macief Napisano 6 Października 2009 Udostępnij Napisano 6 Października 2009 Witam Jestem zupełnie zielony w temacie rowerowym, a zwłaszcza ubioru. Mam pytanie odnośnie butów, mianowicie jakie buty będą najlepiej się nadawały na spining? I czy ma znaczenie jaka klamra, czy w ogóle podpięcia do pedałów są takie same? Czym się kierować podczas zakupu butów? Pragnę za znaczyć że będą mają to być buty tylko do użytku na hali. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klosiu Napisano 8 Października 2009 Udostępnij Napisano 8 Października 2009 Czy w ogole rowerki spinningowe maja jakies zatrzaski? Te ktore widzialem mialy tylko jakies szczatkowe "noski", wiec mozesz jezdzic nawet w butach do joggingu, choc podejrzewam ze na zachodzie juz sa do kupienia specjalistyczne buty "do spinningu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilok Napisano 17 Października 2009 Udostępnij Napisano 17 Października 2009 ja uzywam tanich szimanowskich spd. w pomieszczeniach dobrze sie sprawdzaja, bo maja dobra oddychalnosc (mimo, iz w mokrych warunkach nie zdaja egzaminu wcale). jesli chodzi o pedaly w rowerach spiningowych, to zawsze spotykalem hybrydy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarnaMAMBA Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 Kłosiu chyba mało wiesz o spinningu. W większośći rowery spinningowe mają właśnie pedały zatrzaskowe, w wielu kluba spotyka się rowery które mają i zatrzaski i koszyczki jednocześnie, by nie tylko zapaleni bikeholicy mogli na nich jeździć. Ja jeżdże w moich kochanych butkach, tych samych co po górach, klikającymi oczywiście i większośc znajmych tez tak robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...