Timon92 Napisano 10 Września 2009 Napisano 10 Września 2009 Który mostek wybrać do enduro? Będzie wogóle między nimi jakaś różnica w wytrzymałości? http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=34534 (70mm) http://cyklotur.com/x_C_Sz2__T_WSPORNIK+KIEROWNICY+CANNIBAL+DARTMOOR.html?PT=53035507&PZTA=8&HNT=T&PD=53010599&WSZDZ=T (75mm) I kierownica: http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=11583 (To będzie wytrzymałe? Czy wznios nie jest zbyt niski?) http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=31139 http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=2657 http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=19258 Nie zależy mi na wadze a na sztywności i wytrzymałości. Podobno kierownice z karbonowym oplotem tłumią drgania, to prawda?
Huhu Napisano 10 Września 2009 Napisano 10 Września 2009 Ja tego Eastona w XC używam . Z mostkiem 110mm . Generalnie to tak szerokie kierownice i tak dobrze drgania tłumią. A co do tego która, to odpowiem tradycyjnie. Tak która ci najbardziej pasuje. Kokpit jest tak indywidualna sprawą, że musisz się do każdej przypasowac. Mostek bierz ten który ci w konfiguracji z kierownicą pasuje.
Timon92 Napisano 10 Września 2009 Autor Napisano 10 Września 2009 Mam kierę EA50 ale prostą i tylko 580mm. W zasadzie nie mam do niej zastrzeżeń ale chciałbym spróbować czegoś nowego. No i ten carbon szpanersko wygląda A tak na serio to FSA ma mniejszy kąt gięcia niż inne co chyba bardziej pasowałoby mi bo obecne 5* to za dużo
Huhu Napisano 10 Września 2009 Napisano 10 Września 2009 Jak pisałem. Waga się nie przejmujesz, więc kupujesz najwygodniejszą. A jaka to jest to już Twoja indywidualna sprawa. Mi pasuje rzadko spotykane połączenie długiego mostka z szeroką lekko gięta kierą, przy dość długiej ramie. Tobie może leżec zupełnie co innego. Grunt to sie przymierzyc do danego kopitu.
Timon92 Napisano 10 Września 2009 Autor Napisano 10 Września 2009 Kupując za granicą nie mam się jak przymierzyć. Poczekam jeszcze aż się ktoś o kierownicy wypowie.
Huhu Napisano 10 Września 2009 Napisano 10 Września 2009 Kupując za granicą nie mam się jak przymierzyć. Poczekam jeszcze aż się ktoś o kierownicy wypowie. A co tu się wiecej wypowiadac. Kawał rury i tyle, tym bardziej w tej cenie. To jest tak jak bys pytał kgoś w jakie buty sa wygodne do łazenia po terenie. Moge ci powiedziec jakiego typu masz kupić, ale bez przymierzenia ani rusz. Każdy ma inną szerokośc barków, inną długość tułowia, inną długość rąk i naprawdę tak aby było dobrze to trzeba się spasować. Oczywiście może ci ktoś polecic jakąś konfigurację iz nią idealnie trafić, ale to loteria jest. Szkoda kasy po prostu. Po cholerę za granica kupujesz. Ja tę kierę Eastona w najbliższym sklepie za niecałą stówkę dostałem
Timon92 Napisano 11 Września 2009 Autor Napisano 11 Września 2009 Ale tego FSA nie dostanę tak tanio. A Easton w mieście to 150zł. A jeżeli chodzi o wypowiedź to chodziło mi o wytrzymałość a nie wygodę.
Huhu Napisano 11 Września 2009 Napisano 11 Września 2009 Ale tego FSA nie dostanę tak tanio. A Easton w mieście to 150zł. A jeżeli chodzi o wypowiedź to chodziło mi o wytrzymałość a nie wygodę. Jesli nie ważysz niewiadomo ile i nie będziesz się wieszał na kierownicy to na bank wytrzyma.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.