Skocz do zawartości

[Hamulce] Jakie wybrać i czy się da ?

Rudyg

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

jestem kompletnie zielony w tych sprawach więc postanowiłem założyć ten temat :)

Mam rower do streetu (Author EXE 24:00)

Nie ma w nim przedniego hamulca a chciałbym się w niego zaopatrzyć :)

1. Jaki mechaniczny polecacie do ok. 150zł ? Z tego co wiem to do takiego roweru musi być jak najmniejsza tarcza. Czy w ogóle warto taki kupować ? Czy w takim zakresie cenowym podniesie mnie on do stoopie podczas siedzenia ?

2. Czy można go u mnie zamontować ? Przy widełkach mam mocowanie ale jak to jest z kołem ? Jak to się montuje ? Jak już mówiłem jestem zielony ;)

dsc00167g.jpg

dsc00170ul.jpg

Dołączam fotki aby wam ułatwić trochę rozwiązanie mojego problemu :)

Sorry, że taki uwalony ale akurat przyjechałem z trasy :P

Z góry dziękuję i pozdrawiam

• Mod Team
Napisano

http://allegro.pl/item790454228_avid_bb5_z_tarcza_g2cs_nowa_klamka.html

tu za 100zł masz komplet na 2 koła drugi mozesz sprzedac jak ci nie potrzebny. (+ kilkadziesiąt zł)

http://allegro.pl/item767518619_joytech_piasta_36_otworow_przod_tanio_dirt_fr_dh.html

tutaj za 35 piasta joytech pod tarcze + do tego najtanszy komplet szprych (na początek) ok 10zł

Jak sobie sam poskładasz do kupy to za ok 150 wyjdzie. Sam mam podobna piaste (jak nie taka sama) i w przednim kole mooocno budzetowe szprychy za 10zł(szyuje sie wymiana) i juz ponad 1000km wszystko gra.

Na początek mysle ze bedzie dobre.

Napisano

Jeden kpl.na tył.Tarcza nowa z kpl.srubek+adapter.Klamka Cannondale prawa strona.(zdjecie przedstawia dwa kpl.ale do sprzedania pozostał tylko jeden) Stan okładzin ok.90% czyli prawie nowe.

Tekst z aukcji. Za 100 zł jeden hamulec a nie dwa. I do tego bb5. Nie wiem czy się opłaca...

Lepiej pozbieraj kasę i kup coś porządnego i nie będzie potrzeby wymiany o paru miesiącach. Kup taki sprzęt, aby raz kupiony posłużył Ci przez długi okres, zamiast co jakiś czas kupować nowe trochę lepsze komponenty.