adylski Napisano 20 Września 2009 Napisano 20 Września 2009 To mój pierwszy post na forum więc po pierwsze chciałem się przywitać. Miałem dość długi okres przerwy w jeździe na rowerze (jakieś 2 lata). Była to jazda z reguły czysto rekreacyjna. W następnym sezonie chciałbym zacząć jeździć na nowo z tym, że oprócz rekreacyjnej jeździe po drodze chciałbym mieć rower, który będzie sobie dawał radę w trudniejszych terenach. Chciałem się dowiedzieć czy rower z opisu będzie dla mnie odpowiedni? Nie znam się zbytnio na osprzęcie rowerowym ale shimano to chyba jedna z lepszych firm w tym względzie. No i nie zaprzeczę, że podoba mi się ogólny wygląd tego roweru. Druga sprawa jest taka, że jak widać rower kosztuje 2500zł a nie zależy mi na nim w tym sezonie tylko w przyszłym i w związku z tym pytanie kiedy rowery są najtańsze, żeby można było na nim trochę zaoszczędzić? A może są jakieś inne rowery z podobnym osprzętem ale w niższej cenie? I jeszcze chciałem się zapytać czy jest w Krakowie sklep gdzie są rowery Cube bo jak na razie nigdzie się nie spotkałem. pozdrawiam
kubuka Napisano 20 Września 2009 Napisano 20 Września 2009 Do 2500zł Cube (w większości płacisz za znaczek) nie jest dobrym rozwiązaniem bo amor (XCM) jest słaby i w trudniejszym terenie szybko złapie luzy zresztą poszukaj i poczytaj sobie na forum opinie o nich. Zdecydowanie polecam Ci Kross'a level a6 (2008) ma powietrzną Tore która napewną Cię nie zawiedzie no i też cena jest odpowiednia, na allegro jest ich masa. NP: http://www.allegro.pl/item747653952_letnia_wyprzedaz_kross_level_a6_super_promocja.html