Eastern Napisano 12 Września 2009 Udostępnij Napisano 12 Września 2009 Witam. Chciałbym wymienić mój wspaniały siedmiorzędowy napęd na ośmiorzędowy. Problem może być w tym, iż aktualnie w rowerku mam zainstalowany osprzęt Sram 3.0 / Shimano (kaseta + przednia przerzutka). Myślałem nad zmianą całkowitą napędu na Shimano Alivio (słyszałem i czytałem o nim w samych superlatywach, a nie są znów strasznie drogie). Jestem laikiem w tymże temacie, toteż dlatego proszę was o pomoc w doborze części. Chciałbym przeznaczyć na ten cel max. 350/400 zł. Zamieszczam zdjęcie roweru: Proszę o pomoc, pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biera Napisano 12 Września 2009 Udostępnij Napisano 12 Września 2009 do wymiany: manetka prawa piasta (i zaplecenie koła) kaseta łańcuch wszystko rozbija się o to za ile zmontujesz sobie koło z piastą pod 8/9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klosiu Napisano 12 Września 2009 Udostępnij Napisano 12 Września 2009 W przypadku v-brake wymienilbym tez profilaktycznie obrecz, w starym rowerze nie ma imho sensu zmiany calego kola bez zmiany obreczy, bo za rok znow trzeba bedzie placic za wymiane tejze . Byc moze pojdzie tez do wymiany korba, szczegolnie jesli tarcze sa zuzyte i nitowane, wiec nie da sie ich dokupic osobno. wszystko rozbija się o to za ile zmontujesz sobie koło z piastą pod 8/9 Btw, zmiana napedu tylko dlatego zeby zwiekszyc sobie ilosc biegow o 1 mija sie kompletnie z celem. Naped zmienia sie jak juz nie daje rady i przeskakuje przy depnieciach, a ten rower nie wyglada mi na szczegolnie katowany (moze sie myle). Bo zmiana na 8 biegow nie da ci nic poza kosztami, jesli naped jest niezuzyty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...