Travolta Napisano 21 Września 2009 Napisano 21 Września 2009 Zastanawiam się nad zmianą amortyzatora. Interesuje mnie coś do freeride i czasem ostrzejszej jazdy w terenie. Fajnie gdyby miało blokadę i/lub regulację skoku i tłumienia powrotu. Mam ramę amortyzowaną Climbera mało znana polska firma jest bardzo wytrzymała (zaliczyłem kilka bliższych spotkań z rożnego gatunku drzewami w Krakowie - lasek Wolski i na ramie niema nadal pęknięć). Moja waga to 70 kg.
qrvich Napisano 21 Września 2009 Napisano 21 Września 2009 Jaki max skok amora może przyjąć ta rama? Pokaż jakieś jej zdjęcie.
DjSzyneczki Napisano 22 Września 2009 Napisano 22 Września 2009 Moze za ta kase dorwiesz uzywanego pike
qrvich Napisano 22 Września 2009 Napisano 22 Września 2009 Zaraz zaraz, dopóki nie dowiemy się co to za rama to żadnego amorka do niej nie możemy polecać. Jak mniemam to jakiś makrokesz, więc wszystko powyżej 100mm skoku rozjedzie jej główkę ;P
malpi5 Napisano 23 Września 2009 Napisano 23 Września 2009 Ja polecam Sr Suntour Epicon Lod 120 mm a jeżeli będzie za dużo to da się skrócić do 100 mm Użytkuję ten amortyzator i musze go naprawdę pochwalić Oczywiście w tych przediałach cenowych :] Pozdrawiam
moojmisiu Napisano 23 Września 2009 Napisano 23 Września 2009 Przypuszczam, że rama to Drag Climber, jeśli tak, to maksymalnie możesz tam wetknąć amor o skoku 130 mm. a rower (jeśli to ten) to bułgarski
Discover Napisano 23 Września 2009 Napisano 23 Września 2009 Ja polecam Sr Suntour Epicon Lod 120 mm a jeżeli będzie za dużo to da się skrócić do 100 mmUżytkuję ten amortyzator i musze go naprawdę pochwalić Jakbys jeszcze raz miał kupować to wziąłbyś LOD czy RLD ? I kiedy i w jakiej cenie był, na wiosne przyszłego roku chyba sie zdecyduję tylko nie wiem który i jakby cena troche zeszła. Wyjdzie model 2010 to na pewno z 100 od razu spadnie.
sztopi17 Napisano 25 Września 2009 Napisano 25 Września 2009 Też szukam czegoś w tej cenie . Myślałem nad używką jakaś tak do 500 pln. Co możecie mi polecić ...moja waga 100 kg...śmigam głównie po polnych drogach czasem szybsze zjazdy. Asfalt też sporo dlatego najlepiej z blokadą skoku.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.