Pro Napisano 6 Października 2009 Udostępnij Napisano 6 Października 2009 Witam, w końcu po półtorarocznej pracy udało mi się złożyć o to ten rower Nie będę się za bardzo rozpisywał gdyż zdjęcia oddają wszystko co można powiedzieć na temat tego rowery a ja mogę powiedzieć tylko tyle że jeździ się na nim bosko Waga to 11,10 kg ważona na wadze Park Toola Oto jego pełna specyfikacja: Rama: Merida HFS V-2000 Amortyzator: Manitou R7 Elite Pedały: Crank Brothers Eggbeater C Przerzutka tył, przód, manetki: Shimano Deore XT Siodełko: Selle Italia SLR Opony: Maxxis Crossmark 2,1 Dętki: Maxxis Ultralight Koła: Fulcrum Red Metal 3 Korba: Race Face Evolve XC Hamulce: Magura Louise BAT Sztyca: Ritchey WCS Wet Black Mostek: Ritchey WCS Wet Black Kierownica: Ritchey WCS Carbon Rogi: Merida Superlite Chwyty: Bike Ribbon Kaseta: Shimano Deore XT Łańcuch: Shimano Deore XT Linki: Fibrax Teflon Koszyk na bidon: Elite Custom Race Licznik: Sigma BC-1106 White Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodyasg Napisano 6 Października 2009 Udostępnij Napisano 6 Października 2009 Łaaaadny!! Bardzo ładny!! Wygłaskany i dopieszczony aż miło Kolorystycznie jest perfekcyjnie zgrany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pro Napisano 7 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2009 Dzięki gdyby nie to że udało mi się ze stanów te magury w tym kolorze sprowadzić to najprawdopodobniej cały kokpit były biały bo już miałem odłożone czarne Teraz myślę jakby urwać te 100 g aby waga była poniżej 11. Macie może jakieś propozycje które nie zrujnują portfela? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
argusiol Napisano 7 Października 2009 Udostępnij Napisano 7 Października 2009 Piękna maszyna. Jednak wygląda znajomo. Fulcrum'y nadają jej ton. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodyasg Napisano 7 Października 2009 Udostępnij Napisano 7 Października 2009 Zmień jedną oponę na jakieś RoRo i już masz ponad 100g w dół . Zaciski kół fulcruma są dość ciężkie, chwyty - guma waży, wsadź jakieś pianki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wowo3003 Napisano 7 Października 2009 Udostępnij Napisano 7 Października 2009 Ładny, złożony z głowa rower, nie widze nic, poza tym, co podał mlodyasg, do zmiany bez wiekszych kosztów. Jedynie opony, ale chyba nie ma sensu, jeśi te Ci pasują. Koła też nie są najlżejsze, ale koszty zmiany będą dość spore. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pro Napisano 8 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2009 Z oponami to będzie problem bo w grę wchodzą tylko UST. na razie mam dętki ponieważ nie ma już nigdzie Crossmarków Lustów w rozmiarze 2,1 zostały tylko 2,25 :/ A zaciski to pewnie wchodzi w grę tylko KCNC. Bo fakt zaciski od Fulcruma ważą ponad 150g. Postaram się znaleźć tą karteczkę gdzie dokładnie mam to napisane A co do samych kół to wraz z kolegą z serwisu byliśmy zaskoczeni tym że piasta jest uderzająco podobna w budowie do Tuna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
serav Napisano 8 Października 2009 Udostępnij Napisano 8 Października 2009 Ale oczywiście będziesz nim jeździł czy tylko tak będzie stał na wystawce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pro Napisano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2009 No oczywiście że będę jeździł i jeżdżę przecież to by była profanacja kiedy by sobie stał na wystawce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.