Skocz do zawartości

[rower] GT Zaskar (R)ewolucja 3.0 :)


kello

Rekomendowane odpowiedzi

Oto kolejna ewolucja mojego roweru ukochanego :P Przeszedł ciekawą histerię. Był to mój rower do wszystkiego, mial dosc ciezkie czesci np RS Psylo i pancerne kola na Mavicu D 3.1 i 750gramowe Z-Maxy. Później przeszedł w erę odchudzania do wyścigów, efektem tarczówki juicy 7 i Reba (ale inna niz jes teraz :P ) i inne lekkie czesci. Pozniej przyszla chondroma(o?)lacja kolana, zastrzyki i musialem troche przystopowac ze startami w zawodach, czego wynikiem zostal inny rower, o ktorym kiedys napisze a mianowicie full poskladany na ramie GT I-drive 5, ktory poczatkowo otrzymal Rebe przestawiona na 120 skoku. Chcialem Zaskara nawet sprzedac, ale stwierdzilem ze na przyszly sezon wroce troche do scigania sie i zloze sobie na nim cos :woot: Poczatkowo byl zlozony z czesci ktore zalegaly albo kupione byly tanio od kolegow, pozniej stwierdzilem ze trzeba go troche doinwestowac. Do fulla kupilem bombera fr 130mm, wiec reba bylaby do zaskara, gdyby nie to, ze zdecydowalem sie na vłki, a moja reba byla disc only. A to w celu maksymalnego uproszczenia roweru i odchudzenia malym kosztem. Kupilem stare fajne crossride'y i zal byloby sie ich pozbywac. Na szczescie znalazlem goscia, ktory mial nowa rebe pod vłki tyle ze czarna, a nie biala tyle ze sterowka ucieta na 15 cm... Chyba by tego nigdy nie sprzedal. Zamienilem sie z nim na moja Rebe uzywana z normalna sterowka, a 15 cm podeszlo bez zadnych podkladek z mostkiem WCSa jak ulal. Rower jezdzil w ciagu ostatnich dwoch miesiecy jeszcze na sztywniaku GT (fajna geo na szose) i manitou sx TPC 99 (twardy jak (...)), a teraz kula sie na Rebie z ktorej jestem najbardziej zadowolony. Hamulce to sprawdzone sramy 7.0, na ktorych jezdzilem ze 3 lata temu jeszcze na innym rowerze. Naped, klamki, manetki, kierownica gieta , przerzutki to spuscizna po I-drivie, ktorego kupilem caly rower uzywany i przelozylem do niego lepsiejsze czesci z Zaskara, a do Zaskara gorsiejsze z niego :P A pozniej zmienialem , dokupywalem i powstalo to co widac. Rower ma dwie wersje. Jedna z prosta kiera i na FF to na szose, szybko sie zbiera, ale w teren nie za bardzo, bo na zjazdach do niczego, komfort na FF tez go nie ma, no i przyczepnosc kiepska. Na teren conti + gieta kiera GT i mozna smigac jak na I-drivie. Rower bardzo fajnie sie prowadzi, wazy w zaleznosci od configu od 10,5 do 11 kg (liczone wd wag czesci).

 

Rama : GT Zaskar 2006 M

Widelec: RS Reba SL 08

Stery: FSA

Mostek: Ritchey WCS 100mm

Kierownica: Gięta GT / prosta Tioga Taskforce XC

Sztyca: Race Face Deus XC 27.2 400mm

Siodło: SKN Pro

Chwyty: Accent Lite

Klamki: Avid SD7

Manetki: Deore

Hamulce: Sram 7.0 + wkladki clark's czarne

Koła: Mavic Crossride 03

Dętki: Kenda Ultralight

Opaski: Geax

Opony: Continental Explorer Pro / Schwalbe Fast Fred

Kaseta: LX 11-32

Łańcuch: HG 73

Korba: Truvativ Firex ISIS

Suport: Truvativ Giga Pipe

Przerzutki P/T: LX

Linki i pancerze: Jagwire

Koszyk: Author alu zółty

Zacisk: GT

Zaciski kół: Dartmoor Bolt-On

Pedały: Time Roc Atac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Tamta z linku co podales to jest nowszy model niz moj, to jest juz raczej 2007 :) co do piast to takie wlasnie chcialem miec. Co do chwytow to zmieniac nie bede, bo specjalnie kupilem te bo waza 20gram :D a co do siodelka... to wazy niecale 200gram a i nie lubie kolorowych siodelek... takze tez nie :P zolty akcent to jedynie kolor ramy gdzieniegdzie i koszyk :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakos od zawsze bez zatyczek jezdze, wiem ze niebezpiecznie... chyba poszukam w garazu i zaloze :D Mam 182cm wzrostu. Rama jest dosc niska, ma 18" do konca rury podsiodlowej, ale efektywnie jest to 16" czyli liczone do srodka poziomej rury. Zawsze lubilem mniejsze ramy, kiedys jezdzilem na 17" Scotta. A do Zaskara sztyca 350 bylaby za krotka :P Ale rower jest bardzo zwinny i skretny, mialem go poprzednio w konfiguracji bardziej wszedobylskiej tzn z mostkiem 80mm i kierownica 720mm i sprawial sie super na trudnych szlakach, teraz od tego mam fulla :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Małe zmiany zagoszczą ;)

 

Reba przestawiona na 120mm przejdzie do I-drive'a, ktory takze przezyje male zmiany. Do Zaskara zamontowalem wczoraj Manitou SX 99 w kolorze niebieskim. Pasuje idealnie pod kolor ramy ;) Do tego kilka podkladek pod mostek, dzieki czemu pozycja stala sie dla mnie wygodniejsza, bo Reba ma tylko 15cm rure sterowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Nie mam powazonych czesci ale z tego. Znalazlem w necie troche wag, a te ktorych nie bylo przyblizylem :)

 

rama GT Zaskar M 1850

suport truvativ 230

korba truvativ fived 820

hamulce sram 7.0 400

przerzutka p lx 130

przerzutka t lx 300

manetki deore 280

klamki avid sd7 180

kierownica amoeba scud carbon 170

chwyty pianki 20

mostek ritchey wcs 100mm 130

sztyca race face deus xc 27,2 400mm 230

siodlo skn pro titanium 215

kola mavic crossride 2003 1750

opony schwalbe fast fred 2.1 700

detki kenda ultraligt 260

linki i pancerze shimano 180

amortyzator + manetka reba sl 2008 1700

zaciski shimano 130

zacisk sztycy GT 50

pedaly time atac xe 340

stery FSA 100

lancuch shimano hg53 290

kaseta lx 11-32 320

suma 10775

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cudnie sie jezdzi :D mostek 80 to jest to, do tego zakladadam conti explorery pro i czerwone wkladki hamulcowe clarks'a i jest po prostu bajecznie :) i-drive na tarczach i ze 130mm skoku i na xt i NN stoi w garazu a ja sobie smigam na vłkach i starym lx-ie i oponach, ktore maja juz chyba ze 4 lata i jest po prostu idealnie :D po raz wtory powtorze co nastepuje: Zaskar rulezz :) w tej ramie jest naprawde duuuzy potencjal i czlowiek na kazdym trudnym i stromym podjezdzie czy szybkim technicznym zjezdzie po prostu ja kocha :)

 

aaa jeszcze w rowerze zagoscily ostatnio manetki xtka te srebrne :) kto wie co mi z tego Zaskara kiedys wyjdzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

:)

Kolejna rewolucja :) Rower przeszedl na tarcze i takie tam...

 

Rama : GT Zaskar 2006 M

Widelec: RS Reba SL 08

Stery: FSA

Mostek: Zoom kuty 80mm

Kierownica: Amoeba Scud Carbon gieta

Sztyca: chwilowo cokolwiek (ritchey)

Siodło: SKN Pro Titanium

Chwyty: mieciutkie

Klamki: Avid Juicy 7

Manetki: X

Hamulce: Avid Juicy 7 180/160

Koła: Mavic Crossride 08

Dętki: Kenda Ultralight

Opaski: Continental

Opony: Schwalbe Nobby Nic 2,25

Kaseta: Sram 7.0 11-32

Łańcuch: HG 73

Korba: Truvativ Firex GXP

Suport: Accent BB-EX

Przerzutki P/T: LX/XT

Linki i pancerze: Jagwire

Koszyk: Author alu zółty

Zacisk: GT

Zaciski kół: Dartmoor Bolt-On

Pedały: Time Roc Atac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Kolejne ewolucje :wallbash:

 

Rower pozbyl sie sh*tmano ze wzgledu na jego bardzo niska jakosc (chodzi o xt 2008) i obecnie bedzie w calosci na noshimano :wallbash: z czego ja z rowerem bardzo sie cieszymy i do sh*tmano nie wrocimy :wallbash:

 

Rama : GT Zaskar 2006 M

Widelec: RS Reba SL 08

Stery: FSA

Mostek: Zoom kuty 80mm

Kierownica: Amoeba DH 670mm - tu zmiana, tamta byla za waska i za lekka, za malo dociazony przod roweru byl :thumbsup:

Sztyca: Thomson Elite SeatBack - tu zmiana, mam to co chcialem

Siodło: SKN Pro Titanium

Chwyty: mieciutkie

Klamki: Avid Juicy 7

Manetki: X9 - zmiana

Hamulce: Avid Juicy 7 180/160

Koła: Mavic Crossride 08

Dętki: Kenda Ultralight

Opaski: Continental

Opony: Schwalbe Nobby Nic 2,25

Kaseta: Sram PG-980 0 zmiana

Łańcuch: Sram PC-971 - zmiana

Korba: Truvativ Firex GXP

Suport: Accent BB-EX

Przerzutki P/T: X9/X9 -zmiana

Linki i pancerze: Jagwire

Koszyk: Author alu zółty

Zacisk: GT

Zaciski kół: Dartmoor Bolt-On

Pedały: Time Roc Atac

 

Jak go ładnie sfocę to wrzuce fote :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...