chudczans Napisano 7 Września 2009 Napisano 7 Września 2009 Witam. Potrzebuje pomocy. Jako iz samochodu nie mam a jestem studentem w Krakowie chcialbym zakupic jakis rower do 1000zl... Oczywiscie wolalbym zeby to byl rower nowy , najlepiej mtb bo na typowa szosowke z pewnoscia zabraknie $... Oczywiscie mtb musi byc z blokowanym amortyzatorem gdyz jak wiadomo jazda po asfalcie jest wtedy wygodniejsza... Czy daloby rade wsadzic do takowego ciensze opony? Dodam ze z czasem zaczne tez jezdzic w dluzsze dystanse (po 50km dziennie)... Co doradzacie ? Jesli juz to wolalbym azeby rower dalo sie kupic na allegro lub tez w jakims sklepie na terenie Kielc lub Krakowa Pozdrawiam
HkwadratC Napisano 9 Września 2009 Napisano 9 Września 2009 MTB do jazdy po mieście? Czy źle rozumiem, jak chcesz cieńsze opony kup crosówke ma coś pomiedzy szosówką a MTB opony, dla studenta wystarczy coby na uczelnie dojechac
mike73 Napisano 9 Września 2009 Napisano 9 Września 2009 ..i tak oto powstal nowy rodzaj roweru: miejskie MTB dla studenta. w skrocie MMTBDS
Blue Napisano 9 Września 2009 Napisano 9 Września 2009 chudy podskocz do secesji albo rowmixu, powiedz ile masz kasy, przejedź się czymś co ci zaproponują potem ew jak sie z nimi nie będziesz mógł dogadać co do ceny to jeszcze sprawdz na necie ;]. Za tą kase nie dostaniesz nic z blokowanym amortyzatorem, raczej dostaniesz atrape samego amortyzatora . Za tą kase mozesz kupić krossa level a2 albo cos podobnego z unibike[unibike chyba maja w secesji, nie wiem gdzie maja krossy].