manta980 Napisano 12 Października 2009 Udostępnij Napisano 12 Października 2009 Czesc wiem,wiem powtarzam sie bylo mowione tyle razy na forum o tych korbachlx juz wycofuja i sa oferty po 260zł oplaca sie kupic czy czekac na slx a moze starszego xt za 300zł??.... Ludzie chwala sobie lx ze jest trwala slx nowosc prawie to co xt tylko sztywnosc moze znacie jakies strony na ktorych jest starszy xt w takiej cenie??BYlbym strasznie wdzieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
premier2 Napisano 12 Października 2009 Udostępnij Napisano 12 Października 2009 XT za 300zł? Chyba używany, bo nowego raczej (nawet poprzedni model) będzie ciężko znaleźć za tą kasę o ile w ogóle znajdziesz. Różnica w cenie pomiędzy LX a SLX jest na tyle niewielka, że proponowałbym SLX'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 12 Października 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Października 2009 LX a SLX ? Według mnie różnica w wyglądzie LX, SLX a XT duża różnica cenowa i trochę różnicy wagowej. Myślę, że to wszystko co można na ten temat powiedzieć. No i napis XT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel1315 Napisano 12 Października 2009 Udostępnij Napisano 12 Października 2009 Lx a slx to duża różnica jak na tak małą róznicę w cenie. Ja poleciłbym SLX'a, ponieważ ma on dokładnie ten sam suport co XT, konstrukcję tą samą co XT, mocowanie to samo, blaty z tego samego materiału i różnica 15 g... Tak wytłumaczył mi to koleś z rowerowego. Powiedział, że do XT nie ma co dopłacać. SLX to najlepszy stosunek cena/jakość. Przy zmianie korby na 100% będę brał SLX'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blair7 Napisano 12 Października 2009 Udostępnij Napisano 12 Października 2009 warto dodac ze slx jest tez bardzos sztywna, wg niektorych sztywniejsza niz xt, nalezy tez zaznaczyc ze grupa slx nie jest dedykowana dla scigaczy, ale dla bardzo zaawansowanych turystow-endurakow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 12 Października 2009 Udostępnij Napisano 12 Października 2009 Ja poleciłbym SLX'a, ponieważ ma on dokładnie ten sam suport co XT, konstrukcję tą samą co XT, mocowanie to samo, blaty z tego samego materiału i różnica 15 g... Ja nie wiem czy suport XT różni się czymś od suportu LXa Mocowanie też się chyba niczym nie różni... A konstrukcja nie jest taka sama, skoro jednak różnią się wagą ramiona (bo różnią się) - w sumie czym się może różnić konstrukcja korb na HT2 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manta980 Napisano 13 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2009 Wielkie dzieki za odp... czekam na dalsze wypowiedzi:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flash3M Napisano 13 Października 2009 Udostępnij Napisano 13 Października 2009 Ja nie wiem czy suport XT różni się czymś od suportu LXa Mocowanie też się chyba niczym nie różni... A konstrukcja nie jest taka sama, skoro jednak różnią się wagą ramiona (bo różnią się) - w sumie czym się może różnić konstrukcja korb na HT2 ? Wygląda na to, że koncentrujesz się na tym co widać... porównując dwie ramy z czego jedna jest cieniowana, też nie widać różnic konstrukcyjnych. BTW, skoro SLX ie jest dedykowana dla ścigaczy, to do czego dedykowana jest moja Deorka? Do jeżdżenia po bułeczki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 13 Października 2009 Udostępnij Napisano 13 Października 2009 Wiesz, co do suportu nie jestem pewny (może jakość łożysk jest inna ), ale http://centrumrowerowe.pl/09503112043/Shimano-SM_FCM770_660_lozyska_prawe_i_lewe_do_FCM770_771_660_665/Produkt.aspx'>http://centrumrowerowe.pl/09503112043/Shimano-SM_FCM770_660_lozyska_prawe_i_lewe_do_FCM770_771_660_665/Produkt.aspx i http://centrumrowerowe.pl/09503112043/Shimano-SM_FCM770_660_lozyska_prawe_i_lewe_do_FCM770_771_660_665/Produkt.aspx - tym się sugerowałem, bo Shimano często sprzedaje to samo w różnych grupach. Mocowanie: LX http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/EV/bikecomponents/FC/EV-FC-M582-2685_v1_m56577569830625625.pdf SLX http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/EV/bikecomponents/FC/EV-FC-M665-2818_v1_m56577569830646651.pdf XT http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/EV/bikecomponents/FC/EV-FC-M770-2693_v1_m56577569830621041.pdf. Sorry, jaka tu różnica. A konstrukcja nie jest taka sama, skoro jednak różnią się wagą ramiona (bo różnią się) Wygląda na to, że koncentrujesz się na tym co widać... porównując dwie ramy z czego jedna jest cieniowana, też nie widać różnic konstrukcyjnych. No, przecież napisałem, że się różnią. A twoja Deore jest dedykowana wg producenta do turystyki Ps. Faktycznie na manualach widać, że suport XT jest "usable, but differ in materirals, appearance, finish, size, etc.". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blair7 Napisano 15 Października 2009 Udostępnij Napisano 15 Października 2009 Wygląda na to, że koncentrujesz się na tym co widać... porównując dwie ramy z czego jedna jest cieniowana, też nie widać różnic konstrukcyjnych. BTW, skoro SLX ie jest dedykowana dla ścigaczy, to do czego dedykowana jest moja Deorka? Do jeżdżenia po bułeczki? Deore jest to budzteowa wersja osprzetu do scigania, natomiast SLX jest grupa dla zaawansowanego turysty, ktory nie potrzebuje kupowac SAINT'a, a dla ktorego XT jest zbyt delikatne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.