Marc1n Napisano 26 Października 2009 Napisano 26 Października 2009 Witam. Krótko mówiąc, znudził mnie troche mój FOXik, a urzekł pięknym całym czarnym kolorkiem DTswiss XMM i XMC(XRC 28,6mm golenie i czerwony dół! ;[ ). Niestety amortyzatory Pace/DT w Polsce zupełnie niepopularne, ale może ktoś, ktokolwiek ma jakieś opinie z używania/jazdy, czy też testy z jakiś gazet owych widelców? Interesują mnie odczucia dotyczace pracy, sztywności, regulacji i trwałości Pewnie takie super jak 240s od DT to one nie są, ale z drugiej strony DT nigdy w swojej historii chały nie zrobiło więc chyba teraz nie jest źle Więc, jak coś wiecie, to dzielcie się wiedzą ) Pozdrawiam!
Pichu Napisano 26 Października 2009 Napisano 26 Października 2009 Looknij tutaj: http://www.mtbr.com/cat/suspension/2008-forks/PLS_1565crx.aspx
Marc1n Napisano 26 Października 2009 Autor Napisano 26 Października 2009 Widziałem ;p ciężko mtbr nie znać, hehe
mako7 Napisano 26 Października 2009 Napisano 26 Października 2009 Witaj. Generalnie opinie są pozytywne, ale musisz brać pod uwagę że na najbardziej opiniotwórczym rynku amerykański te amortyzatory kosztują krocie nawet na ich warunki(choć tam także zdarzają się okazje) to cena cennikowa to coś około 1500 USD, więc nawet na ich warunki "dość" drogo..., więc zbyt dużej ilości komentatorów nie ma, ale te nieliczne oceny na już wyżej wymienionym forum plus nieliczne recenzje w internecie są więcej niż pozytywne... Ja pokusiłem się o DT i wkrótce sam jak dojdzie reszta "zabawek" przekonam się cóż jest wart..., cały czas zastanawiam się jeszcze nad Damperem DT.... Wygląd to to faktycznie ma...., ale czy tylko wygląd???
Marc1n Napisano 26 Października 2009 Autor Napisano 26 Października 2009 No nie uważam, że tylko wygląd. XRC przy swoich ok 1200gram ma wliczoną manetkę, pomimo tego, że ma 28,6mm golenie, to jest piekielnie sztywny i mają jakąś "platformę-nieplatformę", że strasznie mało pompuja te amortyzatory. Dlatego mnie strasznie, ale to strasznie ciekawią Jakie DT zamierzasz brać? 100 czy 130mm do Ibis'a ?
tobo Napisano 26 Października 2009 Napisano 26 Października 2009 test dt był w jednym z tegorocznych magazynow rowerowych razem z innymi amortyzatorami do xc. wnioski? marna sztywnosć i mizerna praca. oczywiscie jest to amor do xc jednak konkurencja umozliwia bardziej wszechstronne zastosowanie i dopasowanie do potrzeb. nie wskaże ci numeru mr ale na pewno tenze test widzialem.
Marc1n Napisano 26 Października 2009 Autor Napisano 26 Października 2009 Ooo, fajnie by było jakby ktoś mógł zapodać skan
Robert Napisano 26 Października 2009 Napisano 26 Października 2009 Jeśli patrzeć na to że DT to dawny Pace (w sumie niewiele się zmieniło w nich) to w zagranicznej prasie na temat sztućca o skoku 130mm padła wypowiedź "to najlepszy amortyzator na jakim dane nam było jeździć". Można to przełożyć na całą gamę tych produktów.
tobo Napisano 26 Października 2009 Napisano 26 Października 2009 w tescie scotta geniusa ltd za wyjatkową wiotkosc roweru i kijowe wlasciwosci jezdne obwiniono dt. nie wiem czy to prawda czy nie.
1415chris Napisano 26 Października 2009 Napisano 26 Października 2009 http://www.forumrowerowe.org/topic/40684-6874g-leichtkraft-team-carbon/page__st__100 z tego co ludzie pisza tu i tam to dt kultura pracy nie grzeszy i te cienkie nozki... za to waga super!!!
Marc1n Napisano 26 Października 2009 Autor Napisano 26 Października 2009 Nie wiem jak Genius, ale już wiem, że Spark sztywność boczną ma tragiczną w porównaniu do Speca i Cannona. Co do amortyzatora. Prawdę mówiąc, ja planowałbym ciutkę cięższą, ale wersję XMC na 32mm goleniach, pewnie o wiele sztywniejszą No i to ta którą zachwycali się w wypadku Pace'a seria No i XMC jest tańsze ciutkę Ale bardzo super, że jakieś informację w ogólę mam dzięki!
Qba66 Napisano 26 Października 2009 Napisano 26 Października 2009 Apropo artykułu w MR o którym wspominał Tobo. Pozwolę sobie przepisać niedługi tekst odnośnie Dt Swiss'a XRC 100 AIR RLREM. Sztywna, bardzo lekka konstrukcja, przede wszystkim dzięki zastosowaniu karbonu. Podkowa umieszczona za goleniami jest pusta w środku! Karbonowy dół jest tak odporny, że nawet cienkie golenie górne nie sprawiają, że widelec ma problemy przy hamowaniu i w zakrętach. Manetka umożliwia blokadę, otwierającą się przy silniejszych uderzeniach (wentyl blow out jest regulowany wewnętrznie). Dzięki niej widelec podjeżdża jak przecinak. Przyznać trzeba, że manetka sama w sobie szczególnie wygodna nie jest, a jej linka lubi się luzować. DT Swiss nieźle wyłapuje drobne wstrząsy, szybki zjazd po kamieniach to już jednak nie jego domena. Przy szybkim zjeździe komfort jest niewielki, zdrowo trzepie po rękach. Dla twardzieli. Mało miejsca na oponę. Cena 2899zł Masa 1395g Maks. śr. tarczy hamulcowej: 185mm Regulacja: Ciśnienie powietrza, tłumienia powrotu, blokada manetką Technika: Sprężyna powietrzna, otwarta kąpiel olejowa Może coś to pomoże Jeśli byś chciał skany całego artykułu to pisz na PW. P.S wg tego testu RS Sid czy Fox 32 F100RL wypadają o wiele lepiej od DT'ka.
tobo Napisano 26 Października 2009 Napisano 26 Października 2009 czyli zapamietałem połowicznie sztywny widelec pracuje jak sztywniak i jest sztywny.
Qba66 Napisano 26 Października 2009 Napisano 26 Października 2009 No tak, choć dla mnie to, że amor nie działa na zjazdach go dyskwalifikuje. A odnośnie sztywności.. Jest to zaiste ciekawe, gdyż wspomniany przez Ciebie DT ze Scotta Geniusa LTD był wg testerów bardzo wiotki a ten tutaj jest znowu sztywny ale praca taka sobie..
Rulez Napisano 26 Października 2009 Napisano 26 Października 2009 Sausser też miał spore problemy z ustawieniem tego widelca.
tobo Napisano 26 Października 2009 Napisano 26 Października 2009 Witam. Krótko mówiąc, znudził mnie troche mój FOXik, a urzekł pięknym całym czarnym kolorkiem DTswiss XMM i XMC(XRC 28,6mm golenie i czerwony dół! ;[ ). Niestety amortyzatory Pace/DT w Polsce zupełnie niepopularne, ale może ktoś, ktokolwiek ma jakieś opinie z używania/jazdy, czy też testy z jakiś gazet owych widelców? Interesują mnie odczucia dotyczace pracy, sztywności, regulacji i trwałości Pewnie takie super jak 240s od DT to one nie są, ale z drugiej strony DT nigdy w swojej historii chały nie zrobiło więc chyba teraz nie jest źle Więc, jak coś wiecie, to dzielcie się wiedzą ) Pozdrawiam! chałą są tylne tlumiki dt wszystkie egzemplarze ktore bylo mi dane napotkac cierpialy na padaczke tlumienia
Rulez Napisano 26 Października 2009 Napisano 26 Października 2009 No i były sygnały o żyganiu olejem, oraz blokadą, z tego powodu zawodnicy niezbyt chcieli na damperach DT jeździć.
mako7 Napisano 26 Października 2009 Napisano 26 Października 2009 Do Ibisa konsekwentnie 130mm, tak więc i DT po moim Foxie jest 130mm...
Marc1n Napisano 28 Października 2009 Autor Napisano 28 Października 2009 To kiedy już będziesz miał go po testach?
mako7 Napisano 28 Października 2009 Napisano 28 Października 2009 Najbliższe możliwe testy w weekend, jak wracam to już "jest" noc...., ale amortyzator przygotowany do montażu, waga realna 1590 gr z przyciętą sterówką i gwiazdką...., wygląda, hmm..., no wygląda. A jak jeździ (wybiera) przekonam się w weekend choć po pierwszych jazdach nie obiecuję sobie wiele..., wolę się miło zaskoczyć..., dziś rozmawiałem z kolesiem który używa 100 z tej samej serii i chwali, nawet bardzo, mam tylko nadzieję że nie tłumaczy sobie w ten sposób ceny,,,,hehhehhe...
Marc1n Napisano 28 Października 2009 Autor Napisano 28 Października 2009 czyli XMC100 używa? mogę jakieś namiary do niego? =) Heh,może bym zagadał, czy nie chce sprzedać ;D
JuraMałopolska Napisano 6 Czerwca 2010 Napisano 6 Czerwca 2010 no ja też czekam na test tego amortyzatora bo sam sobie chce kupić XMC skok 80 mm ten cięższy amor jeśli byś cie mieli opinie na jego temat był bym bardzo wdzięczny.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.