kello Napisano 8 Października 2009 Udostępnij Napisano 8 Października 2009 Zdecydowałem się zamiescic rowniez drugi rower Bo oba sa jak na razie ukonczone, ale moze ktos ma jakis pomysl na fajne zmiany. Konfig: Rama: GT I-drive 5 M 5"skoku Widelec: Marzocchi Z1 FR ETA 2003 130mm Damper: Fox R Kierownica: Amoeba Scud Carbon Mostek: NS Teeter Totter Sztyca: GT 400mm Siodło: SKN Hamulce: Avid Juicy 7 + tarcze Avid 160mm Manetki: XT Przerzutki P/T: XT08/XT08 Shadow Kaseta: XT 11-32 Łańcuch: HG-73 Korba: Truvativ Firex GXP Suport: Accent BB-EX Koła: Mavic Crossride 08 Disc Opony: Schwalbe NN 2,25 Pedały: Time Z Control Chwyty: Tioga Mushy Torebka: Author Zacisk: GT Zaciski do kół: Dartmoor Bolt-On Dętki: Jakiekolwiek Koszyk: Czarny, fajny ;P Stery: FSA Rower wykorzystuje do niespiesznych wycieczek po lesie TPK i sprawuje sie doskonale Na zjazdach cudo, na podjazdach powolutku ale dzieki ETA da sie wdrapac prawie wszedzie tam gdzie starczy sil zeby tego kloca tam wciagnac. Hamulce brzytwy, najlepsze z tarczowek jakie mialem dotychczas. Modulacja do ustawienia, duza sila nawet na tarczach 160. Korba Truvativa marna, kiepskie oryginalne suporty i alu blat, ktorego zabki szybko sie scieraja i wylamuja. Kaseta XT i lancuch prawie bez zarzutu gdyby nie to, ze lancuch pekl mi 3,4 razy. Rama jest troche ciezka, troszke buja, ale to moze wina dampera, ktorego jedyna regulacja to cisnienie powietrza, ale nie usztywnia sie podczas hamowania, ladnie zbiera nierownosci i pozwala na pelna kontrole podczas jazdy. Opony w tym pomagaja, ich balon dodatkowo zwieksza komfort. Kokpit wygodny, do zmiany bedzie sztyca ale to w przyszlosci na cos fajnego. Crossride'y sa bardzo mocne i sztywne, robie na nich bardzo rozne rzeczy, poprzednio byly w HT i tez nic sie z nimi nie dzialo. Lekko wygiela sie jedna szprycha ale oprocz tego ok Co do zbijania wagi to w tym rowerze nie zamierzam tego robic!! Wazyc tez nie zamierzam, zlozylem go z pancernych czesci na tyle, zeby w moim terenie nie robil problemow i jednoczesnie nie na tyle pancernych, zeby mi nie przeszkadzal w jezdzie, bo w koncu nie mieszkam w skalistych gorach, za to ten, kto jezdzil w TPK wie, jakie gorki fajne potrafia tu byc Rower jest rowniez doskonaly na najbajki, gdyz nie trzeba do konca widziec gdzie sie jedzie, zeby sie nie wywalic, 130 skoku wybacza duzo rzeczy. Na kierze widac mocowanie do Bocialarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 10 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2010 Rower przechodzi zmiany amortyzacyjne Otoz Bomber FR to jednak dla mnie za ciezka waga i ustapi miejsca Rebie SL 115mm. Na tyl zamiast Foxa bez mozliwosci ustawien trafi RS Monarch 4.2 ( ktorego poprzednia uzytkowniczka byla Justyna Fraczyk ). Do tego mostek NS ustapi miejsca 75mm wspornikowi Kore'a. Eksperymentowalem ponadto z oponami conti mountain kingami 2,4 w wersji supersonic ale ze wzgledu na kiepskie trzymanie sie zakretow i trudno wyczuwalny moment poslizgu wracam do NN 2,25 Zdjecia niebawem jak zloze rower z powrotem do kupy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
speq Napisano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2010 Piękny... Gdzie Ty tą ramę kupiłeś? Z jakiego jest rocznika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProKreator Napisano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2010 Jak tak patrzę na Twoje oponki, to mi się tam wydaje, że Ty kierunki pomyliłeś. Przednie koło ma bieżnik na tył i tylnie tak samo (na przód) ale może źle widzę. Rower cudo, dawaj świeże fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 24 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 Jutro moze dam swieze fotki, NN nie wiem czy sa dobrze zalozone, zawsze mi sie zdawalo ze dobrze zakladam, zreszta od czasow zdjecia kilka razy zmienialem opony Rama to jest rocznik chyba 2006. Kupilem caly rower uzywany na allegro sprowadzony z Anglii. Wzialem rame z damperem a reszte czesci wlozylem w Zaskara albo sprzedalem do ludzi Chcialem miec konkretnie wlasnie te rame a ze rzadko sie pojawiaja to wzialem caly rower i sie dobrze zlozylo bo czesc czesci przelozylem do Zaskara i rowery mam teraz dwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bodziekk Napisano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2010 Ważyłeś może ramę? Jestem ciekawy jak wygląda jej masa w porównaniu do mojego I-Drive 5 (mam "większego" brata, o skoku 5,5 cala). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 Rame probowalem zwazyc ze starym damperem foxem ale sie nie udalo bo moja waga ma ograniczenie do 3,5 kg wiec mozesz sobie odpowiedziec ze wazy sporo a dzis sie poraz pierwszy przejechalem. Fajnie bylo dopoki nie uszlo powietrze z dampera :/ Oprocz tego po zmianie mostka na 75 kore o duzym wzniosie rower stal sie krotki ale zobaczymy jak to sie bedzie sprawdzac. Moze kierownice wymienie na szersza bo ta jakos waska mi sie zdaje podczas jazdy. Zmiana z bombera na rebe na korzysc bo w koncu czerpie przyjemnosc z podjazdow rowniez a i fajna rzecz ten floodgate w monarchu. Rzeczywiscie nie buja podczas pedalowania na prostej , nie pompuje a jednoczesnie jak jest przeszkoda to sie ugina Byle tylko to powietrze trzymal.... zawsze wiedzialem ze co sprezyna to sprezyna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bodziekk Napisano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 To faktycznie wiele lżejsza od mojej nie będzie. Tak jak patrzę po zdjęciach, to różnią się chyba tylko tym, że ja mam wzmocnienie między górną rurą a podsiodłówką i niezintegrowane stery, troszkę inaczej ukształtowy element wahacza łączący się z damperem. I u mnie jest Dog Bone. No i oczywiście skok większy, ale to może wynikać z długości dampera i minimalnie innego jego mocowania - bo z tego co widzę na zdjęciach, to tutaj też się zabezpieczyli żeby nie włożyć dłuższego . Ale kształy rur i ich przekroje generalnie takie same. Moja waży 3742 w rozmiarze S. Ważona z Floatem R 190x50, miskami sterów, suportem (ok. 130g) i zaciskiem siodła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2010 Kolejne zmiany. Tym razem na przod powedrowal RS Recon Solo Air 130mm i do tego mostek ritcheya wcs 100mm i teraz dopiero jest git chwilowo w rowerze z powrotem jest damper foxa, bo monarch mi sie rozwalil... mysle nad zmiana zaciskow do kol na jakies z klamka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.