Ubotek Napisano 12 Września 2009 Udostępnij Napisano 12 Września 2009 Witam Chciałem przedstawić Wam swój rower. Jest to PRAWIE seryjna A6. Zostało w niej zmienionych kilka rzeczy w celu zmniejszenia wagi i podniesienia funkcjonalności/komfortu. Elementy pogrubione ważyłem sam, a wagę reszty części ściągnąłem z innych projektów A6 i w neta. RR-ki trafił mi się bardzo lekkie, bo normalnie ważą w granicach 450g/szt, a moje są prawie nówki. Poniżej specyfikacja: Bar Plugs: Korki do kierownicy) - WCS/No Name ------------------ 4g. Bottle Cage: (Koszyk na bidon)- Accent Folly ------------------- 42g. Brake (Front): (Hamulec przedni) - Avid Single Digit 7 --------- 181g. Brake (Rear): (Hamulec tylny) - Avid Single Digit 7 ------------ 181g. Cables: (Pancerze i linki) Shimano ----------------------------- 142. Cassette: (Kaseta) Sram PG950 (11-32) ----------------------- 364g. Chain: (łanńuch) - KMC z9900 + spinka sram ----------------- 287g Crankset: (Korby) - Truvativ Firex 3.3 with GXP ---------------- 925g. Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - XTR 960 TS ----------- 132g. Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - LX -------------------------- 306 Fork: (Widelec) - RS Tora 318 PopLock -------------------------- 2143g. Frame: (Rama) - Kross Level A6 '08 ----------------------------- 1677g. Grips: (Gripy) - WCS Ergo -------------------------------------- 30g Handlebar: (Kierownica) ---------------------------------------- 140 Headset: VP-AC 41 ---------------------------------------------- 99g Pedals: (Pedały)- ? -------------------------------------------- 546g Seat: (Siodło) - San Marco Blaze ---------------------------- 280g. Seatpost: (Sztyca) - Zoom -------------------------------------- 270 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - No Name imbus ---------------- 18g. Shifters: (Manetki)- LX Dual Control --------------------------- 429g. Skewers: (Zaciski koł)- JoyTech ----------------------------- 128g. Stem: (Mostek) - Truvativ Team --------------------------------- 149 Tire (Front): (Opona przednia)- Racing Raplh '08 ------------ 424g. Tire (Rear): (Opona tylna) - Racing Ralph '08 ------------------ 428g. Top Cap: (Top cap) - VP ---------------------------------------- 14g. Tubes: (Dętki) - Kenda -------------------------------------- 334g. Wheel Front: (Koło przednie) ----------------------------------- 958g. Wheel Rear: (Koło tylne) --------------------------------------- 1198g. Misc: (Inne) - Sigma BC 1106 ----------------------------------- 40g Neopren ----------------------------------------- 20g Suma: 11740 Jeżeli coś przykuło twoją uwagę w rozpisce napisz do mnie. Najbliższe plany: - nowe lekkie przednie koło - opony szosowe - XT Shadow/ XTR na tył - amortyzator - nowe tylne koło i kaseta, gdy ta padnie Wagi starałem się podawać realne. Wszelkie propozycje zmian mile widziane. Zacisków na Bolt-On nie zmieniam. Pozdrawiam Ubotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flash3M Napisano 12 Września 2009 Udostępnij Napisano 12 Września 2009 Hmmm... opony szosowe i amortyzator... no decyduj się co to ma być za rower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 12 Września 2009 Udostępnij Napisano 12 Września 2009 1. Handlebar: (Kierownica) ---------------------------------------- 140 Co to jest? 2. W rankingu MTB nie można podawać roweru na oponach typu slick. 3. Zmień pedały na SPD bo te ciążą niesamowicie. W ogóle co to za model i firma? 4.Stem: (Mostek) - Truvativ Team --------------------------------- 149 Mój przy długości 110mm waży 145g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 13 Września 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Września 2009 To prawda, amortyzator i opony szosowe ni jak to się ma. Jeździłem na sztywnym i slickach 1,25 i się dużo lepiej jeździło niż na Rebie zablokowanej i tym samym zestawie opon. Tanio można i 60g na zaciskach. Tanio na pedałach (nie mówię o wymianie na spd) Dętki -80g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 13 Września 2009 Udostępnij Napisano 13 Września 2009 Przesadzacie z tymi slickami. Idealny wybór na treningi góralem na szosie, w 10min całkowicie zmieniam charakterystkę roweru. Poza tym m.in rowery crossowe mają amortyzatory i slicki... Co do roweru, chciałbym zobaczyć foto opon bo 2 tak lekkie egzemplarze graniczą z cudem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 13 Września 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Września 2009 Miskov moje ralphy (2007) co prawda zjechane ważą 399,31g oraz 401,38g... W oponach dużą rolę odgrywa przebieg A tu jak widać są 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2009 Flash3M Nie każdego stać na dwa rowery. Kupię najpierw oponki, a później może sztywny Alu widelec . Fifi Kierownica to Truvativ Team. Pedały to VP K218 Waga mostka zmieniona. Pixon Do dętek i zacisków podchodzę sceptycznie. 2000km bez laka z czego 1000km na gołej gumie Pedały planuje zmienić na SPD na następny sezon, więc nie będę wyrzucał 50zł w błoto. Miskov17 RR-ki ważone po 624km dokładnie tyle ważyły. Jak się trochę odgonie z pracą to zrobię foto. Bar Plugs: Korki do kierownicy) - WCS/No Name ------------------ 4g. Bottle Cage: (Koszyk na bidon)- Accent Folly ------------------- 42g. Brake (Front): (Hamulec przedni) - Avid Single Digit 7 --------- 181g. Brake (Rear): (Hamulec tylny) - Avid Single Digit 7 ------------ 181g. Cables: (Pancerze i linki) Shimano ----------------------------- 142. Cassette: (Kaseta) Sram PG950 (11-32) ----------------------- 364g. Chain: (łanńuch) - KMC z9900 + spinka sram ----------------- 287g Crankset: (Korby) - Truvativ Firex 3.3 with GXP ---------------- 925g. Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - XTR 960 TS ----------- 132g. Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - LX -------------------------- 306 Fork: (Widelec) - RS Tora 318 PopLock -------------------------- 2143g. Frame: (Rama) - Kross Level A6 '08 ----------------------------- 1677g. Grips: (Gripy) - WCS Ergo -------------------------------------- 30g Handlebar: (Kierownica) Truvativ Tea---------------------------- 140 Headset: VP-AC 41 ---------------------------------------------- 99g Pedals: (Pedały)- VP K218 ----------- -------------------------- 546g Seat: (Siodło) - San Marco Blaze ---------------------------- 280g. Seatpost: (Sztyca) - Zoom -------------------------------------- 270 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - No Name imbus ---------------- 18g. Shifters: (Manetki)- LX Dual Control --------------------------- 429g. Skewers: (Zaciski koł)- JoyTech ----------------------------- 128g. Stem: (Mostek) - Truvativ Team --------------------------------- 145 Tire (Front): (Opona przednia)- Racing Raplh '08 ------------ 424g. Tire (Rear): (Opona tylna) - Racing Ralph '08 ------------------ 428g. Top Cap: (Top cap) - VP ---------------------------------------- 14g. Tubes: (Dętki) - Kenda -------------------------------------- 334g. Wheel Front: (Koło przednie) ----------------------------------- 958g. Wheel Rear: (Koło tylne) --------------------------------------- 1198g. Misc: (Inne) - Sigma BC 1106 ----------------------------------- 40g Neopren ----------------------------------------- 20g Suma: 11736 Pozdrawiam Ubotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 13 Września 2009 Udostępnij Napisano 13 Września 2009 Miskov moje ralphy (2007) co prawda zjechane ważą 399,31g oraz 401,38g... W oponach dużą rolę odgrywa przebieg A tu jak widać są 2008 No więc właśnie, a najlżejsze egzemplarze RR 08' ważą w okolicach 415g i zdarzają się raz na milion A przynajmniej bardzo, bardzo rzadko. No ale nie pozostaje mi nic innego jak wierzyć ubotkowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2009 No więc właśnie, a najlżejsze egzemplarze RR 08' ważą w okolicach 415g i zdarzają się raz na milion A przynajmniej bardzo, bardzo rzadko. No ale nie pozostaje mi nic innego jak wierzyć ubotkowi. Twoje RoRo też znaczącą odbiegały wagą. Foty postaram się zrobić, a przynajmniej jednej tej cięższej, bo możliwe, że będę zmieniać. Głupi zawsze mają szczęście <joke> P.S. Jw. napisałem były ważone po 624km bez ostrych hamowań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 3 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2009 Obiecane fotki dla niedowiarków Przedni - Ralph - Waga Przedni - Ralph - Bieżnik Tylny - Ralph - Waga (lekko rozmazane) Tylny - Ralph - Bieżnik Oponki mają przejechane 761km . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markuskrk Napisano 3 Października 2009 Udostępnij Napisano 3 Października 2009 Proponowalbym zmiane tematu, bo XTR/WCS w podtytule jest tutaj nieco nieadekwatne do sytuacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 3 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2009 markuskrk Jest przednia przerzutka XTR i chwyty WCS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markuskrk Napisano 3 Października 2009 Udostępnij Napisano 3 Października 2009 markuskrk Jest przednia przerzutka XTR i chwyty WCS No wlasnie.......... tylko przednia przerzutka i chwyty(czyli 2 czesci o mozliwie najmniejszym znaczeniu), a nazwa tematu sugeruje jakby to conajmniej polowa napedu XTR i praktycznie caly kokpit WCS ;] tylko o to mi chodzilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 4 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2009 markuskrk trzeba się jakoś dowartościować. Myślę nad zmianami Pozdro Ubotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 Bar Plugs: Korki do kierownicy) - WCS/No Name ------------------ 4g. Brake (Front): (Hamulec przedni) - Avid Single Digit 7 --------- 181g. Brake (Rear): (Hamulec tylny) - Avid Single Digit 7 ------------ 181g. Cables: (Pancerze i linki) Shimano ----------------------------- 142. Cassette: (Kaseta) Sram PG950 (11-32) ----------------------- 364g. Chain: (łanńuch) - KMC z9900 + spinka sram ----------------- 287g Crankset: (Korby) - Truvativ Firex 3.3 ------------------------- 925g. Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - XTR 960 TS ----------- 132g. Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - LX -------------------------- 306 Fork: (Widelec) - RS Tora 318 ------------------------------- 2098g. Frame: (Rama) - Kross Level A6 '08 17" ---------------------- 1958g. Grips: (Gripy) - WCS Ergo -------------------------------------- 30g. Handlebar: (Kierownica)Truvativ Team ------------------------ 142g. Headset: VP-AC 41 ---------------------------------------------- inc. Pedals: (Pedały)- VP K218 -------------------------------------- 546g. Seat: (Siodło) - San Marco Blaze ---------------------------- 280g. Seatpost: (Sztyca) - Zoom -------------------------------------- 270g. Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - No Name imbus ---------------- 18g. Shifters: (Manetki)- LX Dual Control --------------------------- 429g. Skewers: (Zaciski koł)- JoyTech ----------------------------- 128g. Stem: (Mostek) - Truvativ Team --------------------------------- 146g. Tire (Front): (Opona przednia)- Racing Raplh '08 ------------ 424g. Tire (Rear): (Opona tylna) - Racing Ralph '08 ------------------ 428g. Top Cap: (Top cap) - VP ------------------------------------- 20g. Tubes: (Dętki) - Kenda -------------------------------------- 334g. Wheel Front: (Koło przednie) ----------------------------------- 958g. Wheel Rear: (Koło tylne) --------------------------------------- 1198g. Misc: - GXP ---------------------------------------------------------- inc. - Sigma BC 1106 --------------------------------------------- 38g. - neopren Velo ------------------------------------------------- 20g. Alles: 11 987g Trochę poważyłem resztę w następnym tygodniu. Dojdą najprawdopodobniej Cranki więc będzie jakieś - 280g I na razie będą to chyba ostatnie modyfikacje. Wiem, że na amorku mogę zrzucić jakieś 0,5kg i to samo na kołach, ale to już duże inwestycje. Myślę jeszcze nad bolt-on, ale jakoś nie jestem przekonany co do tego systemu. Pozdrawiam Ubotek P.S. Proszę Lookasa 46 o zmianę nazwy tematu oraz w rankingu i zmianę w rankingu z DISC na V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2009 Bar Plugs: Korki do kierownicy) - WCS/No Name ------------------ 4g. Brake (Front): (Hamulec przedni) - Avid Single Digit 7 --------- 181g. Brake (Rear): (Hamulec tylny) - Avid Single Digit 7 ------------ 181g. Cables: (Pancerze i linki) - ----------------------------------inc. Cassette: (Kaseta) Sram PG950 (11-32) ----------------------- 364g. Chain: (łanńuch) - KMC z9900 + spinka sram ----------------- 287g Crankset: (Korby) - Truvativ Firex 3.3 ------------------------- 821g. Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - XTR 960 TS ----------- 132g. Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - LX -------------------------- 306 Fork: (Widelec) - RS Tora 318 ------------------------------- 2098g. Frame: (Rama) - Kross Level A6 '08 17" ---------------------- 1958g. Grips: (Gripy) - WCS Ergo -------------------------------------- 26g. Handlebar: (Kierownica)Truvativ Team ------------------------ 142g. Headset: VP-AC 41 ---------------------------------------------- inc. Pedals: (Pedały)- Crank Bros Egg Beater SL --------------------- 258g. Seat: (Siodło) - San Marco Blaze ---------------------------- 280g. Seatpost: (Sztyca) - Zoom -------------------------------------- 270g. Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - No Name imbus ---------------- 18g. Shifters: (Manetki)- LX Dual Control --------------------------- 628g. Skewers: (Zaciski koł)- JoyTech ----------------------------- 128g. Stem: (Mostek) - Truvativ Team --------------------------------- 146g. Tire (Front): (Opona przednia)- Racing Raplh '08 ------------ 424g. Tire (Rear): (Opona tylna) - Racing Ralph '08 ------------------ 428g. Top Cap: (Top cap) - VP ------------------------------------- 20g. Tubes: (Dętki) - Kenda -------------------------------------- 334g. Wheel Front: (Koło przednie) ----------------------------------- 958g. Wheel Rear: (Koło tylne) --------------------------------------- 1198g. Misc: - GXP ---------------------------------------------------------- inc. - Sigma BC1106 ------------------------------------------------- 38g. - Poplock ------------------------------------------------------- 50g. - Neopren ------------------------------------------------------- 14g. Alles: 11 692g. Rowerek schudł,a zapowiada się ze schudnie jeszcze w najbliższym czasie. Proszę o rady odnośnie butów SPD w cenie od 200-300zł Pozdrawiam Ubotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodyasg Napisano 17 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2009 Lekkie ubijaki ci się trafiły Dawaj jakieś fotki całości! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 17 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2009 Dolicz do tych 11,7 kg 300 gram i wtedy pogadamy o wadze realnej Crankset: (Korby) - Truvativ Firex 3.3 ------------------------- 821g. Co w niej zmieniałeś ? Tore ważyłeś czy waga z neta ? I w końcu pokaż jakieś fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2009 Nom, lekkie i w dobrej cenie. Fotki całości zapodam jak zmienię śrubki na Alu. Planuje odkupić od kolegi XT Shadow, ale zobaczymy co z tego wyjdzie , zawsze 80g do przodu i technologia Shadow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 17 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2009 Odp na to wyżej Jak tanio to czemu nie brać. Ale masz wiele części na których da się zjechać duuużo więcej, niż wydawać $ na pierdoły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2009 mati199 wedle projektu użytkownika miskov17 jego korba z GXP ważyła 925g. Odejmując wagę GXP, którą przyjąłem 104g waga "gołej" korby wynosi 821g. Waga GXP wliczona w wagę. Tora ważona własnoręcznie bez PopLock-a, którego waga podana jest w dodatkach. Dlaczego cranki? Gdyż, nie wiem czemu czasami noga potrafi mi spaść z pedała i co według Ciebie można kupić za 200zł sensownego, co zrzuci mi prawie 300g. Oczywiście nie mowa tu o dętkach i oponach typu FW. Osobiście myślę nad Bolt-On-ami. Teoretycznie 60g mniej, ale dla mnie to minimalne zmniejszenie funkcjonalności, gdyż czasami przy krótkich trasach typu 5km nie biorę kluczy. Myślę jeszcze nad używaną sztycą typu BOP i siodełkiem, ale na razie poza wagą nie czuję sensu zmiany. Próbuje też od kolegi kupić w dobrej cenie nową XT Shadow - zawsze 80g mniej Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 17 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2009 Troche optymizmem powiewa przy tej wadze krankow. Juz troche tych sl widzialem, tez mialem i ich waga, mam na mysli 'nieruszanych', byla zawsze identyczna 266g +/- 1g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2009 1415chris waga bez bloków na wadze z dokładnością do 2g. Jak bardzo chcesz pykne fotkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marsman Napisano 18 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2009 Proszę o rady odnośnie butów SPD w cenie od 200-300zł jeśli OD to może www.erowery.pl/go/_info/?id=1855 faktycznie waga ubijaków bardzo niska. nie były modyfikowane??? wymieniając nakrętki na alu nylock zyskałem 1,24g. po zaaplikowaniu minimalnej ilość smaru waga wskazała 264g... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2009 marsmanpedały niemodyfikowane, kupione jako zdjęte z roweru. Chętnie kupiłbym takie butki, ale wolę za 200zł, anie 400zł gdyż noga mi jeszcze rośnie. ] Pozdrawiam Ubotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.