Skocz do zawartości

[10407g] Centurion Backfire Light '09 20'' Disc by goldbloom


goldbloom

Rekomendowane odpowiedzi

Myślałem, myślałem :) - cały czas wszędzie szukam - i cen, i informacji. Na razie najbliżej mi do Elite'a, gdyby tylko był srebrny ...a wiadomo co jest srebrne, prawda? :P Ale nawet kupując z CRC, to jednak kupa kasy. Ehh, co zrobić, hehe.

 

W tej chwili zacząłem też myśleć o nowym amorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amora kupuję w CR. Po zniżce i rabacie, z przesyłką z innymi częściami wychodzi taniej.

 

Kolor biały jest droższy bo "taki oryginalny". Ceny sklepów internetowych nie mają nic wspólnego z ceną dystrybutora. Zresztą gdzieś widziałem białą Rebę koło 1050 zł.

Jak dla mnie czarną bardziej pasuje.

 

No i dobrze pamiętać, że Bikestacja na wersję OEM. Tam kupowałem starą Rebę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. Teraz też niebawem kupuje Rebe, najprawdopodobniej białą i nie mam pojęcia skąd ją brać.

 

BS ma OEM, ale wersje 2010. Cyklo jeżeli dobrze mi się wydaje ma w podobnej cenie BOX, ale już '09. Najchętniej to kupiłbym nową '08 Team/World Cup, ale do 1,2k czyli już duużo.

 

PS.: Najtańsza Reba w CRC kosztuje 265 funciaków, a najtańszy SiD '09 300 . . . :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reba z twojego linka ma jeden zasadniczy minus w postaci mocowania IS. Zresztą 1100 to jest standardowa, choć już dosyć niska cena. Żeby nie było wątpliwości - kupuję w centrumrowerowe.pl .

 

Fakt, na CRC też, oczywiście, sprawdzałem i te ich ceny, w porównaniu z cenami polskich sklepów, są śmieszne. Zresztą wystarczy spojrzeć np na przerzutki i manetki (to mnie interesowało).

 

Co do rocznika, to, o ile zmiana z 2008 na 2009 to spore różnice (przeprojektowane korona, golenie, mocowanie pop locka i Dual Air, zmiana dostępnych skoków), na 2010 nie ma żadnych różnic dla SL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do rocznika, to, o ile zmiana z 2008 na 2009 to spore różnice (przeprojektowane korona, golenie, mocowanie pop locka i Dual Air, zmiana dostępnych skoków), na 2010 nie ma żadnych różnic dla SL.

 

Akurat różnica jest. Korona pomalowana jest pod kolor goleni, co według mnie w przypadku białego jest jak najbardziej na + :D

 

Po za tym nie ma Reby od 2009 wzwyż z mocowaniem IS. Albo opis jest zły, albo zła fotka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Sztyca USE powędrowała do nowego, lekkiego właściciela, zamiast niej Thomson Elite Setback 367 mm - czarny, bo niestety srebrnych nie robią. Jutro (dziś) skoczę odebrać paczkę DPD z Okęcia ;) (może trochę moja wina, jednak krew człowieka zalewa...). Czyli będą już - amor, manetki i przednia przerzutka.

Kapsel sterów to pewnie Boplight, a zacisk sztycy chyba Smud, "pełny".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reba SL '09 100 mm, ze sterówką oryginalnej długości, bez nabitej gwiazdki - 1628 g:

20100212001.th.jpg

 

Poplock oryginalnej długości - 61 g:

20100212004.th.jpg

 

Manetki SRAM X.0, nieprzycięte linki - 200 g:

20100212006.th.jpg

 

XTR FD-M970 34,9 mm - 125 g:

20100212010.th.jpg

 

Oprócz tego są jeszcze dwie dętki Schwalbe XXLight AV14a , czyli to samo, co wcześniej, tylko na schradera. Oczywiście, różnią się wagą - 97/103 g zamiast 112/112 g ;)

Edytowane przez goldbloom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wiadomo, Thomson Elite 31,6/367 mm waży trochę poniżej 230 g. A mój waży dokładnie 228g :( Bardzo podoba mi się sposób w jaki współgra z siodełkiem :wallbash:

Opony na cięższe warunki od moda Wojtka okazały się lżejsze, niż myślałem i ważą: XC I 550 g i XC II 508 g.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tył - Hutchinson Python Air Light 2.0. Byłbym wdzięczny za propozycje opony przedniej o zastosowaniu podobnym jak Python, czyli sucho i raczej twardo. Dobrze by było gdyby dobrze znosiła warunki lekko piaszczyste. Na razie myślę o 2.1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FF? :P

 

Opona nie jest ok, tym bardziej na asfalty bo po pierwsze ten miniaturowy bieżniczek zniknie raz dwa a po drugie głupie szkło potrafi rozciąć na 2-3cm bok opony. No i przy ew. piasku (Kampinos?) pewność prowadzenia jest nikła.

 

Crossmark byłby w porządku na przód, spory balon + niezła przyczepność na suchym. A exception waży całkiem przyjemne ~470-480g.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę żeby przód był bardziej przyczepny od tyłu, więc semi-slicki (a nawet bardziej niż semi :) )jak Furious Fredy czy Flyweighty nie będą się nadawały. Zresztą, szczerze powiedziawszy, nie jestem fanem takich lajtowych opon - mają zbyt wąskie zastosowanie i dla mnie byłyby nieopłacalne, biorąc pod uwagę gdzie jeżdżę na rowerze.

Moje tereny "wypadowe" to rzeczywiście Kampinos, dlatego właśnie zależy mi na (przynajmniej) tolerancji piasku - bez przesady, bo wiadomo, że nie ma opon bardzo dobrych w głębokim. Asfaltem raczej będę tylko dojeżdzał, a do tego wybierając jak najkrótszą drogę :D

"Twardo" - na niepiaszczystych, ubitych leśnych ścieżkach.

Mam już opony na (trochę) cięższe warunki - IRC Mythos XC I i II, ta przednia (wraz z Pythonem) ma być używana w moim "pierwszym" zestawie, zdecydowanie częściej.

 

Więc ogólnie - ma to być przednia opona do Kampinosu w dobrą pogodę :)

 

Na razie zastanawiam się na Mezcalem 2.1, mimo wszystko Karmą, no i drugim Pythonem. Szkoda, że nie ma Piranhi czy Pythona na 2.1. Michelin XC Dry 2 to też jakaś alternatywa, choć nie starcza na długo, a to ma dla mnie znaczenie...

 

Dzisiaj pierwszy raz od zakupu większej ilości sprzętu złożyłem (prowizorycznie) sprzęt. Efekt mi się bardzo podoba :) Muszę poczekać na zacisk Smuda i gumowe gripy SRAMA do gripshiftów. Cały czas jestem też bez hamulców, choć (patrząc za okno) specjalnie mnie to nie martwi. Waga powinna oscylować około 10650g.

 

A propos hampli - kiedy będę miał już pewność, że Elixiry są już sprawne, zacznę się powoli rozglądać za nowymi. Elixiry nie wchodzą już w grę ;)

 

Właśnie wywaliło mi osłonkę przeciwkurzową przy łączeniu goleni! Siedzę sobie, a tu nagle obok - POP! Osłonka po prostu wyskoczyła z goleni... Co jest grane ?!

A myślałem, że to się nie zdarza...

 

Więcej na ten temat TUTAJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...