesz, A4 2009 a A4 2008 to prawie dwa różne rowery, podbnie A6 2008 i A6 2009 :whistling: sprecyzuj więcej rzeczy a dokonanie wybory stanie się nie co łatwiejsze.

Napisano

Wszystko zależy od warunków jakie preferujesz, terenu po jakim zamierzasz sie poruszac, modeli o jakich piszesz, A4 2009 a A4 2008 to prawie dwa różne rowery, podbnie A6 2008 i A6 2009 :) sprecyzuj więcej rzeczy a dokonanie wybory stanie się nie co łatwiejsze.

dokladnie bez tych informacji to mozemy tylko gdybac

Napisano

Liczę się z tym, że będę jeździł wszędzie ale w większości będzie to teren, nie jazda w mieście. Liczę się z tym, że w większości będzie to teren (lasy, góry, bezdroża, wyścigi MTB itp.) będzie pewnie trochę asfaltu ale wszystkiego się nie da pogodzić.

Jazda będzie agresywna skierowana na "wynik".

Napisano

Liczę się z tym, że będę jeździł wszędzie ale w większości będzie to teren, nie jazda w mieście. Liczę się z tym, że w większości będzie to teren (lasy, góry, bezdroża, wyścigi MTB itp.) będzie pewnie trochę asfaltu ale wszystkiego się nie da pogodzić.

Jazda będzie agresywna skierowana na "wynik".

w takim wypadku dziwi mnie troche Twoje pytanie ... odpowiedziec moze byc tylko jedna A6

Napisano