Skocz do zawartości

[rower] jaki miejski do 1000zl dla studenta?

chudczans

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Potrzebuje pomocy.

Jako iz samochodu nie mam a jestem studentem w Krakowie chcialbym zakupic jakis rower do 1000zl...

Oczywiscie wolalbym zeby to byl rower nowy , najlepiej mtb bo na typowa szosowke z pewnoscia zabraknie $...

Oczywiscie mtb musi byc z blokowanym amortyzatorem gdyz jak wiadomo jazda po asfalcie jest wtedy wygodniejsza...

Czy daloby rade wsadzic do takowego ciensze opony?

Dodam ze z czasem zaczne tez jezdzic w dluzsze dystanse (po 50km dziennie)...

Co doradzacie ? Jesli juz to wolalbym azeby rower dalo sie kupic na allegro lub tez w jakims sklepie na terenie Kielc lub Krakowa ;)

Pozdrawiam

Napisano

MTB do jazdy po mieście? Czy źle rozumiem, jak chcesz cieńsze opony kup crosówke ma coś pomiedzy szosówką a MTB opony, dla studenta wystarczy coby na uczelnie dojechac :)

Napisano

chudy podskocz do secesji albo rowmixu, powiedz ile masz kasy, przejedź się czymś co ci zaproponują potem ew jak sie z nimi nie będziesz mógł dogadać co do ceny to jeszcze sprawdz na necie ;].

Za tą kase nie dostaniesz nic z blokowanym amortyzatorem, raczej dostaniesz atrape samego amortyzatora :). Za tą kase mozesz kupić krossa level a2 albo cos podobnego z unibike[unibike chyba maja w secesji, nie wiem gdzie maja krossy].

Napisano