wowo8 Napisano 27 Września 2009 Udostępnij Napisano 27 Września 2009 Mam 14 lat moją przygodę z rowerem zacząłem w wieku 11 lat.Przez ten czas nauczyłem się następujących:trików wheelie,bunny hop,pivioty na przednim i tylnym kole,Bar turn. Czy ten komplet trików jest dobry jak na mój wiek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mess Napisano 27 Września 2009 Udostępnij Napisano 27 Września 2009 trol? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 27 Września 2009 Udostępnij Napisano 27 Września 2009 Brawo. Życzę, aby nie brakło Ci sił do dalszej nauki trikowania. Nie znam się na tym, ale raczej jesteś słaby jak na 3-4 lata jazdy. Mam znajomych którzy jeszcze gimnazjum nie skończyli, a już wymiatają. Ale nie przejmuj się No i jakiego robisz tego BH? Bo na 10cm to i ja podskoczę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skjaatel Napisano 27 Września 2009 Udostępnij Napisano 27 Września 2009 No pochwalony chce kolega być może na innym forum bardziej docenią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creative1989 Napisano 27 Września 2009 Udostępnij Napisano 27 Września 2009 Mam 14 lat moją przygodę z rowerem zacząłem w wieku 11 lat.Przez ten czas nauczyłem się następujących:trików wheelie,bunny hop,pivioty na przednim i tylnym kole,Bar turn. Czy ten komplet trików jest dobry jak na mój wiek? Ja prawie w ogóle nie ćwiczyłem trików, a umiem wheelie, bunnego, pivota na przednim i tylnym oraz bar turna... i co? ...tylko, że wheelie na 2m, bunnego na 30cm, pivota na przednim o jakieś 80* i z 5* tylny pivot. Jeśli chodzi o bar turna to potrafię obrócić kierę o 30* ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...