KrzYchuu Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 Witam, Nie znam się w ogóle na szosach, bo wcześniej jeździłem na góralu, ale teraz zaczynam pracować jako kurier rowerowy i potrzebuje coś taniego, szybkiego, lekkiego (lecz nie chce ostrego koła) na początek chce by to była jakaś tania szosa używana oczywiście pewnie z allegro taką którą kiedyś będzie można rozbudować, teraz chodzi o to by w razie kradzieży nie było szkoda roweru tak bardzo i nie chce zniszczyć swojego górala na xt lx itd. Kto się zna by mi mógł doradzić coś z allegro myślę że około 200zl jak najtaniej byle była sprawna i najlepiej z chlapaczami od razu bez bagażnika dynama (zawsze to można samemu odkręcić). Proszę o pomoc KrzYchuu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manta980 Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 W tej cenie kolarki sa stare ale mozna znalesc fajne okazje zobacz na allegro i w wyszukiwarce wpisz 400zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biera Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 ja właśnie kupiłem przełajówkę na osprzęcie sachsa. kurieruję od kilku dni i wg mnie nie ma lepszego roweru na miasto (poznan przynajmniej) - bruk, dziury, torowiska, krawężniki - przez wszystko mogę przeskoczyć czy przelecieć bez zwalniania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzYchuu Napisano 20 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2009 Co byście powiedzieli o tym KLIKNIJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biera Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 a masz 2 metry wzrostu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...