kello Napisano 6 Października 2009 Udostępnij Napisano 6 Października 2009 Oto kolejna ewolucja mojego roweru ukochanego Przeszedł ciekawą histerię. Był to mój rower do wszystkiego, mial dosc ciezkie czesci np RS Psylo i pancerne kola na Mavicu D 3.1 i 750gramowe Z-Maxy. Później przeszedł w erę odchudzania do wyścigów, efektem tarczówki juicy 7 i Reba (ale inna niz jes teraz ) i inne lekkie czesci. Pozniej przyszla chondroma(o?)lacja kolana, zastrzyki i musialem troche przystopowac ze startami w zawodach, czego wynikiem zostal inny rower, o ktorym kiedys napisze a mianowicie full poskladany na ramie GT I-drive 5, ktory poczatkowo otrzymal Rebe przestawiona na 120 skoku. Chcialem Zaskara nawet sprzedac, ale stwierdzilem ze na przyszly sezon wroce troche do scigania sie i zloze sobie na nim cos Poczatkowo byl zlozony z czesci ktore zalegaly albo kupione byly tanio od kolegow, pozniej stwierdzilem ze trzeba go troche doinwestowac. Do fulla kupilem bombera fr 130mm, wiec reba bylaby do zaskara, gdyby nie to, ze zdecydowalem sie na vłki, a moja reba byla disc only. A to w celu maksymalnego uproszczenia roweru i odchudzenia malym kosztem. Kupilem stare fajne crossride'y i zal byloby sie ich pozbywac. Na szczescie znalazlem goscia, ktory mial nowa rebe pod vłki tyle ze czarna, a nie biala tyle ze sterowka ucieta na 15 cm... Chyba by tego nigdy nie sprzedal. Zamienilem sie z nim na moja Rebe uzywana z normalna sterowka, a 15 cm podeszlo bez zadnych podkladek z mostkiem WCSa jak ulal. Rower jezdzil w ciagu ostatnich dwoch miesiecy jeszcze na sztywniaku GT (fajna geo na szose) i manitou sx TPC 99 (twardy jak (...)), a teraz kula sie na Rebie z ktorej jestem najbardziej zadowolony. Hamulce to sprawdzone sramy 7.0, na ktorych jezdzilem ze 3 lata temu jeszcze na innym rowerze. Naped, klamki, manetki, kierownica gieta , przerzutki to spuscizna po I-drivie, ktorego kupilem caly rower uzywany i przelozylem do niego lepsiejsze czesci z Zaskara, a do Zaskara gorsiejsze z niego A pozniej zmienialem , dokupywalem i powstalo to co widac. Rower ma dwie wersje. Jedna z prosta kiera i na FF to na szose, szybko sie zbiera, ale w teren nie za bardzo, bo na zjazdach do niczego, komfort na FF tez go nie ma, no i przyczepnosc kiepska. Na teren conti + gieta kiera GT i mozna smigac jak na I-drivie. Rower bardzo fajnie sie prowadzi, wazy w zaleznosci od configu od 10,5 do 11 kg (liczone wd wag czesci). Rama : GT Zaskar 2006 M Widelec: RS Reba SL 08 Stery: FSA Mostek: Ritchey WCS 100mm Kierownica: Gięta GT / prosta Tioga Taskforce XC Sztyca: Race Face Deus XC 27.2 400mm Siodło: SKN Pro Chwyty: Accent Lite Klamki: Avid SD7 Manetki: Deore Hamulce: Sram 7.0 + wkladki clark's czarne Koła: Mavic Crossride 03 Dętki: Kenda Ultralight Opaski: Geax Opony: Continental Explorer Pro / Schwalbe Fast Fred Kaseta: LX 11-32 Łańcuch: HG 73 Korba: Truvativ Firex ISIS Suport: Truvativ Giga Pipe Przerzutki P/T: LX Linki i pancerze: Jagwire Koszyk: Author alu zółty Zacisk: GT Zaciski kół: Dartmoor Bolt-On Pedały: Time Roc Atac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 6 Października 2009 Udostępnij Napisano 6 Października 2009 A gdzie zdjęcia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 6 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2009 Jutro zrobię, będą w konfiguracji pod teren, którą dziś wieczorem przełożyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 7 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 Rower zostaje w konfiguracji z gieta kierownica, jednak prosta to nie dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grindz0ne Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 Trochę mi się gryzie ten kolor piast Zrobiłbym Żółte siodło + chwyty i wtedy by lepiej wyglądało to tylko tak moim zdaniem Jeśli to ta sama rama http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=13845 To masz chyba inaczej naklejki zrobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 Tamta z linku co podales to jest nowszy model niz moj, to jest juz raczej 2007 co do piast to takie wlasnie chcialem miec. Co do chwytow to zmieniac nie bede, bo specjalnie kupilem te bo waza 20gram a co do siodelka... to wazy niecale 200gram a i nie lubie kolorowych siodelek... takze tez nie zolty akcent to jedynie kolor ramy gdzieniegdzie i koszyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elo78 Napisano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 Spoko rowerek , ja bym tylko załozył zatyczki do kierownicy. Z ciekawości sie: ile masz wzrostu? Zauważyłem , że wszyscy co maja zaskary to mają wysoko siodełka wysunięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 25 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 Jakos od zawsze bez zatyczek jezdze, wiem ze niebezpiecznie... chyba poszukam w garazu i zaloze Mam 182cm wzrostu. Rama jest dosc niska, ma 18" do konca rury podsiodlowej, ale efektywnie jest to 16" czyli liczone do srodka poziomej rury. Zawsze lubilem mniejsze ramy, kiedys jezdzilem na 17" Scotta. A do Zaskara sztyca 350 bylaby za krotka Ale rower jest bardzo zwinny i skretny, mialem go poprzednio w konfiguracji bardziej wszedobylskiej tzn z mostkiem 80mm i kierownica 720mm i sprawial sie super na trudnych szlakach, teraz od tego mam fulla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biera Napisano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 przepiękny rowerek! gratulacje! kół to zdecydowanie jest co zazdrościć, wiesz ile ważą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 28 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2009 Dziękuję Ważą chyba 1750gram bez zacisków, ale glowy za to nie dam. Wiem za to, ze z fast fredami 350gramowymi i lekkimi detkami kendy to jest to rakieta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 7 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2010 Małe zmiany zagoszczą Reba przestawiona na 120mm przejdzie do I-drive'a, ktory takze przezyje male zmiany. Do Zaskara zamontowalem wczoraj Manitou SX 99 w kolorze niebieskim. Pasuje idealnie pod kolor ramy Do tego kilka podkladek pod mostek, dzieki czemu pozycja stala sie dla mnie wygodniejsza, bo Reba ma tylko 15cm rure sterowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubus18 Napisano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2010 Reba w twojej wersji ma 115 a nie 120 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 9 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2010 A racja racja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 14 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 Ostatecznie Reba zostala w Zaskarze. Do tego doszla kierownica Amoeby Scud Carbon gieta 170gram. Ktos ma pomysl jak to wszystko odelzyc malym kosztem? Wiem, ze ciaza glownie kaseta i korba z pakietem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 14 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 Myslalem jeszcze nad przejsciem ewentualnie na 2x9... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creative1989 Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 Wiesz co? Przydałaby się rozpiska wag poszczególnych części 2x9 dobre rozwiązanie, czemu by nie, a wraz z nim kasetę wymienić na 11-34 i będzie nie najgorszej ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 15 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2010 Nie mam powazonych czesci ale z tego. Znalazlem w necie troche wag, a te ktorych nie bylo przyblizylem rama GT Zaskar M 1850 suport truvativ 230 korba truvativ fived 820 hamulce sram 7.0 400 przerzutka p lx 130 przerzutka t lx 300 manetki deore 280 klamki avid sd7 180 kierownica amoeba scud carbon 170 chwyty pianki 20 mostek ritchey wcs 100mm 130 sztyca race face deus xc 27,2 400mm 230 siodlo skn pro titanium 215 kola mavic crossride 2003 1750 opony schwalbe fast fred 2.1 700 detki kenda ultraligt 260 linki i pancerze shimano 180 amortyzator + manetka reba sl 2008 1700 zaciski shimano 130 zacisk sztycy GT 50 pedaly time atac xe 340 stery FSA 100 lancuch shimano hg53 290 kaseta lx 11-32 320 suma 10775 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creative1989 Napisano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2010 No w sumie korba z suportem trochę ważą... Na kasecie w sumie chyba dużo nie zaoszczędzisz- jeśli XT to zysk ~20/25g. Zaciski Shimano- kół jo? Tutaj ciąży trochę! Ale ogólnie, ładna waga Ew. jeszcze można by looknąć za dętkami Kedny po 90-100g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 16 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2010 szukam caly czas jakis fajnych czesci, ktore bylyby w kolorze zoltym ale nie anodowane na zloto tylko wlasnie zolte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 23 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2010 doszly manetki xt i mostek 80mm zooma z tych kutych, waga dorownuje wcsowi w ramach testu, jak bedzie ok to zostaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2010 Cudnie sie jezdzi mostek 80 to jest to, do tego zakladadam conti explorery pro i czerwone wkladki hamulcowe clarks'a i jest po prostu bajecznie i-drive na tarczach i ze 130mm skoku i na xt i NN stoi w garazu a ja sobie smigam na vłkach i starym lx-ie i oponach, ktore maja juz chyba ze 4 lata i jest po prostu idealnie po raz wtory powtorze co nastepuje: Zaskar rulezz w tej ramie jest naprawde duuuzy potencjal i czlowiek na kazdym trudnym i stromym podjezdzie czy szybkim technicznym zjezdzie po prostu ja kocha aaa jeszcze w rowerze zagoscily ostatnio manetki xtka te srebrne kto wie co mi z tego Zaskara kiedys wyjdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 18 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2010 Kolejna rewolucja Rower przeszedl na tarcze i takie tam... Rama : GT Zaskar 2006 M Widelec: RS Reba SL 08 Stery: FSA Mostek: Zoom kuty 80mm Kierownica: Amoeba Scud Carbon gieta Sztyca: chwilowo cokolwiek (ritchey) Siodło: SKN Pro Titanium Chwyty: mieciutkie Klamki: Avid Juicy 7 Manetki: X Hamulce: Avid Juicy 7 180/160 Koła: Mavic Crossride 08 Dętki: Kenda Ultralight Opaski: Continental Opony: Schwalbe Nobby Nic 2,25 Kaseta: Sram 7.0 11-32 Łańcuch: HG 73 Korba: Truvativ Firex GXP Suport: Accent BB-EX Przerzutki P/T: LX/XT Linki i pancerze: Jagwire Koszyk: Author alu zółty Zacisk: GT Zaciski kół: Dartmoor Bolt-On Pedały: Time Roc Atac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 7 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2010 Kolejne ewolucje Rower pozbyl sie sh*tmano ze wzgledu na jego bardzo niska jakosc (chodzi o xt 2008) i obecnie bedzie w calosci na noshimano z czego ja z rowerem bardzo sie cieszymy i do sh*tmano nie wrocimy Rama : GT Zaskar 2006 M Widelec: RS Reba SL 08 Stery: FSA Mostek: Zoom kuty 80mm Kierownica: Amoeba DH 670mm - tu zmiana, tamta byla za waska i za lekka, za malo dociazony przod roweru byl Sztyca: Thomson Elite SeatBack - tu zmiana, mam to co chcialem Siodło: SKN Pro Titanium Chwyty: mieciutkie Klamki: Avid Juicy 7 Manetki: X9 - zmiana Hamulce: Avid Juicy 7 180/160 Koła: Mavic Crossride 08 Dętki: Kenda Ultralight Opaski: Continental Opony: Schwalbe Nobby Nic 2,25 Kaseta: Sram PG-980 0 zmiana Łańcuch: Sram PC-971 - zmiana Korba: Truvativ Firex GXP Suport: Accent BB-EX Przerzutki P/T: X9/X9 -zmiana Linki i pancerze: Jagwire Koszyk: Author alu zółty Zacisk: GT Zaciski kół: Dartmoor Bolt-On Pedały: Time Roc Atac Jak go ładnie sfocę to wrzuce fote Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 10 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 Rower zyskał brata zimowego GT Timberline z 1993 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.