goldbloom Napisano 23 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2010 (edytowane) Hehe, cześć Konrad Rama sprawuje się świetnie. O kierownicy wiem, ale raczej zostawię jak jest. Pozdrawiam! Edytowane 23 Stycznia 2010 przez goldbloom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2010 Wracając do sztycy...nie myślałeś o Controltechu? http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=19623 lekko, oryginalnie i dosyć tanio. A biała mogłaby wyglądać smerfastycznie No chyba, że uparłeś się już na tego Thomsona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 23 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2010 Myślałem, myślałem - cały czas wszędzie szukam - i cen, i informacji. Na razie najbliżej mi do Elite'a, gdyby tylko był srebrny ...a wiadomo co jest srebrne, prawda? Ale nawet kupując z CRC, to jednak kupa kasy. Ehh, co zrobić, hehe. W tej chwili zacząłem też myśleć o nowym amorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 25 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2010 Będzie nowy amortyzator - czarna Reba SL '09 . Czyli odpada adapter z przodu. Kilkadziesiąt gram lżej. Zmienię też tarczę z przodu na 160 mm. Zobaczymy jak będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2010 Ja bym widział tutaj białą jednak PS.: Nie wiecie czemu BS białą sprzedaje za 70 zł drożej ? Nie wierze, że dystrybutor/producent za biały lakier liczy sobie więcej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 25 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2010 Amora kupuję w CR. Po zniżce i rabacie, z przesyłką z innymi częściami wychodzi taniej. Kolor biały jest droższy bo "taki oryginalny". Ceny sklepów internetowych nie mają nic wspólnego z ceną dystrybutora. Zresztą gdzieś widziałem białą Rebę koło 1050 zł. Jak dla mnie czarną bardziej pasuje. No i dobrze pamiętać, że Bikestacja na wersję OEM. Tam kupowałem starą Rebę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2010 Zgadza się. Teraz też niebawem kupuje Rebe, najprawdopodobniej białą i nie mam pojęcia skąd ją brać. BS ma OEM, ale wersje 2010. Cyklo jeżeli dobrze mi się wydaje ma w podobnej cenie BOX, ale już '09. Najchętniej to kupiłbym nową '08 Team/World Cup, ale do 1,2k czyli już duużo. PS.: Najtańsza Reba w CRC kosztuje 265 funciaków, a najtańszy SiD '09 300 . . . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2010 http://www.cyklotur.com/x_C_Sz2__T_AMORTYZATOR+REBA+SL+DUAL+AIR+ROCK+SHOX.html?PT=53135487&PZTA=A&HNT=T&PD=&WSZDZ=T 1099zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 25 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2010 Reba z twojego linka ma jeden zasadniczy minus w postaci mocowania IS. Zresztą 1100 to jest standardowa, choć już dosyć niska cena. Żeby nie było wątpliwości - kupuję w centrumrowerowe.pl . Fakt, na CRC też, oczywiście, sprawdzałem i te ich ceny, w porównaniu z cenami polskich sklepów, są śmieszne. Zresztą wystarczy spojrzeć np na przerzutki i manetki (to mnie interesowało). Co do rocznika, to, o ile zmiana z 2008 na 2009 to spore różnice (przeprojektowane korona, golenie, mocowanie pop locka i Dual Air, zmiana dostępnych skoków), na 2010 nie ma żadnych różnic dla SL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 Co do rocznika, to, o ile zmiana z 2008 na 2009 to spore różnice (przeprojektowane korona, golenie, mocowanie pop locka i Dual Air, zmiana dostępnych skoków), na 2010 nie ma żadnych różnic dla SL. Akurat różnica jest. Korona pomalowana jest pod kolor goleni, co według mnie w przypadku białego jest jak najbardziej na + Po za tym nie ma Reby od 2009 wzwyż z mocowaniem IS. Albo opis jest zły, albo zła fotka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 Jak to zła fotka? Ale w sumie też myślałem, że nie ma. Oj, co za różnica... Design pomijamy;) Ok, ok - to jest Post Mount Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 12 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2010 Sztyca USE powędrowała do nowego, lekkiego właściciela, zamiast niej Thomson Elite Setback 367 mm - czarny, bo niestety srebrnych nie robią. Jutro (dziś) skoczę odebrać paczkę DPD z Okęcia (może trochę moja wina, jednak krew człowieka zalewa...). Czyli będą już - amor, manetki i przednia przerzutka. Kapsel sterów to pewnie Boplight, a zacisk sztycy chyba Smud, "pełny". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 12 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2010 (edytowane) Reba SL '09 100 mm, ze sterówką oryginalnej długości, bez nabitej gwiazdki - 1628 g: Poplock oryginalnej długości - 61 g: Manetki SRAM X.0, nieprzycięte linki - 200 g: XTR FD-M970 34,9 mm - 125 g: Oprócz tego są jeszcze dwie dętki Schwalbe XXLight AV14a , czyli to samo, co wcześniej, tylko na schradera. Oczywiście, różnią się wagą - 97/103 g zamiast 112/112 g Edytowane 12 Lutego 2010 przez goldbloom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2010 Zaciski ze smud-carbon.eu można dowolnie dopasować do wymagań - ja wziąłem pełny, o wysokości 14 mm, lekko wzmocniony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 17 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2010 Wyglada na bardzo solidny, szczegolnie patrzac na max docisku 6Nm, w alu 5Nm. Tylko gdyby byl czerwony….. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 18 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2010 Jak wiadomo, Thomson Elite 31,6/367 mm waży trochę poniżej 230 g. A mój waży dokładnie 228g Bardzo podoba mi się sposób w jaki współgra z siodełkiem Opony na cięższe warunki od moda Wojtka okazały się lżejsze, niż myślałem i ważą: XC I 550 g i XC II 508 g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 18 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2010 Thomek z Set Backiem ? A na Use'ie jeździłeś wg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 18 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2010 No tak, sztyca jest z setbackiem. USE'a sprzedałem jako nową i była nowa, niezakładana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 19 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2010 Na tył - Hutchinson Python Air Light 2.0. Byłbym wdzięczny za propozycje opony przedniej o zastosowaniu podobnym jak Python, czyli sucho i raczej twardo. Dobrze by było gdyby dobrze znosiła warunki lekko piaszczyste. Na razie myślę o 2.1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 20 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 Rocket Ron performance? Albo misiek XC Dry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 20 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 Sucho/twardo hmm . . . RoRo lub FF ? Ta druga jest naprawdę ok, jak sporo asfaltami jeździsz . . . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 20 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 FF? Opona nie jest ok, tym bardziej na asfalty bo po pierwsze ten miniaturowy bieżniczek zniknie raz dwa a po drugie głupie szkło potrafi rozciąć na 2-3cm bok opony. No i przy ew. piasku (Kampinos?) pewność prowadzenia jest nikła. Crossmark byłby w porządku na przód, spory balon + niezła przyczepność na suchym. A exception waży całkiem przyjemne ~470-480g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 20 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 Chcę żeby przód był bardziej przyczepny od tyłu, więc semi-slicki (a nawet bardziej niż semi )jak Furious Fredy czy Flyweighty nie będą się nadawały. Zresztą, szczerze powiedziawszy, nie jestem fanem takich lajtowych opon - mają zbyt wąskie zastosowanie i dla mnie byłyby nieopłacalne, biorąc pod uwagę gdzie jeżdżę na rowerze. Moje tereny "wypadowe" to rzeczywiście Kampinos, dlatego właśnie zależy mi na (przynajmniej) tolerancji piasku - bez przesady, bo wiadomo, że nie ma opon bardzo dobrych w głębokim. Asfaltem raczej będę tylko dojeżdzał, a do tego wybierając jak najkrótszą drogę "Twardo" - na niepiaszczystych, ubitych leśnych ścieżkach. Mam już opony na (trochę) cięższe warunki - IRC Mythos XC I i II, ta przednia (wraz z Pythonem) ma być używana w moim "pierwszym" zestawie, zdecydowanie częściej. Więc ogólnie - ma to być przednia opona do Kampinosu w dobrą pogodę Na razie zastanawiam się na Mezcalem 2.1, mimo wszystko Karmą, no i drugim Pythonem. Szkoda, że nie ma Piranhi czy Pythona na 2.1. Michelin XC Dry 2 to też jakaś alternatywa, choć nie starcza na długo, a to ma dla mnie znaczenie... Dzisiaj pierwszy raz od zakupu większej ilości sprzętu złożyłem (prowizorycznie) sprzęt. Efekt mi się bardzo podoba Muszę poczekać na zacisk Smuda i gumowe gripy SRAMA do gripshiftów. Cały czas jestem też bez hamulców, choć (patrząc za okno) specjalnie mnie to nie martwi. Waga powinna oscylować około 10650g. A propos hampli - kiedy będę miał już pewność, że Elixiry są już sprawne, zacznę się powoli rozglądać za nowymi. Elixiry nie wchodzą już w grę Właśnie wywaliło mi osłonkę przeciwkurzową przy łączeniu goleni! Siedzę sobie, a tu nagle obok - POP! Osłonka po prostu wyskoczyła z goleni... Co jest grane ?! A myślałem, że to się nie zdarza... Więcej na ten temat TUTAJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 Formula Oro K24 (w kolorze srebrnym) zastąpią Elixiry. Python waży 528g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 28 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 Zdjęcia części. Bez amora (bo na reklamacji), ramy i suportu (chwilowo nie mam klucza HT2) oraz hampli (dojdą w poniedziałek lub wtorek) i zacisku (dojdzie w połowie tygodnia). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi