Skocz do zawartości

[amortyzator]Bomber Z1 Wedge

aris348

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć

Mam pytanie..

Czy Bomber Z1 Wedge wejdzie do ramy dartmoor streetfighter???

Nie znam się na tym. Nie chodzi mi oto czy ta rama to wytrzyma tylko czy ten amor w ogóle wejdzie do niej.

Proszę o szybkie odpowiedzi i z góry dziękuje. xD

Napisano

Tak, Z1 będzie pasować do tej ramy pod warunkiem, że rura sterowa będzie wystarczająco długa. Musisz zmierzyć wysokość główki ramy wraz ze sterami i dodać do tego wysokość mostka i ewentualnych podkładek pod mostkiem.

Napisano

Witam Ostatnio zauwazylem ze moj amortyzator mi nie odpowiada i chcaielbym sobie kupic bombera takiego jak w temacie po fotosach widac ze nie jest dojechany ani zadna ryska nie psuje jego wyglada. I tutaj mam pytanei czy ktos mial taki amortyzator i czy jest dobry jezdze w dircie(Mam rower do duala) i czasem zjade z ostrej gorki. Mozecie tez pisac jakie inne amortyzatory polecacie do 700 zloty. Licze na wasze comentsy.

P.S moja waga ok 60 kg

Napisano
  W dniu 13.09.2009 o 16:45, AdMiNiStRaToRGM napisał:

Witam Ostatnio zauwazylem ze moj amortyzator mi nie odpowiada i chcaielbym sobie kupic bombera takiego jak w temacie po fotosach widac ze nie jest dojechany ani zadna ryska nie psuje jego wyglada. I tutaj mam pytanei czy ktos mial taki amortyzator i czy jest dobry jezdze w dircie(Mam rower do duala) i czasem zjade z ostrej gorki. Mozecie tez pisac jakie inne amortyzatory polecacie do 700 zloty. Licze na wasze comentsy.

P.S moja waga ok 60 kg

Uuu, możesz być ciut za lekki do niego ..

Jeździłem sporo na Wedge'u z 2003 roku i w mojej opinii jest to bardzo fajny amorek - prosty jak cep, ale wybiera przepięknie w całym zakresie skoku.

Nie wiem jak w dircie to będzie działało - ja jeżdżę coś zwanego AM/Enduro i w takiej jeździe spisywał się bardzo dobrze. Inna sprawa też, że ja ważę 85kg więc i było czym go ugiąć <_<

Zarchiwizowany