loltoffik Napisano 13 Września 2009 Napisano 13 Września 2009 Witam, jest to mój 1 post tutaj Otóż posiadam na razie rower Merida Kalahari 500 Swoje już przeszedł, czeka mnie wymiana. Na nowy rower mam ~2000zł (minimalnie więcej się znajdzie) i chciałbym kupić w miarę dobry sprzęt do Dirtu/Street - tutaj pojawia się pierwsze pytanie: większość będę jeździł po mieście (street), jak się nauczę czegoś to może też Skate Park Jednak niewykluczone, że rower będzie wykorzystywany do "szkolnych wycieczek". Na pewno nie obejdzie się bez dirtu. A głównie zależy mi na tym, aby rower był lekki, wytrzymały, nadawał się do wycieczek (przydałyby się przerzutki, ale nie nadają się na street...). Składanie roweru myślę, że wchodzi w grę, ale ogólnie jeśli chodzi o rowery jestem laikiem Rowery, które brałem pod uwagę: NS Holy 09 Black Giant Brass Author Exe Najbardziej mi się podoba NS Holy: lekki, mało zbędnych bajerów, sprawia wrażenie wytrzymałego. Jednak co z wycieczkami? Poradzę sobie na dircie bez przerzutek? Kolejny jest Giant Brass - ten chyba bardziej do dirtu? Też sprawia dla mnie wrażenie dobrego, ale opinie ma raczej średnia Ostatniego tylko na chwilę brałem pod uwagę, szybko zdecydowałem się na inne Może macie lepsze pomysły? Może złożyć (ale tutaj jest laikiem i nie dałbym rady sam złożyć ani wybrać części)? Pozdrawiam, z góry dzięki
kubuka Napisano 13 Września 2009 Napisano 13 Września 2009 A może kross sign?? http://www.allegro.pl/listing/search.php?sg=0&order=p&string=kross+sign+ds do wyboru do koloru
C00BA Napisano 13 Września 2009 Napisano 13 Września 2009 Bierz NS Poradzę sobie na dircie bez przerzutek? jak najbardziej tak, wskazany jest nawet SS. Co do wycieczek nie oszukujmy sie rower do tego sie nie nada, najwyzej wyciagniesz sztyce i probujesz chociaz jak spotkasz gore to bedziesz mial ciezko z ss. Najlepszym sposobem bedzie zostawienie meridki na takie momenty Edit. Co do signa polecanego wyzej to nie ma sensu, mozesz kupic znacznie lepszy sprzet za 2k