Mod Team Pixon Napisano 6 Września 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Września 2009 Jestem laikiem jeżeli chodzi o hamulce tarczowe. Nigdy się tym nie interesowałem stąd mój poziom wiedzy na ten temat równa się 0. Pytanie jest takie: Czy będzie to dobrze chodziło jeżeli połączę hamulce Avid Juicy 7 z tarczą XTR na CL. Zależy mi na CL ponieważ chce kupić właśnie taką piastę. Oczywiście tarcza w Avidzie to 160mm i również taką bym montował XTR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 6 Września 2009 Udostępnij Napisano 6 Września 2009 Był już taki temat Wypustki klocków będą obcierały o pająk tarczy. Możesz je obciąć albo kupić inną tarczę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 6 Września 2009 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 6 Września 2009 To samo będzie się tyczyć: XT i SLX ?Spokojnie Schwefel jak się wszystkiego dowiem to posprzątam po sobie BTW. nie wiem gdzie jest ten temat o tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 6 Września 2009 Udostępnij Napisano 6 Września 2009 XT i SLX mają mniejszy pająk więc podejrzewam, że nie ale za to lubią się luzować na nitowaniu Pewnie są już jakieś poprawione wersje ale bądź tu mądry i rozpoznaj je. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 8 Września 2009 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 8 Września 2009 W takim razie czy ktoś jest w stanie polecić tarcze pod Centerlock, którą będę mógł zamontować do hamulca przedniego Avid Juicy 7. Szukam tarczy 160mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...