mbike Napisano 10 Września 2009 Udostępnij Napisano 10 Września 2009 (edytowane) Witam Chciałbym przedstawić meride ninety-six, ciężko jest znaleźć w internecie rozpiskę roweru na tej ramie, dlatego mam nadzieje, że kogoś zainteresuje. Wiele części pochodzi z mojego poprzedniego roweru Author A-ray, kilka jest nowych. W rozpisce wersja "light". W teren zakładane są oponki speedking 2.3 (+320g) na dłuższe dystanse siodełko gobi xm (+135g), rzadko blokady skoku na kierownice przodu i tyłu (+130g). Waga ramy i dampera jest orientacyjna (razem ważą 1997g) damper dt xr carbon 190g rama ninety-six team 20” 1807g amortyzator rst f1rst platinium 1496g opona Maxxlite 285 279g dętki Maxxis flyweight 192g tarcze dartmoor nano 162g zaciski kcnc ske wers mtb 46g koło przód ztr race, dt revo, a2z 569g opona Maxxlite 285 284g kaseta Kcnc 11-32 152g koło tył ztr race, dt revo, a2z 690g korba xtr 773g pedały crank 4ti 169g łańcuch kmc x9sl 243g przerz. przód xtr down-swing 128g przerzutka tył x-0, kółeczka kcnc 189g pancerz alligator i-link 57g manetki x-0 191g hamulec przód xtr 220g hamulec tył xtr 239g kierownica guizzo karbon 136g mostek kcnc sc bone 100mm 96g sztyca kcnc ti pro lite 350mm 157g siodło token TK950C 118g zacisk pod. kcnc clamb 24g rogi kcnc bar ends 53g śruby do zac. ti 9g podkładki kcnc hollow 6g kapsel kcnc top cap 7g chwyty author pianka 15g stery kcnc radiant 64g koszyk token 18g razem: 8779g Edytowane 10 Września 2009 przez mbike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creative1989 Napisano 10 Września 2009 Udostępnij Napisano 10 Września 2009 Kolor rogów mi nie podchodzi, ale ogólnie rower bajka! Siodło niezła decha, a wygląda na lżejsze... Patrząc na kasetę to rower to tylko na "Race day only" chyba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mbike Napisano 10 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2009 Rogi są nowe w rowerze i chyba za namową innych będą złote, wcześniej były boplight'a. Co do kasety, tytanowe zębatki wzbudzają zaufanie, reszta - zobaczymy. Siodełko jest w miarę szerokie (nie widać na zdjęciu) dlatego może tyle waży... mimo wszystko jest strasznie nie wygodne . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marsman Napisano 10 Września 2009 Udostępnij Napisano 10 Września 2009 waga przerzutki przedniej sie nie zgadza. 128g to w przypadku top swinga. ta która jest na fotkach to ok 152g. po masywnym tuningu doszedłem do 133g ale na fotce nie widzę nawet alu śrubek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mbike Napisano 10 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2009 Śrubki są alu tylko czarne..., aczkolwiek waga w rozpisce została ze starej przerzutki, przerzutka waży 146g, sorki za kłopot. Wtedy wychodzi z rozpiski 8794g. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marsman Napisano 10 Września 2009 Udostępnij Napisano 10 Września 2009 żaden kłopot. tak mi się ta przerzutka żuciła w oczy ciekaw jestm sztycy ale chyba nic nie możesz napisać o tłumieniu przez nią drgań ogólnie fajnie lekki rower Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artro Napisano 10 Września 2009 Udostępnij Napisano 10 Września 2009 (edytowane) Taaa. Nie podobaja mi sie elementy zlotego (zaciski, kolka przerzutki) i rogi Tak z ciekawosci ile dales za sama rama i gdzie ja zdobyles??? Jak Ci sie jezdzi na tej Meridzie? Sztywna jest? Ja jestem zainteresowany Ninety-Sixem 1000-D, ty miales 3000 a to to samo. Mozesz cos skrobnac? No i jeszcze raz npisz z kad wytrzasnales sama rame Edytowane 10 Września 2009 przez Artro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mbike Napisano 10 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2009 (edytowane) Przypuszczam, że tylko wyjadacze wyczują tłumienie przez tą sztyce:). Ja ze względu na fulla nie mam jak przetestować. P.S. rzuciła Pracuje w sklepie rowerowym... łatwiej o sprzęt (cena na sklepie 6500zł) Mimo wszystko, jednak inny materiał. Jestem wyjątkowo zadowolony, sztywniejsza od authora a-ray i znacznie lepiej wybiera małe nie równości. Edytowane 10 Września 2009 przez mbike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomciox Napisano 10 Września 2009 Udostępnij Napisano 10 Września 2009 A jak się amor spisuje? Ogólnie rower 1-klasa, ale trochę właśnie ten amor jakościowo (a może nie) mi tu nie pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 10 Września 2009 Udostępnij Napisano 10 Września 2009 Gięta kiera i rogi? hmmm dziwnie, zarówno pod względem ergonomicznym jak i stylistycznym. O kolorach nie wspominam, bo są gusta i guściki Jak się sprawują piasty A2Z? Są dosyć drogie a wyglądają na wyrób Choseno-Rotazowo podobny. Ogólnie, szczerze mówiąc, rower nie przypadł mi do gustu ale każdy ma inną wizję roweru Co nie zmienia faktu, że 8.8kg jak na fulla z RST to świetny wynik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 10 Września 2009 Udostępnij Napisano 10 Września 2009 Stary SID wc 1250gram!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mbike Napisano 10 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2009 (edytowane) Kierownica jest lekko gięta, po prostu chciałem szeroką kierownice i rogi, Dlaczego dziwne pod względem ergonomicznym ? a2z - wykonanie mizerne, jak rotaz, ale na razie dzielnie się trzymają. RST - świetny amortyzator, spokojnie można porównywać do r7, sid. Bardzo dobra praca, świetnie działające regulacje, lekki/tani. Złapał jednak szybko luzy, i sztywność nie najlepsza. Mimo wszystko bardzo polecam swoim klientom. Edytowane 10 Września 2009 przez mbike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
me.wa Napisano 10 Września 2009 Udostępnij Napisano 10 Września 2009 no rowerek ładny, i lekki ja bym niektórych części nie założył bojąc sie o ich trwałość co do rst, nie przyglądałem się i myślałem ze to sid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madek Napisano 10 Września 2009 Udostępnij Napisano 10 Września 2009 Złapał szybko luzy, tzn po jakim przebiegu? Masz jakies porownanie pod wzgledem działa i sztywnosci do Reby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodyasg Napisano 10 Września 2009 Udostępnij Napisano 10 Września 2009 Rower niesamowity tylko ten rst nie pasuje do tak high endowego sprzętu. No i kolorystycznie trochę rogi wyją...ogólnie na giętej kierze dziwnie to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mbike Napisano 10 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2009 (edytowane) Po ok. 1000km i tak już zostało, nie powiększają się, z Rebą nie mam porównania, ale z pewnością jest sztywniejsza. Co do amortyzatora, jest to jedyna rzecz która czekna na wymiane. Jak tylko pojawi się w Polsce Dt Swiss XRC 100 race, będzie w tym rowerze, ma ważyć 1170g... Edytowane 10 Września 2009 przez mbike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 10 Września 2009 Udostępnij Napisano 10 Września 2009 Waga super Fakt kilka rzeczy ''do pokazania i zejscia z waga only'' Patrząc na kasetę to rower to tylko na "Race day only" chyba? z ta kaseta to 'one day only' Jakis czas temu przymierzalem sie do niej ale troche lektury przygod z ta kaseta zaraz mi ten pomysl wybilo z glowy. Masz jakies dluzsze doswiadczenie z nia? Ile wazysz i jak spisuja sie ztry? Pare gram do zbicia: wyrzuc sprezynki w zaciskach kol 2g, te zatyczki jakie masz w rogach sporo waza, z plaskimi docietymi rogi 47g. Gryzie zacisk sztycy qr? na imbus lzej min 10g. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 10 Września 2009 Udostępnij Napisano 10 Września 2009 DLA MNIE to z takim rowerem z napietym do tego stopnia budzetem korba xtr jest bez sensu. ani lekka ani interesująca wizualnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mbike Napisano 10 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2009 Kaseta ok. 500km - nie miałem przygód Sprężynek nie ma (za pomniałem odjąć z zestawienia) Zatyczki są świadomie z innych rogów, ale leży mi znacznie lepiej od innych, Zacisk qr również świadomie, nawet testowałem na imbus (-16g), jednak to nie dla mnie. Koła są często kontrolowane u naszego mechanika, raz dociągane szprychy - brak uwag, przebieg razem z kasetą czyli 500km. Dziękuje za sugestie i uwagi. Moja waga ok. 70kg. Propozycja na inną korbę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 11 Września 2009 Udostępnij Napisano 11 Września 2009 Bardzo mi sie podoba Tylko nie podoba mi sie kaseta, tez troche poczytalem o niej, mozna wrzuci po prostu srama dziewiatke albo po prostu xtr i bedzie troche ciezej ale rower nie bedzie miec zadnej czesci uniemozliwiajacej sciganie na maxa. Co do kiery i rogow to sa to glupie dyskusje ze nie mozna. Wazne przeciez, ze komus jest wygodnie i jedzie efektywnie. A o to chyba chodzi w jezdzie na rowerze. Co do kolorow to moglbys sie zdecydowac czy dodatki czerwone czy zlote. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 11 Września 2009 Udostępnij Napisano 11 Września 2009 (edytowane) clavicula wyjdzie max 550gram z dobrymi zębatkami ale to wydatek ok 3000zł...... http://img361.imageshack.us/i/pbpic1828533rk0.jpg/#q=clavicula%20on%20weight no ale to jest highend wśród highendów Edytowane 11 Września 2009 przez R3surrection Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mbike Napisano 11 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2009 Co do rogów zostałem już oświecony i pewnie będą czarne... albo złote. Innych czerwonych dodatków nie ma , Co do Claviculi, nie wierzę w sztywność i wytrzymałość tej korby, ale ja tylko dojrzeje do projetku 7xxx na pewno znajdzie się w tym rowerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 11 Września 2009 Udostępnij Napisano 11 Września 2009 Clavicula jest sztywna i wytrzymala jak na swoja wage. Chyba ze naprawde sporo bedzie sie uderzac o kamienie itp. XRC 100 race to juz troche nizszy poziom moim zdaniem. Sid dziala lepiej ale wciaz kombinuje z ustawieniem. Rower bardzo ladny i waga przyzwoita. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marsman Napisano 11 Września 2009 Udostępnij Napisano 11 Września 2009 moglbys sie zdecydowac czy dodatki czerwone czy zlote. czy zielone no chyba że rasta? co do Clavki to na pewno wygląda nieziemsko znam tylko jednego użytkownika tej korby i uważa ją za bardzo sztywną. były zawodnik. wcześniej posiadacz XTRa M970. chyba wie co mówi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cns Napisano 11 Września 2009 Udostępnij Napisano 11 Września 2009 Chyba nie będę obiektywny, z uwagi na moją słabość do Meridy. Ale ramka - cudo Czy jest szansa oglądnięcia jej na żywo? Niestety, jeśli chodzi o całość, to gięta kierownica... co najmniej nie pasuje Jak spisują się tarcze Nano? Widzę że założyłeś je podobnie jak innych firm, a w którą stronę jest na nich skierowana strzałka? Była gdzieś na forum dyskusja o możliwej pomyłce oznaczeń... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.